Wat ga jij dan doen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie niet even naar buiten voor de lunchwandel?
Het zonnetje schijnt enz
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wereld
Je was mooi
Tot ziens
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wereld
Je was mooi
Tot ziens
Verkapte 'kijk mij hipster zijn met m'n overnight oatsquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik laat mn lepel in mn overnight oats vallen 🥲
Ja, om half.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie niet even naar buiten voor de lunchwandel?
Het zonnetje schijnt enz
De boel hier overnemenquote:
Ik eet soms ook chiapuddingquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij hipster zijn met m'n overnight oats' post.
Braafquote:
Raar woord eigenlijk, enkel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ga gewoon vanmiddag een rondje wandelen
Ff kijken of mijn enkel alweer zin heeft
Loop je ook weleens ongewoon een rondje? Ipv gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ga gewoon vanmiddag een rondje wandelen
Ff kijken of mijn enkel alweer zin heeft
Vanmiddag is ook raarquote:
Beetje zo glijdelen als een naaktslak.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je ook weleens ongewoon een rondje? Ipv gewoon
Ja, meestal eigenlijk. Want ik ben niet zo vaak gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je ook weleens ongewoon een rondje? Ipv gewoon
Enkel in sommige omstandighedenquote:
Beetje Gloup en wheeee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo glijdelen als een naaktslak.
Ewlquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo glijdelen als een naaktslak.
Niemand hierquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, meestal eigenlijk. Want ik ben niet zo vaak gewoon
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand hier
Dus eigenlijk ben je hier gewoon
Niet gewoon zijn is een hele goede eigenschapquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand hier
Dus eigenlijk ben je hier gewoon
Cirkelquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]!
Wat een buitengewone situatie
Feestquote:
lasagne met gorgonzola en tomatenquote:
Niemand is gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet gewoon zijn is een hele goede eigenschapVind ik
G'woon heeft wel lekkere dingenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is gewoon
Iedereen doet maar alsof
Eigenlijk is iedereen harstikke raar en wie bepaalt wat gewoon is ?
Wat goorquote:
quote:
quote:
Ik las bloedmes.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Over een half jaar hopelijk de eerste bloesems.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is gewoon
Iedereen doet maar alsof
Ja, eigenlijk niemand die bepaald wat gewoon is. Ben ik ongewoon omdat ik graag mensen in folie wikkel? Misschien is het juist wel ongewoon als je dat niet doetquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is gewoon
Iedereen doet maar alsof
Ga Grey's Anatomy kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ik nu ook op Disney kan kijken weer. Mijn vader heeft speciaal om mij een abonnement afgesloten dus misschien moet ik het ook maar gebruiken.
Alsof mensen nog een schuur kunnen betalenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hing vroeger bij ons in huis in de schuur.
Staan ook altijd van die pakkende tekstjes op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
G'woon heeft wel lekkere dingen
En.. ooit een normaal mensen ontmoet ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hing vroeger bij ons in huis in de schuur.
Gelukkig blijf ik hier.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De boel hier overnemen
MUHAHAHAHA
Ik heb mn lunchwandel al gehad
Trippel trippel trippel
Onderverhuren aan studenten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof mensen nog een schuur kunnen betalen
Fijn dat het weer maandag is he?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof mensen nog een schuur kunnen betalen
G'woon voor nootquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Staan ook altijd van die pakkende tekstjes op.
Oh.quote:
quote:
quote:
De eerste tien seizoenen zijn goud.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch echt 10.000 seizoenen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |