22 begint in Amerika op 9 oktquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch echt 10.000 seizoenen ofzo.
Kattenvoer: G'woon hap slik weg.quote:
Beter dan vrije tijd. Dan heb je alleen maar tijd om over alle ellende te denken. Weer een kutweekend achter de rug met slecht nieuws.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat het weer maandag is he?
Ik wist wel dat die Amerikanen een raar datumsysteem hadden, maar dat is wel heel ongewoonquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste tien seizoenen zijn goud.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het nog nooit heb gekeken en ik wil het misschien wel een kans geven maar ik ga geen 22 seizoen kijken. Misschien dan alleen de eerste 10 ja.quote:
Geen ervaring mee, ik koop niet zo vaak kattenvoerquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kattenvoer: G'woon hap slik weg.
In het geval van die van ons klopt dat ook wel.
Ohquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan vrije tijd. Dan heb je alleen maar tijd om over alle ellende te denken. Weer een kutweekend achter de rug met slecht nieuws.
ik ben aan het wachten tot de laaghangende wortel van Fox' grote C eindelijk tot een letterlijk einde komtquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Richard probeert al 22 jaar met pensioen te gaan.
zal Trump wel bedacht hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die Amerikanen een raar datumsysteem hadden, maar dat is wel heel ongewoon
iedereen houdt van gwoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die Amerikanen een raar datumsysteem hadden, maar dat is wel heel ongewoon
Ahja dat klinkt logischquote:
Was zijn Trump Card.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan vrije tijd. Dan heb je alleen maar tijd om over alle ellende te denken. Weer een kutweekend achter de rug met slecht nieuws.
Je hebt geen kat? Dit was overigens voor nood, ze krijgen anders gewoon brokken. Meurt ook minder dan dat natvoer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik koop niet zo vaak kattenvoer
Ik snap niet dat mensen nog in dat ziekenhuis willen werken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot de laaghangende wortel van Fox' grote C eindelijk tot een letterlijk einde komt
Hoeveel zijn er nou dood door heli?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog in dat ziekenhuis willen werken.
In het kort: iemand die langzamerhand alles aan het vergeten is, is een volgende fase in gegaan.quote:
Dat was toch ER?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nou dood door heli?
Nee ik heb geen katquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je hebt geen kat? Dit was overigens voor nood, ze krijgen anders gewoon brokken. Meurt ook minder dan dat natvoer.
Sterktequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kort: iemand die langzamerhand alles aan het vergeten is, is een volgende fase in gegaan.
Maar voor de rest even geen zin om erover te praten, dat was mijn weekend zo ongeveer al
Als je een heli kopt moet je wel naar de ER jaquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kort: iemand die langzamerhand alles aan het vergeten is, is een volgende fase in gegaan.
Maar voor de rest even geen zin om erover te praten, dat was mijn weekend zo ongeveer al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |