SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind dat een beetje zonde van mijn tijd, dat besteed ik liever aan andere spelletjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou daarom. ik ook niet dus. maarre mss voor jou check dat spelletje eens, tis echt leuk.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje zonde van mijn tijd, dat besteed ik liever aan andere spelletjes
Zoiets?![]()
![]()
Ik mis pottenbakmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wat voor spelletjes?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje zonde van mijn tijd, dat besteed ik liever aan andere spelletjesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die bilspleet rechts achterin zal sommigen wel heel wat ideeën geven!quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:51 schreef kree het volgende:
jaaaa deze
[ link | afbeelding ]
tis leuk geloof me op deze. met familie doen vooral.![]()
![]()
Ah, viel jou ook al op...quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bilspleet rechts achterin zal sommigen wel heel wat ideeën geven!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
tis maar wat je daarop opvaltquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bilspleet rechts achterin zal sommigen wel heel wat ideeën geven!
Do what you love, love what you do!![]()
ITS A TRAPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
typisch trouwens zie een oke spel met familie en ander letten op bilspleet.
wat kan zeg was vooral leuk met familie en check eens uit dat bordspel ipv kinderen aan iPad te geven.Do what you love, love what you do!![]()
Åke omdat we zelfde leeftijd zijn hier?
hoe ziet een uitje met je neefjes en nichtjes hier voor jullie uit dan?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat we niet zo enthousiast over dat bordspel doen?quote:
Ik zie mijn familie dat bordspel niet spelen.How can I make this topic about me?![]()
omdat ik denk een uitje samen veel saaier is als het hangt op neefjes en nichtjes iPad te geven.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat we niet zo enthousiast over dat bordspel doen?
Ik zie mijn familie dat bordspel niet spelen.Do what you love, love what you do!![]()
dit was leuk en geef tip dus. zonder er digitaal bij moet zijn. en werkte bij ons. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Dus bordspellen of een iPad zijn de enige opties in dit scenario?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik denk een uitje samen veel saaier is als het hangt op neefjes en nichtjes iPad te geven.![]()
voor onze jeugd en AI. Ik zie het niet zo zitten, maakt ze dommer en ook niet meer leuk. en oke. daar besluit ik mee. want vroeg op.Do what you love, love what you do!![]()
Allemaal de schuld van die vermaledijde AI!!!![]()
![]()
Zonder dat hadden we nog veel andere leuke dingen kunnen doen!
![]()
Oh, ik zie dat ik al weer achter het net vis!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef kree het volgende:
voor onze jeugd en AI. Ik zie het niet zo zitten, maakt ze dommer en ook niet meer leuk. en oke. daar besluit ik mee. want vroeg op.![]()
![]()
Ik heb een bord, oh nee!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb hier op zolder Triominos liggen, wat Memory spelletjes en wat andere simpele meuk, maar Mini-ToT zat hier vanavond een paar grote platen karton aan elkaar te plakken en hij zat daar in te snijden met een houten wegwerp mesje en hij zat te tekenen en te kleuren en te doen terwijl hij me voortdurend aan het uitleggen was wat hij aan het doen was, en ik haakte er steeds op in.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen enkel bordspel in huis.
Sinds gisteren hebben we veel filmpjes gekeken van één of andere Amerikaan die daar in de bossen een hutje in, op of boven de grond bouwt om er een nachtje te slapen.
Heel indrukwekkende projecten, die hij maakt!
En Mini-ToT deed dat dus na met wat kartonnen platen!
Snode AI altijd!![]()
![]()
Ik heb nog ongebruikte bordspellen in huisquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen enkel bordspel in huis.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog in plasticquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog ongebruikte bordspellen in huis
How can I make this topic about me?![]()
Ja maar digitaal he, nu wordt MiniToTGod een klaploper, helaas, niets meer aan te doen!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier op zolder Triominos liggen, wat Memory spelletjes en wat andere simpele meuk, maar Mini-ToT zat hier vanavond een paar grote platen karton aan elkaar te plakken en hij zat daar in te snijden met een houten wegwerp mesje en hij zat te tekenen en te kleuren en te doen terwijl hij me voortdurend aan het uitleggen was wat hij aan het doen was, en ik haakte er steeds op in.
Sinds gisteren hebben we veel filmpjes gekeken van één of andere Amerikaan die daar in de bossen een hutje in, op of boven de grond bouwt om er een nachtje te slapen.
Snode AI altijd!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar digitaal he, nu wordt MiniToTGod een klaploper, helaas, niets meer aan te doen!Echt he!
![]()
![]()
As long as you love me.
Als in songs dat hit different als je ouder wordt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1 nieuw binnen vorige weekquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als ontbijt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Van mij ook.
Punten pak ik morgenvroeg wel.![]()
![]()
nee joh gekke geitjes, alles is dik in orde hier. behalve dat ik al een week geen pizza gegeten heb, daar moet ik deze week is wat aan veranderen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
MiniToT gaat gewoon een baas wordenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nee joh gekke geitjes, alles is dik in orde hier. behalve dat ik al een week geen pizza gegeten heb, daar moet ik deze week is wat aan veranderen![]()
En je zegt pizza
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb mijn fles rum opgemaakt
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nee joh gekke geitjes, alles is dik in orde hier. behalve dat ik al een week geen pizza gegeten heb, daar moet ik deze week is wat aan veranderenHeb niet tijdens het bolken hier nog pizza zitten eten!
- Komt wel erg dichtbij zo....
![]()
![]()
Absofuckinglutlymondo!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
MiniToT gaat gewoon een baas worden![]()
![]()
Op naar de volgende?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oja.quote:
Ik pak bolkpuntjes met hetzelfde gemak als het drinken van de koffie
Misschien ga ik je morgenochtend wel helemaal de moeder bolkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja.
Ik pak bolkpuntjes met hetzelfde gemak als het drinken van de koffie
Dacht ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Van mij ook.
Punten pak ik morgenvroeg wel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net geslapen paar uurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap je dan vannacht wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pringles heb ik allang niet meer gehad
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Stevenquote:
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ow?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien ga ik je morgenochtend wel helemaal de moeder bolken![]()
Nou dat is nu net niet de bedoeling
Ik ben om te kopen met een goed bakje koffie, maar geen senseo-troep!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow?![]()
Nou dat is nu net niet de bedoelingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb net Pringles gehad. Nouja, de AH huismerkvariant. Want Pringles zelf is erg duur geworden.quote:How can I make this topic about me?![]()
Gewoon botje bouwen die alle en iedereen kapot bolkt onder jouw naam en alle mogelijk punten binnen harkt als een echte BOLK GODquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
Gewoon vannacht puntjes pakken als een echte winnaar.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
bolkquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon botje bouwen die alle en iedereen kapot bolkt onder jouw naam en alle mogelijk punten binnen harkt als een echte BOLK GOD
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon botje bouwen die alle en iedereen kapot bolkt onder jouw naam en alle mogelijk punten binnen harkt als een echte BOLK GOD![]()
![]()
Oke, genoteerd. Je zegt heel tactvol niet hoeveel kopjes koffie nodig zijn om 100 bolkpunten te mogen pakken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben om te kopen met een goed bakje koffie, maar geen senseo-troep!How can I make this topic about me?![]()
Intwine goeie muziek vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die ratio moet je zelf uitvindenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke, genoteerd. Je zegt heel tactvol niet hoeveel kopjes koffie nodig zijn om 100 bolkpunten te mogen pakken.
chocomelk met laatste beetje rum, en dan slapen
Ja moet je echt in de aanbieding kopen ja. Echt abnormaal duur binnen enkele jaren iddquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net Pringles gehad. Nouja, de AH huismerkvariant. Want Pringles zelf is erg duur geworden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je riep me ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moet gelijk aan de dominee denken![]()
Ja, nou daar kom ik dan wel achter.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die ratio moet je zelf uitvinden
Misschien verslaap ik me weer....How can I make this topic about me?![]()
Heb ik net opstaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moet gelijk aan de dominee denken
na wat zoeken, cruel man
R.I.P DTS.![]()
3 jaar geleden kostte een bus Pringles Eur 1.90. Nu tik je Eur 2.60 af. Hallo zeg. Bizar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja moet je echt in de aanbieding kopen ja. Echt abnormaal duur binnen enkele jaren iddHow can I make this topic about me?![]()
Nu een oudje van AnoukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met piraat Tygo Gernandtquote:![]()
Ja wij kopen alleen nog chips in de aanbieding hierom.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
3 jaar geleden kostte een bus Pringles Eur 1.90. Nu tik je Eur 2.60 af. Hallo zeg. Bizar.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
R U Kidden,meThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga er op stampen en strooi het uit in je tuin. Ik ben benieuwd naar de fotos van vogeltjes die de kruimels komen op etenquote:![]()
![]()
hier slapen de vogeltjes al hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga er op stampen en strooi het uit in je tuin. Ik ben benieuwd naar de fotos van vogeltjes die de kruimels komen op etenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Oh, dan moet je die chips maar zelf opetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier slapen de vogeltjes al hoor![]()
Ik zag laatst een heftige van god los aflevering met Tygo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kreeg op de basisschool 25 per schooljaar chips. Gingen we t ook altijd platstampen. Lekker veel chips 💡Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb het gewoon snel opgedronken voor hij thuis kwamquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je man dat niet erg vindt dat ik je bier stuurde
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je man dat niet erg vindt dat ik je bier stuurdequote:Op zondag 24 augustus 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon snel opgedronken voor hij thuis kwam
En ik wilde nog wel een groot zwembad laten bouwen
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat komt goed uit, want ik heb net een speedo gevonden in de metroquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:51 schreef MooieTop6 het volgende:
En ik wilde nog wel een groot zwembad laten bouwen![]()
![]()
Ik heb 2 speedos op het strand gevonden!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik heb net een speedo gevonden in de metroI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik mag nog niet zoeken op het strandquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb 2 speedos op het strand gevonden!![]()
![]()
Waarom zoek je naar speedos op het strandquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb 2 speedos op het strand gevonden!
Omdat je ze in de metro amper vindt. Duhquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zoek je naar speedos op het strand![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je ze in de metro amper vindt. Duh
Op zoek naar de mannen die erbij horenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zoek je naar speedos op het strand
Eigenlijk wel raar dat ik die speedos met mn metaaldetector vind
Ja pas als je bij het zoeken level 30 wordt kun je de metaaldetector vinden in de junkyardquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mag nog niet zoeken op het strandI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
er blijven spellen die leuker zijn als iets digitaal of AI. maarja leg dat de jeugd nu maar eens uit.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier op zolder Triominos liggen, wat Memory spelletjes en wat andere simpele meuk, maar Mini-ToT zat hier vanavond een paar grote platen karton aan elkaar te plakken en hij zat daar in te snijden met een houten wegwerp mesje en hij zat te tekenen en te kleuren en te doen terwijl hij me voortdurend aan het uitleggen was wat hij aan het doen was, en ik haakte er steeds op in.
Snode AI altijd!Do what you love, love what you do!![]()
ik heb net het streaming-account van mijn exvriendin gehacktquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja pas als je bij het zoeken level 30 wordt kun je de metaaldetector vinden in de junkyard
Ben je al wezen koffiedrinken?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
er blijven spellen die leuker zijn als iets digitaal of AI. maarja leg dat de jeugd nu maar eens uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nah ook dat werkt niet meer zo met Netflix nu?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iik heb net het streaming-account van mijn exvriendin gehackt
ik deelde aantal, maar werkt niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
met mijn nichtjes en neefjes? LOL.quote:
ik bedoel dart we weekendje met familie weg gingen en er niet geeneens gelijk tablets waren en dus even op oude manier.
iedereen vond t leuker.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi, wat gaan we kijken?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ik heb net het streaming-account van mijn exvriendin gehackt
Een ander soort streaming-accountquote:
tis altijd wel feel good voor mij die oudere eigenlijk.\quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Is een romantische komedie een optie?Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil meer nerve hebben
Ik ben recent met een dame gaan chillen bij mij thuis die ik van vroeger ken daarvoor leuk contact nu totale fiasco denk dat ik maar weer ga sporten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
met mijn nichtjes en neefjes? LOL.
ik bedoel dart we weekendje met familie weg gingen en er niet geeneens gelijk tablets waren en dus even op oude manier.
iedereen vond t leuker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ach welnee hoef je niet jonger voor te zijn.... wel begrijpen dat leven nu heel anders is als toen je (ik) nog 20 was.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb je een idee waar het over gaat, Kree?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja alles is anders tegenwoordigquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
ach welnee hoef je niet jonger voor te zijn.... wel begrijpen dat leven nu heel anders is als toen je (ik) nog 20 was.
ik zeg ff wat ik denk, lees niet alles terug.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Heb je een idee waar het over gaat, Kree?Do what you love, love what you do!![]()
https://www.torn.com/ hierover namelijk
![]()
R.I.P DTS.![]()
Owh RPG. alle die dat leuk vinden, doe eens bordspel met je familie enzo. is veel leuker.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben braaf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vind ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:11 schreef kree het volgende:
Owh RPG. alle die dat leuk vinden, doe eens bordspel met je familie enzo. is veel leuker.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het antwoord is natuurlijk: nooit. Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Heb je een idee waar het over gaat, Kree?![]()
ik wel want is in een virtuele wereld leven. en hoezeer ik dat snap.quote:
Het echte is altijd beter.Do what you love, love what you do!![]()
Dan ken jij mijn familie nog nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:11 schreef kree het volgende:
Owh RPG. alle die dat leuk vinden, doe eens bordspel met je familie enzo. is veel leuker.
En sowieso zit die nu niet hier op de bank, maar moet ik eerst 2 uur rijden om ze te zien.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het is niet in een virtuele wereld leven, het is een game, manquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel want is in een virtuele wereld leven. en hoezeer ik dat snap.
Het echte is altijd beter.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je hoeft je niet te verdedigen hoor?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn familie nog niet
En sowieso zit die nu niet hier op de bank, maar moet ik eerst 2 uur rijden om ze te zien.
snap het wel.
Maar ik kom beetje onderhand tot de conclusie dat dat virtuele niet helpt. althans niet als een second live om in te verdwalen.
Dat digtaal helpt met mensen te praten enzo dat wel, maar het echte is altijd beter als het virtuele.Do what you love, love what you do!![]()
heej schakelientjequote:Op zondag 24 augustus 2025 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon lekker doen wat je leuk vind toch![]()
![]()
![]()
Maar je zit hier nu ook te kletsen i.p.v. met je famile irl. Dat is hoe het werkt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen hoor?
snap het wel.
Maar ik kom beetje onderhand tot de conclusie dat dat virtuele niet helpt. althans niet als een second live om in te verdwalen.
Dat digtaal helpt met mensen te praten enzo dat wel, maar het echte is altijd beter als het virtuele.![]()
Andere manier van ontmoeten, kan ook. ik denk mss ben ik er te oud voor. en niet handig in games meer nu.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
Gamen en gezelschapspellen is beiden leuk
zou nog wel eens ouderwets red alert willen doen, strategisch zou ik jullie inmaken.
daarom live afspreken ipv op paiq blijven kletsenquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen hoor?
snap het wel.
Dat digtaal helpt met mensen te praten enzo dat wel, maar het echte is altijd beter als het virtuele.![]()
![]()
jawel waar, maar denk ook het is goed om gewoon hier even over te hebben? al was het alleen al van denk ik nou zo raar?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je zit hier nu ook te kletsen i.p.v. met je famile irl. Dat is hoe het werkt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zag net deze voor @kreeHoewel dat wel in een "virtuele wereld" isquote:General: Sugar daddy where we can play poker together or other forms of gambling. Im -$ due to not paying my PI upkeep FYI. please no beggers only talking high stakes gambling otherwise I'm not interested. Choosing to have a husband not NEEDING..
Dislikes: None really![]()
![]()
Ik moet daar wat vaker kijkenquote:General: Looking for someone to pay upkeep, get marriage merits, and not call me pet names. Bonus points if you do anyway but only if it’s funny. If it’s not I’m divorcing you.
Dislikes: Paying upkeep, xtc ods, torn city job market
ik zou poging doen alleen al voor de grap, maarja weet ik zou daar nooit zo op ingaan,quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:18 schreef devzero het volgende:
Ik zag net deze voor @:kree
[..]
Hoewel dat wel in een "virtuele wereld" is
je moet als vrouw bij mij ook wel ff wat leuks hebben he???Do what you love, love what you do!![]()
Je bent zo aan het afgeven op mensen die een online spel spelen, maar het is niet dat ze daarom niet ook bordspellen spelen met familie. Het een sluit het ander niet uit. Jij zit ook hier te kletsen en niet met je buurman/vrouw of familie of whatever. Het kan ook beiden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
jawel waar, maar denk ook het is goed om gewoon hier even over te hebben? al was het alleen al van denk ik nou zo raar?![]()
Potje stratego?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Andere manier van ontmoeten, kan ook. ik denk mss ben ik er te oud voor. en niet handig in games meer nu.
zou nog wel eens ouderwets red alert willen doen, strategisch zou ik jullie inmaken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
denk je ook aan je groentjes?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
als ze pozza kan bakken ben ik al tevreden eigenlijk![]()
![]()
Diepvriespozza in de gewone oven al voldoende, of moet ze zelf het deeg maken en in een pizzaoven bakken?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
als ze pozza kan bakken ben ik al tevreden eigenlijkI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
afgeven doe ik niet, zeg wel als tipquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent zo aan het afgeven op mensen die een online spel spelen, maar het is niet dat ze daarom niet ook bordspellen spelen met familie. Het een sluit het ander niet uit. Jij zit ook hier te kletsen en niet met je buurman/vrouw of familie of whatever. Het kan ook beiden.Do what you love, love what you do!![]()
maar oke he ik voel me eerlijk gezegd aangevallen en me moeten verdedigen over dingen die ik niet zei.
e n maakt niet uit maar ben ik beetje klaar mee.Do what you love, love what you do!![]()
mits een beetje extra kaas op de diepvries pozza een mogelijkheid isquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Diepvriespozza in de gewone oven al voldoende, of moet ze zelf het deeg maken en in een pizzaoven bakken?
no worries kreequote:Op zondag 24 augustus 2025 23:29 schreef kree het volgende:
maar oke he ik voel me eerlijk gezegd aangevallen en me moeten verdedigen over dingen die ik niet zei.
e n maakt niet uit maar ben ik beetje klaar mee.
niks mis met diepvries. tonijn variant ben ik fan vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mits een beetje extra kaas op de diepvries pozza een mogelijkheid isDo what you love, love what you do!![]()
jaaa heerlijk, beetje extra tonijn en kaas erop. smullen maar!quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis met diepvries. tonijn variant ben ik fan vanIk heb het recht om te bepalen!![]()
weet toch? ik heb er geen note van gemaakt ook. ,maarja wil wel graag altijd ff zeggen hoe ik er over denk, dat niet iedereen eens mee is, dat mag best.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Snel tevreden jij, dat zouden meer mensen moeten zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mits een beetje extra kaas op de diepvries pozza een mogelijkheid is
* MizzezAmy kijkt op haar wensenlijstje
Discussie is niet aanvallen. Maar goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:29 schreef kree het volgende:
e n maakt niet uit maar ben ik beetje klaar mee.![]()
Maar als iemand zegt dat hij het ergens niet mee eens is, is dat niet per definitie als aanval bedoeldquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch? ik heb er geen note van gemaakt ook. ,maarja wil wel graag altijd ff zeggen hoe ik er over denk, dat niet iedereen eens mee is, dat mag best.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is die niet lekker op vakantie?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
had stiekem hemaworstje hier verwacht maar helaas nog niet gezien![]()
der hat Feriën.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
had stiekem hemaworstje hier verwacht maar helaas nog niet gezien
in Deutschland.![]()
discussie. iet nee he.... maar was dat het wel altijd zo?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Discussie is niet aanvallen. Maar goed.
zolang allemaal in het algemeen en discussie dan is het wmb ok.Do what you love, love what you do!![]()
quote:oooh! wat fijn voor hem! dan snap ik wel dat hij hier niet isquote:
Die zal nu wel in München zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
@hemarookworst aan het genieten van bratworst daar?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@hemarookworst schakel mist je!!quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
had stiekem hemaworstje hier verwacht maar helaas nog niet gezien![]()
![]()
Ik was in een spelletjes café vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
o dat lijkt me ook leuk!quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was in een spelletjes café vandaag![]()
Gezellig!quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was in een spelletjes café vandaag![]()
Ja was leuk althans ja voor dat moment wel.
Hoofd zat vol.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja tot maar weer he volgende week ofzo.
tis met werk toch vrij druk
TrusssstDo what you love, love what you do!![]()
slaaplekker kreequote:Op zondag 24 augustus 2025 23:39 schreef kree het volgende:
Trusssst
maar blijf lekker johIk heb het recht om te bepalen!![]()
Welterusten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:39 schreef kree het volgende:
Trusssst![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jaaa daar is de vakantieganger! dat je maar veel mooie stationnetjes mag bezichtigenquote:
geniet ervan kerel
als ik nog zin heb morgen doen we ff pictonary wel weer ezo he. oke half digitaal en online
Wij deden een soort pictonary met air console met collegas. Super leukBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wij met kladblokjes enzo. en potlodenquote:Op maandag 25 augustus 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wij deden een soort pictonary met air console met collegas. Super leuk
Tonja deed dat op fok hier was héél erg leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
wij met kladblokjes enzo. en potloden
Topicreeks: Tonja's Tekenshow!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Welterusten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wens jullie allen nog een hele fijne nacht toe![]()
![]()
![]()
ja ken het er is een online variant van ik ook nog meegedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tonja deed dat op fok hier was héél erg leuk.
Topicreeks: Tonja's Tekenshow!
weet ff niet meer de url. maar zelfde idee alleen online.Do what you love, love what you do!![]()
Er is ook een skribbl topic in ONZ. Lang geleden dat we dat nog gedaan hebben. @moemoe regelde dat altijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wij deden een soort pictonary met air console met collegas. Super leuk![]()
![]()
nieuw leven in roepen. ik vind die wel leuk. maar daar dan mss?quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is ook een skribbl topic in ONZ. Lang geleden dat we dat nog gedaan hebben. @:moemoe regelde dat altijdDo what you love, love what you do!![]()
Dat was altijd leuk, alleen van Pearl was niet te winnen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tonja deed dat op fok hier was héél erg leuk.
Topicreeks: Tonja's Tekenshow!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jaaa!quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is ook een skribbl topic in ONZ. Lang geleden dat we dat nog gedaan hebben. @:moemoe regelde dat altijd
Moeten we weer eens doen inderdaad.
Of niet dan @devzero![]()
![]()
Hoi!quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
O jaaa!
Moeten we weer eens doen inderdaad.
Of niet dan @:devzero![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn laptop misschien nog 1 keer per maand open, dus dan komt het er niet van om spelletjes te spelen.
Maar ik wil wel weer hoor! Altijd gezellig met jullie.
![]()
Klopt die was tering snel, kon je niet tegenop typen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was altijd leuk, alleen van Pearl was niet te winnen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Its strangeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Moira was altijd mijn vijand concurrent bij Skribbl. @stokj en @HappyCharly waren ook goed in mijn herinnering.quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt die was tering snel, kon je niet tegenop typen.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey manquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 25 augustus 2025 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Was even naar de 24u mac geweestProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet echt honger dus, gewoon trek.quote:Op maandag 25 augustus 2025 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Philly cheese stack en mcrib
#viesdik
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
JawulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan gaat vino me weer taggen dat ik niet goed bolk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, kan er niet van slapenquote:Op maandag 25 augustus 2025 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
Om 2 uur ‘s nachts hele verhalen typen op WA?
De hoofdpijn helpt ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo ver komt ‘ie meestal niet. Geen doorzettingsvermogen.quote:
Tjaquote:Op maandag 25 augustus 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo ver komt ‘ie meestal niet. Geen doorzettingsvermogen.
De Bolk is niet voor iedereenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kopzorgen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 02:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, kan er niet van slapen
De hoofdpijn helpt ook nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Losers gonna lose!quote:Op maandag 25 augustus 2025 02:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tja
De Bolk is niet voor iedereenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gisteren heel de dag buitenquote:
Te veel stress
Boel zon
Ik nog steeds die stomme burnoutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben maar een gesprek met chat gpt aangegaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah, da’s kut ja. Hopelijk lukt het nog om een beetje te slapen zometeen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 02:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren heel de dag buiten
Te veel stress
Boel zon
Ik nog steeds die stomme burnout
Ik krijg ook vaak koppijn van die zon, maar dat is denk ik omdat ik een vampier ben.
Probeer je ChatGPT te versieren?quote:Op maandag 25 augustus 2025 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben maar een gesprek met chat gpt aangegaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij met jouw mooie huid?quote:Op maandag 25 augustus 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, da’s kut ja. Hopelijk lukt het nog om een beetje te slapen zometeen.
Ik krijg ook vaak koppijn van die zon, maar dat is denk ik omdat ik een vampier ben.
Kijk dat ze mij beschuldigden van vampierisme begrijp ik, mijn foundation is ivoor 2Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een goede foundation is het halve werk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 02:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij met jouw mooie huid?
Kijk dat ze mij beschuldigden van vampierisme begrijp ik, mijn foundation is ivoor 2
Nu nog gebruikenheb mijn laatste potje gekocht vorig jaar april en hij is nog lang niet op
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: