abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2025 @ 21:26:54 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218583851
Hier verder... Met een kleine verwijzing in de tt naar welke musical het wordt ;-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 24 augustus 2025 @ 23:43:23 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218584859
@Amsel, een vriend van mij is lid van Starlight Boulevard, een vrij professionele musicalgoep in Utrecht.

Wellicht is dat iets?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_218584885
Lig ik verdorie wéér al/nog steeds wakker.
Ik probeer al zo’n 2 uur te slapen. Dit gebeurd de laatste paar maanden steeds vaker. Geen idee waar dit door komt.
Iemand tips voor beter (in)slapen? ;(
pi_218585304
Is het de overgang misschien?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_218585451
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik zoek nog een leuk uitje voor morgen. Vorige week zijn we al naar Ouwehands geweest, dus weer een dierentuin is een beetje veel van hetzelfde. Pretpark en klimpark valt af, want ik durf nergens in en heb hoogtevrees en Simon kennende gaat ie ook alleen nergens in (manlief kan niet mee). Het liefst max 30-40 minuten rijden vanuit de regio Amersfoort/Utrecht.

Musea in deze regio hebben we wel zo'n beetje allemaal gehad (Museumkaart) en bij voorkeur iets buiten vanwege het mooie weer. Iemand tips??

Vanmiddag ga ik met Simon naar een skelterbaan, kan ie daar zijn energie kwijt en kan ik lekker in het zonnetje een boekje lezen.
Ik zag laatst dit watergebeuren langskomen. Lijkt me de bom maar ik ben er zelf nooit geweest.

https://utrecht.stormaquapark.com/
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 25 augustus 2025 @ 08:25:00 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218585590
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 08:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zag laatst dit watergebeuren langskomen. Lijkt me de bom maar ik ben er zelf nooit geweest.

https://utrecht.stormaquapark.com/
Ik las in eerste instantie 'Stoma-quapark' en toen 'Stom aquapark' _O- _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218585690
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 07:20 schreef SaskiaR het volgende:
Is het de overgang misschien?
Nah, ik heb geen andere symptomen.
Er spint wel van alles door mijn hoofd en ik ben ook wel echt moe. Na een hele tijd comfortabel gelegen te hebben komt de onrust en blijft ik bewegen en draaien.
Stilliggen is ‘onmogelijk’. }:|
pi_218585964
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 08:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nah, ik heb geen andere symptomen.
Er spint wel van alles door mijn hoofd en ik ben ook wel echt moe. Na een hele tijd comfortabel gelegen te hebben komt de onrust en blijft ik bewegen en draaien.
Stilliggen is ‘onmogelijk’. }:|
Magnesium tekort misschien?

Maar jij werkt ook regelmatig nachtdiensten toch?
Ik hoor wel eens vaker dat dat lastiger wordt naarmate je wat ouder wordt.
pi_218585971
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 09:07 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Magnesium tekort misschien?

Maar jij werkt ook regelmatig nachtdiensten toch?
Ik hoor wel eens vaker dat dat lastiger wordt naarmate je wat ouder wordt.
Ik draai alleen maar nachten, 3 p/w.
Ja, daar heb ik ook aan gedacht en sinds februari heel regelmatig (maandelijks) een week of meer vrij geweest omdat ik nog zoveel uren had staan.
Misschien heeft dat het ritme in de war geschopt.
pi_218586115
Brr, koud vanochtend!
pi_218586270
Ik beet een week of twee geleden op een nogal hard gebakken pizzakorst en sindsdien doet mijn voortand meh. Net maar de tandarts gebeld en ik mag morgen langskomen. Niet dat de pijn me stoort want die valt mee, maar niet dat mijn tand er ineens uitligt, ofzo...🙄

Venco, je wordt oud :P Ik heb van die periodes dat ik prima slaap en dan weer een periode kut. Al een aantal jaar en ik had kunnen bijhouden wanneer, hoe, waarom maar daar ben ik dan weer te lui voor :')
Wat je eraan kan doen, geen idee. Ik onderga het met de gedachte: het wordt wel weer beter. Ooit ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218586724
Zo, we zijn weer thuis, het waren heerlijk weken in Denemarken O+
Eerst 9 dagen strand en daarna 7 dagen Lego, Lego, Lego in Billund.

B net naar Timmerdorp gebracht, hij had er enorm veel zin in.

En ach Tink, wat hoop ik dat je snel vooruit kan en echt gehoord en geholpen wordt.

Met mij gaat het matig, juist in tijden van rust merk je hoe moe je bent he. :{
pi_218586761
Wat naar van die onrust en het wakker liggen @vencodark. Zou iets eenvoudigs als melatonine bijvoorbeeld kunnen helpen? Mijn vrouw kan ook heel vaak wakker liggen 's nachts, als zij 's avonds een tabletje inneemt helpt dat haar voor een betere nachtrust.

Mush, ik hoop dat de tandarts je kan helpen met je pijnlijke voortand, klinkt heel vervelend!

Welkom thuis Exode! Klinkt als een heerlijke vakantie O+ En veel sterkte, rust kan heel confronterend zijn ja, alsof je dan pas echt realiseert hoe je normaliter structureel over je eigen grenzen heen blijft gaan.

Ik heb vandaag een gesprek met HR, in november gaan we een heel weekend met het bedrijf weg en dat vind ik heel intens. Dat is aan het licht gekomen (dat ik het ongezond spannend vind zeg maar) en er is besloten dat ik in ieder geval wat inside information ga krijgen over waar we heen gaan, hoe de planning eruit ziet, etc. En dan mag ik kijken wat ik nodig heb en fijn vind, zodat het voor mij ook haalbaar is om mee te gaan. En het klinkt zo suf, want ik ben onwijs dankbaar voor deze wending maar ik heb nu dus buikpijn voor dit gesprek. En er komt niet echt wat uit mijn handen, terwijl ik druk zat ben, omdat ik niet weet hoe laat het gesprek is en mijn hoofd nu alleen maar kan wachten op dat gesprek. Alsof ik pas weer ruimte heb voor wat anders na dat gesprek. En op dit soort momenten wil ik gewoon een ander hoofd.
pi_218587167
@Schanu
Wel fijn dat ze toch met je meedenken mbt dat uitje. :)
Wel beetje onhandig dat ze dan geen tijd voor het gesprek aangeven. :P

Ik heb trouwens wel ‘slaaptabletjes’ van de Trekpleister, voor een goede nachtrust. Toen ik er 1, na ruim 2 uur wakker gelegen, had ingenomen lag ik nog zeker een half uur of meer wakker. :')
Dus geen idee of dat wat doet.
pi_218587483
Tijdens onze vakantie heeft de aannemer 2 lekkages opgelost (hartstkke netjes gedaan) en het raam aan de voorkant vervangen. Voor het laatste mag hij terugkomen. De dranger is te kort waardoor het raam niet helemaal open kan en de scharnieren zijn te groot waardoor ze enorm lelijk uitsteken.

Niets gaat vanzelf he mensen. Ik begrijp gewoon echt niet dat je dat zelf niet ziet, zeker niet omdat wij deze man hebben leren kennen als enorm netjes en echt van de details.

Oh ja en over het aanrecht horen we ook niets meer....dus ik heb ze een laatste mail gestuurd en als het niet heel snel opgelost wordt, mogen ze het lekker met onze rechtsbijstand oplossen. Ik ben er klaar mee.
pi_218587621
Het aanrecht werd toch nu door een andere partij opgepakt en ging jij je niet meer mee bemoeien, toch?
pi_218587717
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:05 schreef exode het volgende:
Zo, we zijn weer thuis, het waren heerlijk weken in Denemarken O+
Eerst 9 dagen strand en daarna 7 dagen Lego, Lego, Lego in Billund.

B net naar Timmerdorp gebracht, hij had er enorm veel zin in.

En ach Tink, wat hoop ik dat je snel vooruit kan en echt gehoord en geholpen wordt.

Met mij gaat het matig, juist in tijden van rust merk je hoe moe je bent he. :{
Legoland O+
Werewolf
pi_218587789
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:32 schreef amaranta het volgende:
Het aanrecht werd toch nu door een andere partij opgepakt en ging jij je niet meer mee bemoeien, toch?
Ja, die andere partij heeft dus al weken niets laten horen terwijl we uiterlijk vandaag uitsluitsel van ze kregen....
pi_218587940
Tof van de Lego en jammer van de huis perikelen @exode

Iets heel anders: vriend kreeg (in zijn eentje) een uitnodiging voor een feest met dresscode 'casual chic with a touch of blue'. Wat valt daar onder? Een nette blauwe jeans met een niet te stijf overhemd met in ieder geval blauwe accenten?
pi_218588127
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:44 schreef vencodark het volgende:
@:Schanu
Wel fijn dat ze toch met je meedenken mbt dat uitje. :)
Wel beetje onhandig dat ze dan geen tijd voor het gesprek aangeven. :P

Ik heb trouwens wel ‘slaaptabletjes’ van de Trekpleister, voor een goede nachtrust. Toen ik er 1, na ruim 2 uur wakker gelegen, had ingenomen lag ik nog zeker een half uur of meer wakker. :')
Dus geen idee of dat wat doet.
Ik weet niet wat je slikt, maar zo'n stof moet ook eerst je systeem bereiken he. Ik heb een bron traag metabolisme, bij mij duurt het makkelijk 3 kwartier voor iets via mijn maag de rest van mijn systeem bereikt. Als ik net gegeten heb kwam dat ook nog wel langer zijn.
Dus een half uur klinkt voor mij niet zo gek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218588263
En onze tuin staat er zo goed bij, echt die buurvrouw heeft goed haar best gedaan in die hitte.
Onkruid valt ook mee en verder is alles dus enorm gegroeid. Ik word daar zo blij van B-)
Ik had de bakken allemaal in de schaduw gezet en bij elkaar zodat ze makkelijk water kon geven.
Zag ik net dat zij dat ook heeft gedaan met haar bakken, ze zijn samen op vakantie en hun zoon van 19 is alleen thuis. Ik denk dat ze het overleven van de bloemen en planten zo ook hoger inschat _O-

Wat betreft slapen, magnesium inderdaad, ik slik het al een tijdje elke ochtend en slaap een stuk beter.
pi_218588510
@vencodark, mijn vrouw neemt die melatoninetabletjes ruim een uur in voordat we überhaupt naar bed gaan, en dan kan ze zo nog een hele tijd op haar telefoon zitten. Het is helaas geen slaapmedicatie waarbij je binnen een half uur knockout gaat, maar het kan misschien wel net dat beetje helpen.

@exode, wat ontzettend frustrerend dat er nog steeds geen duidelijkheid is over dat aanrechtblad. En dat raampje is echt slordig. Jullie maken nogal wat rottigheid mee met deze verbouwing :N

@Hupje, casual chique vind ik sowieso een vreselijk lastige dresscode :X Ik heb deze dresscode echt jaaaaaren geleden een keer gehad op het werk, toen droegen de meeste mensen inderdaad jeans met een blouse, of een tshirt met colbertje erop, en dan bijvoorbeeld nette sneakers eronder. Door die jeans heb je meteen the touch of blue, mits hij blauw is. Maar bij 'a touch' denk ik aan echt iets kleins, dan ook blauwe accenten in het overhemd is dan misschien al snel teveel? Blauwe sokken kunnen ook al a touch of blue zijn :D
pi_218588629
Wat een lastige dresscode. Persoonlijk zou ik geen spijkerbroek kiezen. Eerder een donkerblauwe broek ofzo met een overhemd, vlot colbertje eventueel.
pi_218588897
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je slikt, maar zo'n stof moet ook eerst je systeem bereiken he. Ik heb een bron traag metabolisme, bij mij duurt het makkelijk 3 kwartier voor iets via mijn maag de rest van mijn systeem bereikt. Als ik net gegeten heb kwam dat ook nog wel langer zijn.
Dus een half uur klinkt voor mij niet zo gek.
Hmm, de gebruiksaanwijzing geeft aan een half uur voor het slapen gaan in te nemen, vandaar.
Maar zal het misschien wat eerder in moeten nemen ofzo.
En die magnesium eens bekijken.

Oh, het is deze.
https://www.trekpleister.(...)-tabletten/p/6164716
pi_218588929
Vorige week de 1e schoolweek gehad en mijn dochter is alweer ziek thuis.
Goeiedag. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')