Ik zag laatst dit watergebeuren langskomen. Lijkt me de bom maar ik ben er zelf nooit geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik zoek nog een leuk uitje voor morgen. Vorige week zijn we al naar Ouwehands geweest, dus weer een dierentuin is een beetje veel van hetzelfde. Pretpark en klimpark valt af, want ik durf nergens in en heb hoogtevrees en Simon kennende gaat ie ook alleen nergens in (manlief kan niet mee). Het liefst max 30-40 minuten rijden vanuit de regio Amersfoort/Utrecht.
Musea in deze regio hebben we wel zo'n beetje allemaal gehad (Museumkaart) en bij voorkeur iets buiten vanwege het mooie weer. Iemand tips??
Vanmiddag ga ik met Simon naar een skelterbaan, kan ie daar zijn energie kwijt en kan ik lekker in het zonnetje een boekje lezen.
Ik las in eerste instantie 'Stoma-quapark' en toen 'Stom aquapark'quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zag laatst dit watergebeuren langskomen. Lijkt me de bom maar ik ben er zelf nooit geweest.
https://utrecht.stormaquapark.com/
Nah, ik heb geen andere symptomen.quote:
Magnesium tekort misschien?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen andere symptomen.
Er spint wel van alles door mijn hoofd en ik ben ook wel echt moe. Na een hele tijd comfortabel gelegen te hebben komt de onrust en blijft ik bewegen en draaien.
Stilliggen is ‘onmogelijk’.
Ik draai alleen maar nachten, 3 p/w.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Magnesium tekort misschien?
Maar jij werkt ook regelmatig nachtdiensten toch?
Ik hoor wel eens vaker dat dat lastiger wordt naarmate je wat ouder wordt.
Legolandquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:05 schreef exode het volgende:
Zo, we zijn weer thuis, het waren heerlijk weken in Denemarken![]()
Eerst 9 dagen strand en daarna 7 dagen Lego, Lego, Lego in Billund.
B net naar Timmerdorp gebracht, hij had er enorm veel zin in.
En ach Tink, wat hoop ik dat je snel vooruit kan en echt gehoord en geholpen wordt.
Met mij gaat het matig, juist in tijden van rust merk je hoe moe je bent he.
Ja, die andere partij heeft dus al weken niets laten horen terwijl we uiterlijk vandaag uitsluitsel van ze kregen....quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:32 schreef amaranta het volgende:
Het aanrecht werd toch nu door een andere partij opgepakt en ging jij je niet meer mee bemoeien, toch?
Ik weet niet wat je slikt, maar zo'n stof moet ook eerst je systeem bereiken he. Ik heb een bron traag metabolisme, bij mij duurt het makkelijk 3 kwartier voor iets via mijn maag de rest van mijn systeem bereikt. Als ik net gegeten heb kwam dat ook nog wel langer zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:44 schreef vencodark het volgende:
@:Schanu
Wel fijn dat ze toch met je meedenken mbt dat uitje.![]()
Wel beetje onhandig dat ze dan geen tijd voor het gesprek aangeven.![]()
Ik heb trouwens wel ‘slaaptabletjes’ van de Trekpleister, voor een goede nachtrust. Toen ik er 1, na ruim 2 uur wakker gelegen, had ingenomen lag ik nog zeker een half uur of meer wakker.![]()
Dus geen idee of dat wat doet.
Hmm, de gebruiksaanwijzing geeft aan een half uur voor het slapen gaan in te nemen, vandaar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je slikt, maar zo'n stof moet ook eerst je systeem bereiken he. Ik heb een bron traag metabolisme, bij mij duurt het makkelijk 3 kwartier voor iets via mijn maag de rest van mijn systeem bereikt. Als ik net gegeten heb kwam dat ook nog wel langer zijn.
Dus een half uur klinkt voor mij niet zo gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |