Mooie temperatuurquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar een Grieks eiland, daar is het rond 30 graden
Goede reis en veel plezier! 🇬🇷quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar een Grieks eiland, daar is het rond 30 graden
T is hier gewoon viesch benauwdquote:
Dan moet je nog ff wachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier gewoon viesch benauwd
En bewolkt. Even hopen op die hoosbui
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdIs hij kunstenaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Donderdag betere kansen op regen.quote:
Way down southquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Donderdag betere kansen op regen.
Al ligt het eraan waar je woont.
Meeste regen is voor het westen idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Way down south
En geen grote hoeveelheden verwacht hier.
Ik voelde net 6 druppels ja, heftig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meeste regen is voor het westen idd.
Zandzakken voor de deur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:04 schreef drakin het volgende:
O nee! Dan kan ik beter binnen blijven dus
Ik heb al een opstap naar de deur, scheelt weer.quote:
Ach, nu kan het nog regenen daar. Over een paar jaar is dat weer zee omdat de golfstroom gestopt is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meeste regen is voor het westen idd.
Dat die golfstroom stopt maken wij niet meer mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, nu kan het nog regenen daar. Over een paar jaar is dat weer zee omdat de golfstroom gestopt is.
Dat is maar zeer de vraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat die golfstroom stopt maken wij niet meer mee.
Nou ja dat punt is zojuist een jaartje of 50 dichterbij gekomen. Dus nog een keer een flinke verschuiving en dan ga ik het zelfs nog meemakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat die golfstroom stopt maken wij niet meer mee.
Mogelijk ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja dat punt is zojuist een jaartje of 50 dichterbij gekomen. Dus nog een keer een flinke verschuiving en dan ga ik het zelfs nog meemaken
Pcies, dat is al weer best rap, zou ik nog kunnen halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogelijk ja.
2060 wordt nu genoemd.
Ik zou het in theorie ook kunnen halen,quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, dat is al weer best rap, zou ik nog kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |