SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Gelukkig is mijn muis niet in mijn mancave momenteel, anders was ze bij het lezen van het woordje 'shoarma' met pinpas van de gezamelijke rekening en de credit card ten strijde getrokken richting onze lokale shoarma boer om de hele tent leeg te bestellenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
1e bord soep, andijvie met wat zout koken, wat bouillon erbij en met de staafmixer fijn maken.
2e bord soep courgette gebakken erdoor, pesto erdoor en zongedroogde tomaatjes.
3e bord soep shoarma gebakken en een teen knoflook erdoor.
Nu is het goed![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nog meer shoarmaquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muis niet in mijn mancave momenteel, anders was ze bij het lezen van het woordje 'shoarma' met pinpas van de gezamelijke rekening en de credit card ten strijde getrokken richting onze lokale shoarma boer om de hele tent leeg te bestellen![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Your post has been forwarded...quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muis niet in mijn mancave momenteel, anders was ze bij het lezen van het woordje 'shoarma' met pinpas van de gezamelijke rekening en de credit card ten strijde getrokken richting onze lokale shoarma boer om de hele tent leeg te bestellen
How can I make this topic about me?![]()
Scherf kent geen genade vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mocht je er perse vanaf willen kun je altijd je adres DM'en, mijn muis offert zich op voor volk en vaderland om het op te eten voor jequote:
Wat zal ik op mijn broodjes doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schoarma met uitjes, pikante augurkjes, sambal en velen knoflook saus?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oehquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoarma met uitjes, pikante augurkjes, sambal en velen knoflook saus?![]()
Gewone volkoren broodjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoarma met uitjes, pikante augurkjes, sambal en velen knoflook saus?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stuur je muis maar, mijn kat heeft nog niet gegeten vandaagquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je er perse vanaf willen kun je altijd je adres DM'en, mijn muis offert zich op voor volk en vaderland om het op te eten voor jeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een met kaas en een met vlees beleg, of pindakaas of lekkere hagelslagquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
SlavlinderIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nooit klikken, voor je het weet zit op je weer op het darkweb naar dingen te kijken waarvoor de AIVD je komt halenquote:
ik welquote:
Preciesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nooit klikken, voor je het weet zit op je weer op het darkweb naar dingen te kijken waarvoor de AIVD je komt halen
schreeuwend menschquote:
Ik zat meer aan een viesdik broodje frikandel te denkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een met kaas en een met vlees beleg, of pindakaas of lekkere hagelslag
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah ja dat kan ook, maar dat is eigenlijk wel weer beter om een bolletjequote:Op zondag 24 augustus 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een viesdik broodje frikandel te denken
Sorry nog voor de gehoorschadequote:![]()
Firkandel door midden, op een bolletje met mayo, curry en gesnipperde uitjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook, maar dat is eigenlijk wel weer beter om een bolletje![]()
Niet meer doen aub, gehoorschade is blijvendquote:
Oeh lekker, nu ook wel zin in, maar heb al soep opquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Firkandel door midden, op een bolletje met mayo, curry en gesnipperde uitjes![]()
@drakin ik maak weleens groene soep voor in de diepvries; spinazie, courgette, prei, ui en knof en een of twee aardappels. Boullionblokje.
Gaar koken. Pureren.
Porties invriezen.
Heerlijk met geraspte kaas, en/of uitgebakken spekjes, en/of crème fraîche.![]()
Daarom ook nooit klikken op links hier op fokquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet meer doen aub, gehoorschade is blijvend
Sinds wanneer mag je een strijdende bolker, bolken met een bolk quotequote:![]()
Bolkquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je een strijdende bolker, bolken met een bolk quote
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tijdje terug deed youfloep het niet eens hierquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook nooit klikken op links hier op fokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Frikandel doormidden brekenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook, maar dat is eigenlijk wel weer beter om een bolletje
Nu moet ik denk ik even mijn mond gaan houden voor ik weer een vakantie aan mijn broek heb wegens 'onterechte kritiek op FOK!'quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijdje terug deed youfloep het niet eens hier![]()
weet waar je aan gaat beginnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow waar is @:kree
Ik neem mijn woorden terug.
De rotterdammert wil afspreken na 20 berichten te hebben gewisseld
Do what you love, love what you do!![]()
Je mag toch gewoon eerlijk zijn lijkt me?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik denk ik even mijn mond gaan houden voor ik weer een vakantie aan mijn broek heb wegens 'onterechte kritiek op FOK!'![]()
Was wel lekker rustig toenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik date liever koffiedrinkers dan rokersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En wat als de roker tevens een koffiedrinker is?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:18 schreef drakin het volgende:
Ik date liever koffiedrinkers dan rokersHow can I make this topic about me?![]()
Wat is er nu weer mis met mensen die banden oprokenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus zei tegen hem roken is red flag bij mij. Nu gaat hij stoppen
Wilde nog zeggen, hoi @:kree![]()
![]()
het een sluit het ander uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat als de roker tevens een koffiedrinker is?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou dat zou nog het minst zorgen makend zijn eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga niks afspreken.
Hij rookt
@Dr.Mikey ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:22 schreef kree het volgende:
voel me wel een beetje gediscrimineerd zo als roker.![]()
![]()
Je laat wel zien wat voor jou belangrijker isquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:22 schreef kree het volgende:
voel me wel een beetje gediscrimineerd zo als roker.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
goed idee, ik maak ook altijd meer en vries deel in.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:11 schreef maily het volgende:
@:drakin ik maak weleens groene soep voor in de diepvries; spinazie, courgette, prei, ui en knof en een of twee aardappels. Boullionblokje.
Gaar koken. Pureren.
Porties invriezen.
Heerlijk met geraspte kaas, en/of uitgebakken spekjes, en/of crème fraîche.
het is de meest handigere optie als je alleen eet namelijk en voordeliger.Do what you love, love what you do!![]()
Maar de touwsquish is de happy place.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, doet het niet. Is geen touw, de druk is beter verdeeld.🐙![]()
whah...? ik rook graag mijn peukje enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je laat wel zien wat voor jou belangrijker is
Maar oke afspreken na 20 berichten heen en weer lijkt me meer zorgwekkend als iemand die rookt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb momenteel geen ruimte in de vriezer, zelfs zo erg dat er nu wat van me in mijn zoons vriezer ligt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:11 schreef maily het volgende:
@:drakin ik maak weleens groene soep voor in de diepvries; spinazie, courgette, prei, ui en knof en een of twee aardappels. Boullionblokje.
Gaar koken. Pureren.
Porties invriezen.
Heerlijk met geraspte kaas, en/of uitgebakken spekjes, en/of crème fraîche.
Over een week is het weer voorbij deze krapte
quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht hoe kom ik bij een post van zes uur geleden uit.![]()
![]()
goed plan, vriezer is essentieel welquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen ruimte in de vriezer, zelfs zo erg dat er nu wat van me in mijn zoons vriezer ligt.
Over een week is het weer voorbij deze krapte
Sowieso binnen een week afspreken anders wordt het niksquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
whah...? ik rook graag mijn peukje enzo.
Maar oke afspreken na 20 berichten heen en weer lijkt me meer zorgwekkend als iemand die rookt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie vraag ....quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
30 uur zelfs.
Wat is met mij vandaag.![]()
hangt ervan af waar je naar opzoek bent.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sowieso binnen een week afspreken anders wordt het niks
Maar denk ook als een man zo snel is met afspreken, dat je er ook niet meer van moet verwachten als seks.
ik ben zo onwijs niet natuurlijk
Mensen zitten daar wel voor een date lijkt mij. Ik zou het zelf niet zo snel doen. Mensen daar lijken wel wanhopig een man of een vrouw te willen ontmoetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Maar oke afspreken na 20 berichten heen en weer lijkt me meer zorgwekkend als iemand die rookt.
Ik heb een zoon die er nooit of bijna nooit gebruik van maakt, ook geen gewone boodschappen in huis.quote:
Dus nu een keertje wat bij hem in de vriezer gedaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alleen maar eindeloos berichten uitwisselen schiet ook niet op natuurlijk
Ik zie het al, ik klikte nietsvermoedend op een quote en werd het verleden in gelanceerd en ging gewoon het topic lezen alsof het nu was.quote:🐙![]()
uiteindelijk wel maar mag toch hopen dat merendeel van vrouwen beetje kan doorzien of dat is om elkaar beter te leren kennen. Of iemand die gewoon snel seks wil.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zitten daar wel voor een date lijkt mij. Ik zou het zelf niet zo snel doen. Mensen daar lijken wel wanhopig een man of een vrouw te willen ontmoeten
Vrouwen doen dit ook btw hoor. Ik heb het vaker zien gebeuren in mijn gesprekjes daar. Dus je kunt dat niet alleen toeschrijven aan mannen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb hem verwijderdquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat zou nog het minst zorgen makend zijn eigenlijkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Precies, dan heb je ook een heel stuk minder om over te praten tijdens een 1e datequote:Op zondag 24 augustus 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Alleen maar eindeloos berichten uitwisselen schiet ook niet op natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zal hij vergeten omdat hij het niet gewend is en zie je dat over 6 maanden nog steeds in zijn vriezer liggen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een zoon die er nooit of bijna nooit gebruik van maakt, ook geen gewone boodschappen in huis.
Dus nu een keertje wat bij hem in de vriezer gedaanHow can I make this topic about me?![]()
Je moet wel af en toe nieuwe typen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Alleen maar eindeloos berichten uitwisselen schiet ook niet op natuurlijk🐙![]()
Je moet niet te lang wachten met afspreken als je denkt dat het iets kan worden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Maar oke afspreken na 20 berichten heen en weer lijkt me meer zorgwekkend als iemand die rookt.![]()
goed idee toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een zoon die er nooit of bijna nooit gebruik van maakt, ook geen gewone boodschappen in huis.
Dus nu een keertje wat bij hem in de vriezer gedaanDo what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw weetquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet niet te lang wachten met afspreken als je denkt dat het iets kan worden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat. Enkele berichten uitwisselen en als het wat lijkt, dan snel afspreken. Want 'in het echt' is het veel makkelijker iemand beoordelen dan met die berichtjes.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies, dan heb je ook een heel stuk minder om over te praten tijdens een 1e dateHow can I make this topic about me?![]()
Juist. De tijd gaat ook maar voort...quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet niet te lang wachten met afspreken als je denkt dat het iets kan worden.How can I make this topic about me?![]()
Kan best. Soep 6 maanden in de vriezer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal hij vergeten omdat hij het niet gewend is en zie je dat over 6 maanden nog steeds in zijn vriezer liggen?![]()
denk verstandigquote:. meestal merk je het wel of het beetje klikt ofzo.
En eens trouwens zinloos oneindig chatten werkt niet.
Maar voor waar het dan beetje mee klikt krijg ik er iig altijd wel een idee bij of het nou eerlijk is enzo.Do what you love, love what you do!![]()
En nooit gelijk bij je date thuis, maar dat lijkt me logischquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat. Enkele berichten uitwisselen en als het wat lijkt, dan snel afspreken. Want 'in het echt' is het veel makkelijker iemand beoordelen dan met die berichtjes.
Nee hij weet dit soort dingen heel goedquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal hij vergeten omdat hij het niet gewend is en zie je dat over 6 maanden nog steeds in zijn vriezer liggen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb het ook over mensen en dat zijn de mannelijke en de vrouwelijke soorten van de mensheidquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk wel maar mag toch hopen dat merendeel van vrouwen beetje kan doorzien of dat is om elkaar beter te leren kennen. Of iemand die gewoon snel seks wil.
Vrouwen doen dit ook btw hoor. Ik heb het vaker zien gebeuren in mijn gesprekjes daar. Dus je kunt dat niet alleen toeschrijven aan mannen.
Wie is wel eerlijk?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
denk verstandig. meestal merk je het wel of het beetje klikt ofzo.
Maar voor waar het dan beetje mee klikt krijg ik er iig altijd wel een idee bij of het nou eerlijk is enzo.How can I make this topic about me?![]()
ja maar dat merken van dat er iets is kost over het algemeen mij meer als 20 berichten.?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet niet te lang wachten met afspreken als je denkt dat het iets kan worden.
Wat is dat gesprek van 20min?
wss duurt dat al langer alleen al.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan zien ze me.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet niet te lang wachten met afspreken als je denkt dat het iets kan worden.🐙![]()
Nou als je na 20 berichten al over likken, pijpen, beffen en weet ik veel wat begint dan os het houdoe en bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
denk verstandig. meestal merk je het wel of het beetje klikt ofzo.
Maar voor waar het dan beetje mee klikt krijg ik er iig altijd wel een idee bij of het nou eerlijk is enzo.bij mij dan
Een hondquote:
20 berichten moet toch wel kunnen? Maar het moeten er geen honderden of duizenden worden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat merken van dat er iets is kost over het algemeen mij meer als 20 berichten.?
Wat is dat gesprek van 20min?
wss duurt dat al langer alleen al.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou als je na 20 berichten al over likken, pijpen, beffen en weet ik veel wat begint dan os het houdoe en bedanktbij mij dan
![]()
zit je wel op de goede dating app
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Ik geef het op. Ik heb 53 van de 62 woorden gevonden, en wie de puzzels verzint weet ik niet, maar antwoorden als batten en stadsbende verzinnen noem ik idioot
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
dit dus, maar daarom zeg ik het is meestal snel duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou als je na 20 berichten al over likken, pijpen, beffen en weet ik veel wat begint dan os het houdoe en bedanktbij mij dan
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
20 berichten moet toch wel kunnen? Maar het moeten er geen honderden of duizenden worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben echt verslaafd aan lego gewordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Rokers die zich gediscrimineerd voelen omdat ze roken en sommige daartegen zijn vind ik altijd beetje in het hoekje vallen van vegans die naar een steakhouse gaan en zich gediscrimineerd dat ze daar niet genoeg vegan opties hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je laat wel zien wat voor jou belangrijker is![]()
Batten is gewoon een werkwoord?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:33 schreef DJMO het volgende:
Ik geef het op. Ik heb 53 van de 62 woorden gevonden, en wie de puzzels verzint weet ik niet, maar antwoorden als batten en stadsbende verzinnen noem ik idiootIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weer wat bloemetjes in elkaar gezet vandaag
ja het aantal berichten maakt dan niet uit, maar dat het in 20 al zover gaat als afspreken..... dat zou voor mij een red-flag zijn zelfs als man.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
20 berichten moet toch wel kunnen? Maar het moeten er geen honderden of duizenden worden.
Had wel eens verteld he, over die me wilde vastbinden en etc dingen met me doen..... Ja wtf op paiq nog wel.
Naja dan weet je toch wel beetje dat dat niet klopt.
Tenzij dat soort dingen je ding zijn enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had er nog noot van gehoordquote:
Die puzzels worden automatisch gegenereerd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:33 schreef DJMO het volgende:
Ik geef het op. Ik heb 53 van de 62 woorden gevonden, en wie de puzzels verzint weet ik niet, maar antwoorden als batten en stadsbende verzinnen noem ik idiootHow can I make this topic about me?![]()
Das niks. Mijn record staat op 109k.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Overal spierpijn, 40k stappen gehad gisterenIk heb er één en ik ben er trots op
Zo. Da's veel. Je vermaakt je wel?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Overal spierpijn, 40k stappen gehad gisterenHow can I make this topic about me?![]()
Paiqquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
zit je wel op de goede dating app
Ja de mensen hier zijn wel rustig, zat in drukke tram en niet overprikkeld. Anders dan in NL en Belgiëquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo. Da's veel. Je vermaakt je wel?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zit nu op 4171. Zo nog maar een rondje wandelen om in iig aan de 7k te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nog niet eens op 1500 stappen vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
ik heb overigens wel afgesproken met iemand puur en alleen via internet.
Maar dat was nu bijna 15 jaar terug en via Hyves enzo. (toen nog het ding voor Facebook)
Maargoed die was uit zelfde dorp en te achterhalen min of meer via via wie het was enzo.
Voordeel van in een dorp wonen denk.
En was wel echt verliefd.het werkte ook eigenlijk.
Maar weet tot de dag van vandaag niet dat ze ermee kapte.Do what you love, love what you do!![]()
Freund Rauchwurstquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de mensen hier zijn wel rustig, zat in drukke tram en niet overprikkeld. Anders dan in NL en België![]()
![]()
Dat is geen soep maar een pak shoarma en een pak schnitzelsquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Kan best. Soep 6 maanden in de vriezer.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hyvesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:37 schreef kree het volgende:
ik heb overigens wel afgesproken met iemand puur en alleen via internet.
Maar dat was nu bijna 15 jaar terug en via Hyves enzo. (toen nog het ding voor Facebook)
Maargoed die was uit zelfde dorp en te achterhalen min of meer via via wie het was enzo.
Voordeel van in een dorp wonen denk.
En was wel echt verliefd.het werkte ook eigenlijk.
Maar weet tot de dag van vandaag niet dat ze ermee kapte.
Mensen die nog wel fatsoen in hun flikker hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de mensen hier zijn wel rustig, zat in drukke tram en niet overprikkeld. Anders dan in NL en België![]()
het betere Facebookquote:. voor de makers dachten we trekken hier hoop geld uit.
maar brengt goeie herinneringen terug. Ook trouwens met die meid hoor, vond het jammer dat het uit ging. Maar vond het wel leuke tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Facebook sucks ook trouwens tegenwoordig, doe er weinig meer mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik maakte maar een geintje hoor. Stomtoevallig stond vanochtend de buurjongen van @Rob op de galerij en toen ik zei te gaan wandelen begon hij over het dagelijkse stappendoel, en hij vertelde wel eens 15k stappen gezet te hebben, maar dat hij toen wel de hele dag buiten was geweest.quote:
Toen heb ik speciaal voor hem terug gezocht naar de dag waarop ik de sponsorwandeling voor slaapmeisje liep, en dat was 109k en een beetje. Maar dat was eenmalig en doe ik geen tweede keer meer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zit er nooit op.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:40 schreef kree het volgende:
Facebook sucks ook trouwens tegenwoordig, doe er weinig meer mee.How can I make this topic about me?![]()
vroeger werkte het wel en was leuk, net als Hyves.quote:
Het hele idee ervan in eerste instantie is dus goed. Totdat de makers het grote geld zien. En dan wordt het 1 grote teringzooi.
Is niet alleen met Facebook. maar ook met Hyves of wat was ervoor dat instant messaging ding wat ook nog wel populair was daar weer voor.
Dan werkt het niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het erge van de veganisten en vegetarisch vind ik dat het er voor gezorgd heeft dat er minder vlees in de schappen bij de supermarkten met vlees zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rokers die zich gediscrimineerd voelen omdat ze roken en sommige daartegen zijn vind ik altijd beetje in het hoekje vallen van vegans die naar een steakhouse gaan en zich gediscrimineerd dat ze daar niet genoeg vegan opties hebben
ZO dan dat is een flinke wandeling geweestquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Overal spierpijn, 40k stappen gehad gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik heb nog zo'n nepburger in de koelkast liggenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er zitten altijd van die wanhopige figuren tussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
veganisten worden ook zwaar opgelicht natuurlijk met het idee van dit is veganistisch. terwijl het een mengeling is van goedkope soja producten. Fabrikanten en supermarkten lachen zich rot om jullie financieelquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het erge van de veganisten en vegetarisch vind ik dat het er voor gezorgd heeft dat er minder vlees in de schappen bij de supermarkten met vlees zijn
Ja heb ergens gelezen dat veganistich eten ook niet gezond is voor onze aardbol. Door de producten die ze er voor gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
veganisten worden ook zwaar opgelicht natuurlijk met het idee van dit is veganistisch. terwijl het een mengeling is van goedkope soja producten. Fabrikanten en supermarkten lachen zich rot om jullie financieelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar ben je dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de mensen hier zijn wel rustig, zat in drukke tram en niet overprikkeld. Anders dan in NL en BelgiëDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
owh dat weet ik wel zeker, maar dat is weer hele andere discussiequote:Op zondag 24 augustus 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ergens gelezen dat veganistich eten ook niet gezond is voor onze aardbol. Door de producten die ze er voor gebruiken.
al met al zijn die producten zwaar overpriced. en is niet wat uiteindelijk de supermarkten betalen, ze spelen in op een specifieke markt wel en vragen daarom meer.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook zo, maar ze gaan de vleesetende mensen wel proberen over te halen om dat spul ook te etenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat weet ik wel zeker, maar dat is weer hele andere discussie
al met al zijn die producten zwaar overpriced. en is niet wat uiteindelijk de supermarkten betalen, ze spelen in op een specifieke markt wel en vragen daarom meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en de enige reden is niet omdat ze dat als een missie zien of goed voor het milieu ofzo of CO2quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze gaan de vleesetende mensen wel proberen over te halen om dat spul ook te eten
alleen vooral omdat ze er veel betere winsten uit kunnen halen.Do what you love, love what you do!![]()
ShiiShiquote:
zelfde met biologisch. denk maar niet dat ze er iets om geven. ze denken alleen in winst.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee of ze er meer winst uit halen, weet niet eens wat die zooi kostquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja en de enige reden is niet omdat ze dat als een missie zien of goed voor het milieu ofzo of CO2
alleen vooral omdat ze er veel betere winsten uit kunnen halen.
Wat mij verbaasd is als je het rechtstreeks bij een boer haalt je meer betaald dan in de winkelquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:55 schreef kree het volgende:
zelfde met biologisch. denk maar niet dat ze er iets om geven. ze denken alleen in winst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doen maar. Geen last van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze gaan de vleesetende mensen wel proberen over te halen om dat spul ook te eten![]()
keuringsdienst van waarde moet je dan meer kijken en zie hoe je opgelicht wordt met dat soort productenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze er meer winst uit halen, weet niet eens wat die zooi kost
Vegetariërs en veganisten moeten helemaal voor zichzelf weten wat ze doen, maar dat dwingeland gedrag om mensen die wel vlees eten over te halen mag van mij strafbaar gesteld worden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze gaan de vleesetende mensen wel proberen over te halen om dat spul ook te eten
Ik eet namelijk al heel plantaardig. Ik eet zo veel mogelijk vlees zodat die planten langer kunnen leven.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik ben het met je eensquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vegetariërs en veganisten moeten helemaal voor zichzelf weten wat ze doen, maar dat dwingeland gedrag om mensen die wel vlees eten over te halen mag van mij strafbaar gesteld worden.
Ik eet namelijk al heel plantaardig. Ik eet zo veel mogelijk vlees zodat die planten langer kunnen leven.
Ik ook niet hoor, maar baal wel dat er daardoor veel minder vlees te koop isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat versta jij onder dwingeland gedrag?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vegetariërs en veganisten moeten helemaal voor zichzelf weten wat ze doen, maar dat dwingeland gedrag om mensen die wel vlees eten over te halen mag van mij strafbaar gesteld worden.
Ik eet namelijk al heel plantaardig. Ik eet zo veel mogelijk vlees zodat die planten langer kunnen leven.
Je wordt niet gedwongen om wat dan ook te kopen.![]()
Veel minder vlees?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar baal wel dat er daardoor veel minder vlees te koop is
Nog steeds meer dan genoeg.![]()
Het wordt overbewerkt, dat is het probleem, voeding voedt niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ergens gelezen dat veganistich eten ook niet gezond is voor onze aardbol. Door de producten die ze er voor gebruiken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar vleeseters die zeuren over vegetarisch/veganistisch. Alsof het doel is iedereen over te halen. Je doet maar lekker, ik heb daar geen last van, maar dat denigrerende toontje iedere keer over vegetarisch/veganistisch, daar krijg ik wel de kriebels van.![]()
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:58 schreef Shii het volgende:
Ik lees hier alleen maar vleeseters die zeuren over vegetarisch/veganistisch. Alsof het doel is iedereen over te halen. Je doet maar lekker, ik heb daar geen last van, maar dat denigrerende toontje iedere keer over vegetarisch/veganistisch, daar krijg ik wel de kriebels van.![]()
Ik eet het allemaal, sommige vegetarisch 'vlees' is gewoon primaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het gedrag van bv wakker dier. Als het aan dat soort clubs ligt mogen we gewoon geen vlees meer eten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Wat versta jij onder dwingeland gedrag?
Je wordt niet gedwongen om wat dan ook te kopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
nou zo bedoelde ik het iig niet? Zeg meer van je betaald teveel voor wat je krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:58 schreef Shii het volgende:
Ik lees hier alleen maar vleeseters die zeuren over vegetarisch/veganistisch. Alsof het doel is iedereen over te halen. Je doet maar lekker, ik heb daar geen last van, maar dat denigrerende toontje iedere keer over vegetarisch/veganistisch, daar krijg ik wel de kriebels van.
En als je doel is om bv niet te willen dat er dieren geslacht worden. dat kan ik nog een soort van begrijpen en respecteer ik wel.
maar ook al dat plantaardige komt met een prijs.
En oke iedereen die dan extra wil betalen voor wat ie krijgt, eigen keuze.
maargoed moet ik opzoeken over soja plantages enzo die dit voorzien? in laag betaalde landen en ontginning van regenwoud daarvoor?
En oke dan moet je je bedenken wat beter of slechter is...
Niemand pakt iets af.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gevoel dat ze iets afgepakt wordt.![]()
Meer dat men gewoon weer lekker tegendraads kan zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gevoel dat ze iets afgepakt wordt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ben altijd wel fan van om ff kritisch te zijn jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meer dat men gewoon weer lekker tegendraads kan zijn
want beide heeft keerpunten dus.Do what you love, love what you do!![]()
Soja voor veevoer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou zo bedoelde ik het iig niet? Zeg meer van je betaald teveel voor wat je krijgt.
En als je doel is om bv niet te willen dat er dieren geslacht worden. dat kan ik nog een soort van begrijpen en respecteer ik wel.
maar ook al dat plantaardige komt met een prijs.
En oke iedereen die dan extra wil betalen voor wat ie krijgt, eigen keuze.
maargoed moet ik opzoeken over soja plantages enzo die dit voorzien? in laag betaalde landen en ontginning van regenwoud daarvoor?
En oke dan moet je je bedenken wat beter of slechter is...![]()
kritisch zijn is iets anders dan standaard gewoon tegen bepaalde dingen te zijn, daar lopen er hier ook zat van rondquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben altijd wel fan van om ff kritisch te zijn ja
want beide heeft keerpunten dus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een keer per ongeluk een veganistich saucijzenbroodje gegeten je was niet te vreten zo smerig.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik eet het allemaal, sommige vegetarisch 'vlees' is gewoon prima
Ging er meer terug naar de winkel omdat ik dacht dat hij bedorven was. Nee hoor mevrouw dit is een vegan broodje
Ik moet zelf weten waar ik tegen ben. Ik moet er niets van weten dat hele veganismequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
kritisch zijn is iets anders dan standaard gewoon tegen bepaalde dingen te zijn, daar lopen er hier ook zat van rond
Wat een ander doet lekker zelf weten ik hoef het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beide, maar meer voor de consument nu.quote:
eigenlijk komt het er op neer dat er teveel mensen zijn op deze planeet.
Dat de natuur niet meer normaal kan voorzien erin.
En uiteindelijk en weet ik zeker gaat dat ellende worden.
Maar al met al de natuur overleefd eerder als de mensheid.
ik ben dan ook niet tegen? dat maak jij ervan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
kritisch zijn is iets anders dan standaard gewoon tegen bepaalde dingen te zijn, daar lopen er hier ook zat van rond
Ik zeg alleen de andere kant van het verhaal.?Do what you love, love what you do!![]()
Zelfs als we ons hele nuclaire arsenaal gebruiken overleven er nog kakkerlakken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
beide, maar meer voor de consument nu.
eigenlijk komt het er op neer dat er teveel mensen zijn op deze planeet.
Dat de natuur niet meer normaal kan voorzien erin.
En uiteindelijk en weet ik zeker gaat dat ellende worden.
Maar al met al de natuur overleefd eerder als de mensheid.
Je moet er toch niet aan denken dat er zometeen alleen nog Feyenoord fans in NL wonen![]()
Maar jij bent dan ook niet standaard tegen bepaalde dingen. Ik kreeg gister weer een hele preek van zo'n anti-zonnebrandcrème-figuur omdat ik mijn hoofd even insmeerdequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zelf weten waar ik tegen ben. Ik moet er niets van weten dat hele veganisme
Wat een ander doet lekker zelf weten ik hoef het niet.
Lezen een optie?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben dan ook niet tegen? dat maak jij ervan?
Ik zeg alleen de andere kant van het verhaal.?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs als we ons hele nuclaire arsenaal gebruiken overleven er nog kakkerlakken.
Je moet er toch niet aan denken dat er zometeen alleen nog Feyenoord fans in NL wonen![]()
en ja snap dat jullie dat grappig vinden als ik me ergens over uitweid enzo.....
Haha maar damn
Ik denk dat ik realistisch beeld geef wel. en is niet eens ten nadele van anderen, wel hoe ik erover denk.
Als ik iets zeg hier trouwens wat niet klopt, vertel me?Do what you love, love what you do!![]()
Of alleen Max Verstappen fans zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs als we ons hele nuclaire arsenaal gebruiken overleven er nog kakkerlakken.
Verbrand hoofd is pijnlijk, dus smeren was verstandig.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet standaard tegen bepaalde dingen. Ik kreeg gister weer een hele preek van zo'n anti-zonnebrandcrème-figuur omdat ik mijn hoofd even insmeerdeWerewolf![]()
O, wat was het commentaar daar dan weer opquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet standaard tegen bepaalde dingen. Ik kreeg gister weer een hele preek van zo'n anti-zonnebrandcrème-figuur omdat ik mijn hoofd even insmeerde
Was een grapje van volgens mij Theo Maassenquote:: P
Vee eet soja. Kilo rundvlees kost meerdere kilo's soja in voer. Vegetariërs zijn een nichemarkt, niet daar de schuld van geven.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:00 schreef kree het volgende:
En oke dan moet je je bedenken wat beter of slechter is...🐙![]()
nouja wat ik zeg dus, dat is de natuur, wij mensen hebben een gewoonte gemaakt van om maar te denken dat we de meest geweldige soort zijn die alles kunnen controleren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is het niet dus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat je daar kanker van krijgt, en ziek van gaat worden blablablaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat was het commentaar daar dan weer opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ferrari fans hebben zoveel leed overleefd dat die zelfs een nuclaire oorlog kunnen overlevenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of alleen Max Verstappen fans zijn![]()
Jou kennende veeg je daar de vloer mee aan, toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet standaard tegen bepaalde dingen. Ik kreeg gister weer een hele preek van zo'n anti-zonnebrandcrème-figuur omdat ik mijn hoofd even insmeerdeHow can I make this topic about me?![]()
IK ben het wel met je eens hoor. Heb er laatste ergens een heel stuk over gelezen. En het was ook in een of ander programma.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:06 schreef kree het volgende:
en ja snap dat jullie dat grappig vinden als ik me ergens over uitweid enzo.....
Haha maar damn
Ik denk dat ik realistisch beeld geef wel. en is niet eens ten nadele van anderen, wel hoe ik erover denk.
Als ik iets zeg hier trouwens wat niet klopt, vertel me?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En van ongesmeerd de zon in gaan kreeg je geen kanker?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat je daar kanker van krijgt, en ziek van gaat worden blablablaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaat meer om water en tropisch regenwoud (je weet wel de longen van de aarde).quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vee eet soja. Kilo rundvlees kost meerdere kilo's soja in voer. Vegetariërs zijn een nichemarkt, niet daar de schuld van geven.
voor vegetariërs nu groot deel ervan, dus ga me niet vertellen dat vlees eten slecht is. Soja net zo goed.Do what you love, love what you do!![]()
Tegenwoordig negeer ik zulke mensen gewoon, is een stuk wijzer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jou kennende veeg je daar de vloer mee aan, toch?
Net zoals die hele discussie over rauwe melk
Dit dusquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
gaat meer om water en tropisch regenwoud (je weet wel de longen van de aarde).
voor vegetariërs nu groot deel ervan, dus ga me niet vertellen dat vlees eten slecht is. Soja net zo goed.
Oke, dat was wel weer genoeg onzin voor vandaag.🐙![]()
Heb ik nooit gedronken, wel rauwe kaas en die is heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegenwoordig negeer ik zulke mensen gewoon, is een stuk wijzer.
Net zoals die hele discussie over rauwe melk
ALleen mag ik het helaas niet meer eten ivm medicijnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mensheid als diersoort heeft wel de meeste diersoorten uitgeroeid.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat ik zeg dus, dat is de natuur, wij mensen hebben een gewoonte gemaakt van om maar te denken dat we de meest geweldige soort zijn die alles kunnen controleren.
Dat is het niet dus.
Even externe dingen die niet gerelateerd zijn aan de acties van diersoorten niet meegerekent.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In dit geval doen feiten er niet meer toe, zwabberquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dat was wel weer genoeg onzin voor vandaag.
tis ook wel lastige discussie. ik snap eigenlijk beide kanten. Maar oke wat me irriteert is vooral het naïef zijn van vegetariërs erover.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben het wel met je eens hoor. Heb er laatste ergens een heel stuk over gelezen. En het was ook in een of ander programma.
erken gewoon dat vegetariër ook niet de oplossing is?
verder mag iedereen doen wat ie best vind. ik zal er niet over oordelen.Do what you love, love what you do!![]()
Kree heeft alweer iets te diep in het glas gekeken vanmiddagquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dat was wel weer genoeg onzin voor vandaag.
Is ook lekker, maar wel met mate. En dan zijn er zat van die figuren die zeggen dat het totaal geen risico geeft.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedronken, wel rauwe kaas en die is heerlijk
ALleen mag ik het helaas niet meer eten ivm medicijnen
Dat doet het wel, maar goed, als je dat risico het waard vindt, prima, maar ga niet andere mensen met onzin proberen 'over te halen'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ze roeien ook planten uit, door oververbouwing, de natuur is hier niet op gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mensheid als diersoort heeft wel de meeste diersoorten uitgeroeid.
Even externe dingen die niet gerelateerd zijn aan de acties van diersoorten niet meegerekent.
het moet in balans zijn. En dat lukt niet.
niet de schuld van vegetariërs. maar meer omdat we met teveel mensen zijn op deze planeet.
en ook de natuur gaat daar weer mee om, noem covid of bv.Do what you love, love what you do!![]()
Moet ook iedereen zelf weten. Ik wil er alleen niet aanquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook wel lastige discussie. ik snap eigenlijk beide kanten. Maar oke wat me irriteert is vooral het naïef zijn van vegetariërs erover.
verder mag iedereen doen wat ie best vind. ik zal er niet over oordelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet eens vegetarisch. Maar wel allergisch voor krom gelul. En ik ga even ergens anders kijken voor ik een epipen nodig heb.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
In dit geval doen feiten er niet meer toe, zwabber🐙![]()
Ik ben nu vegetarische hamburgers van de krasactie van AH aan het bakken, maar het is nog geen hit
Wat is jouw probleem. Ik laat vlees staan, prima toch, heb jij geen last van. En wat ik er dan voor in de plaats eet als vegetariër daar weet jij helemaal niets van. Wie is hier nou naïef?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook wel lastige discussie. ik snap eigenlijk beide kanten. Maar oke wat me irriteert is vooral het naïef zijn van vegetariërs erover.
verder mag iedereen doen wat ie best vind. ik zal er niet over oordelen.![]()
Er zullen vast mensen zijn die vinden dat epipennen verboden moeten wordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben niet eens vegetarisch. Maar wel allergisch voor krom gelul. En ik ga even ergens anders kijken voor ik een epipen nodig heb.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja ik ook niet en zeg niet dat vlees eten de oplossing is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook iedereen zelf weten. Ik wil er alleen niet aan
maar zeg wel dat dat beide het niet is dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb mij er niet echt in verdiept, maar lijkt mij wel dat er een risico aan zit.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar wel met mate. En dan zijn er zat van die figuren die zeggen dat het totaal geen risico geeft.
Dat doet het wel, maar goed, als je dat risico het waard vindt, prima, maar ga niet andere mensen met onzin proberen 'over te halen'
Er zitten/of kunnen natuurlijk altijd bacteriën in zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou wat ik net zeg dus toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem. Ik laat vlees staan, prima toch, heb jij geen last van. En wat ik er dan voor in de plaats eet als vegetariër daar weet jij helemaal niets van. Wie is hier nou naïef?
ik heb er geen problemen mee?
Weet wel ook jou vegetarisch alternatief heeft keerzijden.Do what you love, love what you do!![]()
Die heb ik dan weer niet gehad bij m'n krasactie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben nu vegetarische hamburgers van de krasactie van AH aan het bakken, maar het is nog geen hit![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jij te naïef bent en te kort door de bocht denktquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
ze roeien ook planten uit, door oververbouwing, de natuur is hier niet op gemaakt.
het moet in balans zijn. En dat lukt niet.
niet de schuld van vegetariërs. maar meer omdat we met teveel mensen zijn op deze planeet.
en ook de natuur gaat daar weer mee om, noem covid of bv.
leg maar uit waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te naïef bent en te kort door de bocht denktDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gehad bij m'n krasactie.
Deze, maar ziet er nog niet echt smakelijk uit
Ik ben serieus een echte vleeseter. Groente? Lust ik nauwelijks. Witlof met ham en kaas uit de oven, zelf gekookte bietjes, bloemkool, doperwtjes met worteltjes, spinazie a la crème, stamppot rauwe andijvie. Dan heb ik het wel zo'n beetje gehad. Of haricot verts van hak.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar wel met mate. En dan zijn er zat van die figuren die zeggen dat het totaal geen risico geeft.
Dat doet het wel, maar goed, als je dat risico het waard vindt, prima, maar ga niet andere mensen met onzin proberen 'over te halen'
Fruit is helemaal uitgesloten. Zuivel? Alleen zo nu en dan een plak kaas.
Als ik de medische wetenschap moet geloven was ik twintig jaar geleden al dood geweest. Toch ben ik inmiddels 46, en alles en iedereen die iets op mijn eetgewoontes aan heeft te merken meer dan zat.Ik heb er één en ik ben er trots op
DIe zouden bij mij gelijk de ton in gaan. Of beter, ik had ze niet eens opgehaald. Ik hoef echt die zooi nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze, maar ziet er nog niet echt smakelijk uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is lekker!quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegenwoordig negeer ik zulke mensen gewoon, is een stuk wijzer.
Net zoals die hele discussie over rauwe melkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze, maar ziet er nog niet echt smakelijk uit![]()
Kom dan eens met een oplossing die structureel en wereldwijd door te voeren is en ook nog humaan is voor mens en dier.quote:
Oké dat laatste stukje klinkt wellicht raar, maar jullie snappen wat ik bedoelde hoop ik
Je eet toch groente het is niet zo dat je helemaal geen groente eetquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben serieus een echte vleeseter. Groente? Lust ik nauwelijks. Witlof met ham en kaas uit de oven, zelf gekookte bietjes, bloemkool, doperwtjes met worteltjes, spinazie a la crème, stamppot rauwe andijvie. Dan heb ik het wel zo'n beetje gehad. Of haricot verts van hak.
Als ik de medische wetenschap moet geloven was ik twintig jaar geleden al dood geweest. Toch ben ik inmiddels 46, en alles en iedereen die iets op mijn eetgewoontes aan heeft te merken meer dan zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik probeer het graag. Ik doe in roerbakgerechten tegenwoordig ook wel eens van die vleesvervangers, is een stuk goedkoper dan biefstuk waar je door de roerbaksaus toch niet meer proeft dat het biefstuk isquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zouden bij mij gelijk de ton in gaan. Of beter, ik had ze niet eens opgehaald. Ik hoef echt die zooi niet
Was er maar een makkelijk oplossingquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom dan eens met een oplossing die structureel en wereldwijd door te voeren is en ook nog humaan is voor mens en dier.
Oké dat laatste stukje klinkt wellicht raar, maar jullie snappen wat ik bedoelde hoop ik
Mensen vinden van alles uit, maar over wat het voor de toekomst inhoud wordt niet naar gekeken
Neem nu de airco's, deze zorgen er ook voor dat het buiten warmer wordt las ik laatst
Kijk naar de zonnepanelen momenteel een fiasco en zo zijn er nog wel tig dingen op te noemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat ziet er echt ranzig uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze, maar ziet er nog niet echt smakelijk uitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan, en moet ook iedereen zelf weten. Ik begin er niet aanquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik probeer het graag. Ik doe in roerbakgerechten tegenwoordig ook wel eens van die vleesvervangers, is een stuk goedkoper dan biefstuk waar je door de roerbaksaus toch niet meer proeft dat het biefstuk is
Ik ben ook nog geen fan hoe ze er tijdens het bakken uitzienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, maar niet dagelijks. Oh, ik vergat taugé en champignons en uien en eieren. En komkommer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je eet toch groente het is niet zo dat je helemaal geen groente eet
Vlees eet ik wel dagelijks, en soms ook het liefste rauw, zoals gehakt op een bolletje.Ik heb er één en ik ben er trots op
1 kinds gezinnen wereldwijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom dan eens met een oplossing die structureel en wereldwijd door te voeren is en ook nog humaan is voor mens en dier.
Oké dat laatste stukje klinkt wellicht raar, maar jullie snappen wat ik bedoelde hoop ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
juist en ben ik stukje jonger als jou.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben serieus een echte vleeseter. Groente? Lust ik nauwelijks. Witlof met ham en kaas uit de oven, zelf gekookte bietjes, bloemkool, doperwtjes met worteltjes, spinazie a la crème, stamppot rauwe andijvie. Dan heb ik het wel zo'n beetje gehad. Of haricot verts van hak.
Als ik de medische wetenschap moet geloven was ik twintig jaar geleden al dood geweest. Toch ben ik inmiddels 46, en alles en iedereen die iets op mijn eetgewoontes aan heeft te merken meer dan zat.
Maar die indoctrinatie en vooral ook dat media erop inspeelt spreekt me tegen.
het is helemaal niet beter vegetarisch te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat je daar nooit ziek van bent geworden van rauw gehakt is mij een raadsel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet dagelijks. Oh, ik vergat taugé en champignons en uien en eieren. En komkommer.
Vlees eet ik wel dagelijks, en soms ook het liefste rauw, zoals gehakt op een bolletje.
Neem je ook geen vitaminepillen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen vit. Dquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat je daar nooit ziek van bent geworden van rauw gehakt is mij een raadsel.
Neem je ook geen vitaminepillen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is helaas een gevolg van uitvinden. Wat op dit moment een geweldige uitvinding lijkt die een of meerdere problemen oplost kan over 10, 20 of 40 jaar ineens voor heel veel problemen zorgen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er maar een makkelijk oplossing
Mensen vinden van alles uit, maar over wat het voor de toekomst inhoud wordt niet naar gekeken
Neem nu de airco's, deze zorgen er ook voor dat het buiten warmer wordt las ik laatst
Kijk naar de zonnepanelen momenteel een fiasco en zo zijn er nog wel tig dingen op te noemen
Kijk maar naar asbest. Vroeger was het een wondermiddel dat isoleerde als een malle en vuurwerende werking had. Nu weten we al 30 jaar dat het een gigantisch kankerverwekkende stof is voor de mensen die het bewerkt hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik snap je maar ik vroeg jou om een uitleg eerder?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu leg je het bij mij om vlees te verdedigingen?
Daar ga ik ff niet in mee. leg eens uit waarom vegetarisch beter is?
voor jezelf en als voor milieu. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb in de jaren 90 regelmatig een vegetarische hamburger gemaakt, die waren beter dan wat ze tegenwoordig maken, ik sla liever een keer vlees over dan dat ik het vervang met zoiets.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen fan hoe ze er tijdens het bakken uitzien
Overbewerkt eten is gewoon iets wat je beter over kan slaan, of het nou wel of niet vegan is.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dat dus. En zo is het met alles, met eten met drinken met andere zakenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is helaas een gevolg van uitvinden. Wat op dit moment een geweldige uitvinding lijkt die een of meerdere problemen oplost kan over 10, 20 of 40 jaar ineens voor heel veel problemen zorgen.
Kijk maar naar asbest. Vroeger was het een wondermiddel dat isoleerde als een malle en vuurwerende werking had. Nu weten we al 30 jaar dat het een gigantisch kankerverwekkende stof is voor de mensen die het bewerkt hebben.
Wat men vroeger dacht dat het gezond was, blijkt achteraf toch niet zo gezond te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zonnepanelen ook idd, want grondstoffenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er maar een makkelijk oplossing
Kijk naar de zonnepanelen momenteel een fiasco en zo zijn er nog wel tig dingen op te noemenDo what you love, love what you do!![]()
Dat systeem heeft prima gewerkt voor China. Die hebben binnenkort totaal geen probleem met extreme vergrijzing en 1 werkend persoon die 3 pensioenado's moet onderhoudenquote:![]()
maar het is gratis, dus dan doe ik het gewoonquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren 90 regelmatig een vegetarische hamburger gemaakt, die waren beter dan wat ze tegenwoordig maken, ik sla liever een keer vlees over dan dat ik het vervang met zoiets.
Overbewerkt eten is gewoon iets wat je beter over kan slaan, of het nou wel of niet vegan is.
Leven is per definitie ongezond, want anders zouden we wel onsterfelijk zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Wat men vroeger dacht dat het gezond was, blijkt achteraf toch niet zo gezond te zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
filet americain is rauw, ik vond dat altijd erg lekker maar koop het nooit meer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat je daar nooit ziek van bent geworden van rauw gehakt is mij een raadsel.
Neem je ook geen vitaminepillen?
Eet het alleen als het een keer in een too good to go pakje zitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon proberen toch. En niet alles is lekker. Ik vind ook genoeg vegetarische kant-en-klaar-producten niet lekker. Ik eet regelmatig haloumi of paneer of linzen. Ook erg lekker als vervanger voor vlees.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
maar het is gratis, dus dan doe ik het gewoon![]()
filet americain is dan ook weer geen normaal gehakt maar wordt gemaakt van een stukje varken wat je in principe rauw kan etenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
filet americain is rauw, ik vond dat altijd erg lekker maar koop het nooit meer.
Eet het alleen als het een keer in een too good to go pakje zit
Het zou werken als de rest van de wereld ook meewerkt en af en toe een generatie overslaat om dat te voorkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat systeem heeft prima gewerkt voor China. Die hebben binnenkort totaal geen probleem met extreme vergrijzing en 1 werkend persoon die 3 pensioenado's moet onderhouden![]()
Maar ook de manier van leven zou anders moeten, en de manier van omgaan met de natuur/landbouw
Met alleen minder mensen in de toekomst ben je er nog niet, maar het is wel een stapDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
het gaat er mij niet eens om is wat lekkerder is ofzo?
ben prima oke met vegetarisch ook als het oke smaakt.
Maar we moeten even van die gedachte af denk als wereld.... dat dat niet alleen de oplossing is.Do what you love, love what you do!![]()
varken? rund!quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
filet americain is dan ook weer geen normaal gehakt maar wordt gemaakt van een stukje varken wat je in principe rauw kan etenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Weer wat geleerdquote:
quote:
zou jij met iemand samen kunnen leven he als in relatie die dat anders ziet?quote:
Vraag me dat gewoon af?Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
zou jij met iemand samen kunnen leven he als in relatie die dat anders ziet?
Vraag me dat gewoon af?
Gedaan en dat ging primaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
mijn zusje dus he. helemaal overtuigd enzo en moest geen vlees dit etc etc.
Maar dan wel berichtje krijgen we waren ff naar de Mac? ja soms moet kunnen.
Dat irriteert me dan wel beetje want sta je er toch niet echt voor.Do what you love, love what you do!![]()
Een rund voor een varken aanzien, en gewoon ff uitleggen dat het iets anders in elkaar zit.
In een relatie kan dat en leer je van elkaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De mac heeft ook vega dingen hequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:33 schreef kree het volgende:
mijn zusje dus he. helemaal overtuigd enzo en moest geen vlees dit etc etc.
Maar dan wel berichtje krijgen we waren ff naar de Mac? ja soms moet kunnen.
Dat irriteert me dan wel beetje want sta je er toch niet echt voor.
nouja gelukkig maar, dat waardeer ik dan wel. want heb je je eigen principes. maar veroordeel je ook niet gelijk de rest.quote:
je stijgt in mijn waardering wel door dat te zeggen
Ik wou net zeggen. Je kunt zelfs gewoon een kopje koffie drinken bij de Mac.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:33 schreef drakin het volgende:
Een rund voor een varken aanzien, en gewoon ff uitleggen dat het iets anders in elkaar zit.
In een relatie kan dat en leer je van elkaarIk geef dan wel weer toe dat ik er naast zit
Of een mc flurry halen of een milkshakequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Je kunt zelfs gewoon een kopje koffie drinken bij de Mac.
Oeh, de milkshake choco.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een mc flurry halen of een milkshake
dan kom je nog in het gebied van veganistisch en vegetariër.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een mc flurry halen of een milkshake
Melk producten?Do what you love, love what you do!![]()
De vega-burgers smaakten overigens prima, denk ik ook gemaakt van runderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh nja sommigen vegetarisch eten ook nog wel soms vleesquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet maar ze namen de niet vegetarische.
Vanmorgen nog een broodje filet american met gekookt ei gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
Gisteren nog toastjes met filet american gehadIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: