Al moest ik door 7 sloten, ik kreeg ze te pakken.quote:Omdat het een intimiderende groep is is zelf ingrijpen niet verstandig.
Uhuh. Ik kan ook stoer zeggen dat ik wel even iets zou doen, maar nee, dat zou ik helaas niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Al moest ik door 7 sloten, ik kreeg ze te pakken.
Grootspraak?
Nee, serieus!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uhuh. Ik kan ook stoer zeggen dat ik wel even iets zou doen, maar nee, dat zou ik helaas niet.
Omdat je, als je dat bij zo'n groep wél doet, zeker weten in elkaar gemept gaat worden, en daar pas ik helaas toch liever voor. Ik gok dat het merendeel van de mensen uiteindelijk ook zo denkt, mochten ze daadwerkelijk in zo'n situatie terecht komen dat je die keuze hebt...quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
(is geen verwijt ik ben gewoon nieuwsgierig)
Ja, ik zou zelf ook niet ingrijpen hoor, ik heb na 1 minuut geen tanden meer, vrees ik.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je, als je dat bij zo'n groep wél doet, zeker weten in elkaar gemept gaat worden, en daar pas ik helaas toch liever voor. Ik gok dat het merendeel van de mensen uiteindelijk ook zo denkt, mochten ze daadwerkelijk in zo'n situatie terecht komen dat je die keuze hebt...
Dan heeft het ook weinig zin om online te doen alsof ķk wel even diegene zou zijn die mijzelf op gaat offeren. De keren dat iemand dat wel doet, staat het een dag later in de krant met iets als 'man ziekenhuis in geslagen'.
Jammer voor je.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uhuh. Ik kan ook stoer zeggen dat ik wel even iets zou doen, maar nee, dat zou ik helaas niet.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jammer voor je.
Heb vaker van dat soort gajes aangesproken hoor..
Ja logisch dat de politie dit zegt.quote:
Oh, mee eens hoor, maar dat gaat in je eentje toch wat lastig, of je moet wel echt een vechtsporter van uitzonderlijk hoog niveau zijn (en dan nog is een groep lastig).quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja logisch dat de politie dit zegt.
Die wil niet dat de boel escaleert.
Laten we vooral de daders met fluwele handschoenen aanpakken...
Rot op, deze lui moeten gewoon met een knuppel bewerkt worden...
Zo sta ik er ook in hoor, ben dan best bereid wat klapjes te incasseren. En geloof me, ik kan incasseren als de beste. Blijf gewoon van die prachtbeesten af joh, ga je frustratie lekker op je moeder botvieren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Al moest ik door 7 sloten, ik kreeg ze te pakken.
Grootspraak?
Nee, serieus!
En tot slot graag de plomp in bonjouren onder luid gejoel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:24 schreef marc0871 het volgende:
Zulke gasten moet je publiekelijk met een groep zelf net zo lang schoppen, slaan, treiteren en weet ik veel wat, totdat ze het lekker gaan vinden.
Een bloedneus, een blauw oog, een tand door de lip, een paar flinke bloeduistortingen en hier en daar een rauwe schaafplek vind ik dan het minste waar ze mee weg mogen komen.
Je zegt het zelf al.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:04 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, de politie weet dus dat het om een "intimiderende groep" gaat. Wat dacht je er eens van om die "intimiderende groep" aan te pakken? Of past dat niet binnen het budget ofzo?
Beetje iftarren met ze is natuurlijk veel veiliger...quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:06 schreef Toine51 het volgende:
Je zegt het zelf al.
Intimiderende groep, niet laten escaleren he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |