Ik vind het echt bizar. Ik volg haar sinds LC maar het lijkt of gaat ze een nieuwe identiteit aannemen ofzo, heel engquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
🤦♀ die story waar ze die oordoppen indoet, mijn hemel wat een 🤡
En over b12 hoeft ze geen tips hoor
Maar ook gek dat Koen haar niet meegenomen heeft (aangezien de relatie tussen J en K nog wel is, volgens zeggen). Bijna alsof iemand gezegd heeft: Als zij komt, kom ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:50 schreef lila01 het volgende:
Ik hoop dat JvP het ondertussen leuk heeft gehad met haar jongens.
Ik denk dat iedereen voor dit feestje graag het perfecte plaatje wilde ophouden. Gewoon zoals het vroeger was.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Maar ook gek dat Koen haar niet meegenomen heeft (aangezien de relatie tussen J en K nog wel is, volgens zeggen). Bijna alsof iemand gezegd heeft: Als zij komt, kom ik niet.
Wat een actrice met dat filmpjequote:Op zondag 24 augustus 2025 21:32 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Wauw debbie...
Hoe gaat zoiets dan? "Roy ik voel nu slecht, pak even de telefoon en film hoe ik in de rolstoel zit en mijn oordoppen in doe. Dan zucht ik even diep en doe ik net alsof alle vragen van de kids niet meer binnenkomen" WTF. Sorry.
En zoë hoogbegaafdheid? Als dat zo was had debbie al lang breed dat hele traject uitgemolken.
Bollen; ik vind het bijzonder dat JVP er niet bij was. De kids waren bij hun vader hoezo is JVP dan niet welkom? Het is toch altijd #allesisfamilie en #thethreeofus etc. Ze doen ineens alles apart van elkaar.
Wat heeft ze weinig om aan te trekken he, die meid... 😆quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:06 schreef Limburgsemeid het volgende:
Verbouwing is toch wel echt duur geweest, er was zowaar geen geld meer voor een nieuwe jurk voor
Michelle😋 (en dragen wat je al hebt is helemaal prima, prachtige jurk maar wel onmichelle)
Misschien doet ze auditie voor gtst.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:23 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Wat een actrice met dat filmpje
Ze verteld net dat de bonus opa en oma alleen op haar/hun 4 kinderen passen, dus niet op alle 7? Hoe werkt dat dan precies???quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Klopt. En de bonus opa en oma passen 1 dag per week op en haar ouders volgens mij ook nog een dag. Michelle is een drukke meid. Die moet al die vriendschappen bijhouden, een drop schieten en ook nog op inkoop. En vergeet al die Hello Fresh maaltijden niet die ze voor 10 man moet koken.
Jvp haar kinderen zitten niet in Uden op school.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:28 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ze verteld net dat de bonus opa en oma alleen op haar/hun 4 kinderen passen, dus niet op alle 7? Hoe werkt dat dan precies???
En maar in die camera kijken 🥴quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:43 schreef Hope88 het volgende:
Op filmpje van MB "broer en zus de slappe lach" vind ik vooral MB nep lachen en haar broertje maar ongemakkelijk doen. Vind er weinig 'slappe lach en gezellig' aan.
Fijn ook als ze een slechte dag heeft vanwege haar gezondheid dat ze dan blijkbaar nog geen blik soep en afbakbroodjes in huis heeft.. Nee dan mag waarschijnlijk een ander op komen draven om boodschappen af te leveren of een maaltijd te koken. Of wellicht kan Bob al zelf naar de supermarkt want lekker autonoom. Ben echt voor hulp bieden aan een ander maar niet als die ander zelf totaal niks doet om bepaalde situaties te voorkomen (zoals Judith). En dat heeft dan de verantwoordelijkheid over een kind!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef Farfallefalle het volgende:
Lekker autonoom ook als je zelfs geen enkele voorraad hebt om een paar uur te kunnen overleven in het geval dat. Je hebt toch altijd wel wat houdbaars in huis of wat in de vriezer liggen? En ja, niet plannen of voorbereiden kost misschien wat, erg als dat er zelfs niet af kan voor die ene keer.
Ze had van de week ook een story van dochter die dansend door de straat ging. Daar typte ze bij; 'ik loop er met de slappe lach achter' als je echt de slappe lach hebt houd je je telefoon niet zo stil.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:43 schreef Hope88 het volgende:
Op filmpje van MB "broer en zus de slappe lach" vind ik vooral MB nep lachen en haar broertje maar ongemakkelijk doen. Vind er weinig 'slappe lach en gezellig' aan.
Ik snap ook niet dat Judith, in haar situatie, er voor kiest om op deze manier terug te reizen en de dag voor school begint weer terug te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:35 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Fijn ook als ze een slechte dag heeft vanwege haar gezondheid dat ze dan blijkbaar nog geen blik soep en afbakbroodjes in huis heeft.. Nee dan mag waarschijnlijk een ander op komen draven om boodschappen af te leveren of een maaltijd te koken. Of wellicht kan Bob al zelf naar de supermarkt want lekker autonoom. Ben echt voor hulp bieden aan een ander maar niet als die ander zelf totaal niks doet om bepaalde situaties te voorkomen (zoals Judith). En dat heeft dan de verantwoordelijkheid over een kind!
Makes sense thanxquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:31 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Jvp haar kinderen zitten niet in Uden op school.
Bonus opa en oma zullen waarschijnlijk alleen een paar uurtjes BSO doen en de hele dag op de jongste passen.
Volgens mij stond er naast die pizza nog een bakje kapsalon of iets wat daar op leek.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:25 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vond die foto van MB over dat pizza eten ook apart. Kids op bed en wij pizza. Maar je zag alleen haar eigen sloffen. Voorheen zag je ze met z'n drieën klef op de bank hangen.
Zou dit nu echt allemaal opzet zijn...ik snap echt niet waarom ze niet gewoon open zijn dat er wat aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |