abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218584061
Ik hoop dat JvP het ondertussen leuk heeft gehad met haar jongens.
pi_218584068
Ik zou bij bepaalde influecers wel eens een dag een vlieg op de muur willen zijn. :')

Van die hele Michelle Bollen saga snap ik echt helemaal niks meer, elke keer " denken " wij met zijn alle te weten hoe het in elkaar steekt en elke keer denk ik weer is het wel zo, zoals het lijkt? Is het geen PR stunt?

En van Debbie zou ik vooral willen zien hoe het er nu echt achter gesloten deuren aan toe gaat.
Ik geloof echt wel dat ze iets mankeert maar het is aan de artsen om te bepalen wat. En ik heb het gevoel bij haar dat ze alles zo enorm aandikt en terwijl inderdaad wat Noor ook al aangaf, ze soms dingen doet waar vele mensen inclusief ikzelf met LC van dromen. En echt, ik vind al dat ik soms in mijn handen mag knijpen als ik kijk naar wat ik wel kan ipv wat ik niet kan. Ik weet dat er lotgenoten zijn die vrijwel constant in een donkere kamer moeten liggen. Dan wil ik liever kijken naar wat ik wel kan.
pi_218584088
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
🤦♀ die story waar ze die oordoppen indoet, mijn hemel wat een 🤡

En over b12 hoeft ze geen tips hoor
Ik vind het echt bizar. Ik volg haar sinds LC maar het lijkt of gaat ze een nieuwe identiteit aannemen ofzo, heel eng
pi_218584093
Kan het ook niet aanzien dat die dochter van MB met haar ruim 4,5 jaar nog steeds een speen heeft?!?!
pi_218584127
Dat Roy hier ook in mee gaat
pi_218584139
Neenee jongens, ze had ál haar energie nodig om te rijden, nadenken over boodschappen of eten kon er vandaag écht niet meer bij hoor. Maar 170 rijden is voor haar super verantwoord want ze is de beste chauffeur ofzo (alleen wel kapot moe). Ze lult maar wat. Zou ze zelf echt niet snappen dat dit nergens op slaat? Ze had best iets kunnen halen onderweg of inderdaad kunnen anticiperen. Overal zijn supermarkten, zelfs open op zondag!
pi_218584210
Verbouwing is toch wel echt duur geweest, er was zowaar geen geld meer voor een nieuwe jurk voor
Michelle😋 (en dragen wat je al hebt is helemaal prima, prachtige jurk maar wel onmichelle)
pi_218584222
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:06 schreef Liesv88 het volgende:
Maar Koen was er wel :-)
Lijkt me ook een situatie waarbij dat wel zo hoort. Pijnlijk om J buiten te sluiten.
pi_218584237
Debbie; ik zie vooral een filmpje waarin ze doelbewust haar kinderem negeert. Ze scheef hangt in een rolstoel omdat deze niet is aangemeten. Gelukkig kon ze dankzij haar oordoppen in de dagen erna gewoon reclame maken voor behang.

Bollenclan: de ouders van Michelle waren al niet echt fan van die poly toch? Al gingen wel met zijn allen op vakantie, dus ergens wel een beetje vreemd dat Jacqueline er niet was.
Edit; ik dacht dat MB haar ouders een jubileum vierde, maar het waren de bonus opa&oma. (En zijn t nou de bonus opa&oma van MB of van haar kinderen?)

Judith: denken we nou echt dat Judith een voorraad heeft aan eten? Die vrouw leeft uit de afprijsbak. En dan zo'n flitbezorger laten komen? Weet je wat dat kost? (Als ze daar al bezorgen, ik vind t ideaal, maar in onze woonplaats is het helaas niet). Nee gewoon met honger naar bed en morgen zien 'we' wel weer.
De handige helpende buurman is een tijdje geleden al verhuisd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dievanhiernaast op 24-08-2025 22:24:36 ]
pi_218584261
Maar zover ik begrijp heeft Debbie nog geen diagnose B12 tekort. Er is alleen het een en ander te zien, en ze hoopt nu op een arts die buiten de kaders kijkt...oftwel er is niks verontrustend maar ze wil een arts die zegt dat er wél iets is.

Ze heeft zich volgens mij ook al helemaal ingelezen, met die documenten van de B12 stichting dus ze weet precies morgen het showtje weer op te voeren!
pi_218584271
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:50 schreef lila01 het volgende:
Ik hoop dat JvP het ondertussen leuk heeft gehad met haar jongens.
Maar ook gek dat Koen haar niet meegenomen heeft (aangezien de relatie tussen J en K nog wel is, volgens zeggen). Bijna alsof iemand gezegd heeft: Als zij komt, kom ik niet.
pi_218584279
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Maar ook gek dat Koen haar niet meegenomen heeft (aangezien de relatie tussen J en K nog wel is, volgens zeggen). Bijna alsof iemand gezegd heeft: Als zij komt, kom ik niet.
Ik denk dat iedereen voor dit feestje graag het perfecte plaatje wilde ophouden. Gewoon zoals het vroeger was.
pi_218584283
Lekker autonoom ook als je zelfs geen enkele voorraad hebt om een paar uur te kunnen overleven in het geval dat. Je hebt toch altijd wel wat houdbaars in huis of wat in de vriezer liggen? En ja, niet plannen of voorbereiden kost misschien wat, erg als dat er zelfs niet af kan voor die ene keer.
pi_218584337
Je zou bijna denken dat JvP iets heeft gedaan of zo niet verder wil.
Benieuwd naar het vervolg!
pi_218584361
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:32 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Wauw debbie...

Hoe gaat zoiets dan? "Roy ik voel nu slecht, pak even de telefoon en film hoe ik in de rolstoel zit en mijn oordoppen in doe. Dan zucht ik even diep en doe ik net alsof alle vragen van de kids niet meer binnenkomen" WTF. Sorry.

En zoë hoogbegaafdheid? Als dat zo was had debbie al lang breed dat hele traject uitgemolken.

Bollen; ik vind het bijzonder dat JVP er niet bij was. De kids waren bij hun vader hoezo is JVP dan niet welkom? Het is toch altijd #allesisfamilie en #thethreeofus etc. Ze doen ineens alles apart van elkaar.
Wat een actrice met dat filmpje
pi_218584370
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:06 schreef Limburgsemeid het volgende:
Verbouwing is toch wel echt duur geweest, er was zowaar geen geld meer voor een nieuwe jurk voor
Michelle😋 (en dragen wat je al hebt is helemaal prima, prachtige jurk maar wel onmichelle)
Wat heeft ze weinig om aan te trekken he, die meid... 😆
pi_218584392
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:23 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Wat een actrice met dat filmpje
Misschien doet ze auditie voor gtst.
pi_218584417
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef Cyan het volgende:

[..]
Klopt. En de bonus opa en oma passen 1 dag per week op en haar ouders volgens mij ook nog een dag. Michelle is een drukke meid. Die moet al die vriendschappen bijhouden, een drop schieten en ook nog op inkoop. En vergeet al die Hello Fresh maaltijden niet die ze voor 10 man moet koken. ;)
Ze verteld net dat de bonus opa en oma alleen op haar/hun 4 kinderen passen, dus niet op alle 7? Hoe werkt dat dan precies???
pi_218584437
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:28 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze verteld net dat de bonus opa en oma alleen op haar/hun 4 kinderen passen, dus niet op alle 7? Hoe werkt dat dan precies???
Jvp haar kinderen zitten niet in Uden op school.
Bonus opa en oma zullen waarschijnlijk alleen een paar uurtjes BSO doen en de hele dag op de jongste passen.
pi_218584454
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:43 schreef Hope88 het volgende:
Op filmpje van MB "broer en zus de slappe lach" vind ik vooral MB nep lachen en haar broertje maar ongemakkelijk doen. Vind er weinig 'slappe lach en gezellig' aan.
En maar in die camera kijken 🥴
pi_218584467
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef Farfallefalle het volgende:
Lekker autonoom ook als je zelfs geen enkele voorraad hebt om een paar uur te kunnen overleven in het geval dat. Je hebt toch altijd wel wat houdbaars in huis of wat in de vriezer liggen? En ja, niet plannen of voorbereiden kost misschien wat, erg als dat er zelfs niet af kan voor die ene keer.
Fijn ook als ze een slechte dag heeft vanwege haar gezondheid dat ze dan blijkbaar nog geen blik soep en afbakbroodjes in huis heeft.. Nee dan mag waarschijnlijk een ander op komen draven om boodschappen af te leveren of een maaltijd te koken. Of wellicht kan Bob al zelf naar de supermarkt want lekker autonoom. Ben echt voor hulp bieden aan een ander maar niet als die ander zelf totaal niks doet om bepaalde situaties te voorkomen (zoals Judith). En dat heeft dan de verantwoordelijkheid over een kind!
pi_218584495
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:43 schreef Hope88 het volgende:
Op filmpje van MB "broer en zus de slappe lach" vind ik vooral MB nep lachen en haar broertje maar ongemakkelijk doen. Vind er weinig 'slappe lach en gezellig' aan.
Ze had van de week ook een story van dochter die dansend door de straat ging. Daar typte ze bij; 'ik loop er met de slappe lach achter' als je echt de slappe lach hebt houd je je telefoon niet zo stil.
pi_218584509
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:35 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Fijn ook als ze een slechte dag heeft vanwege haar gezondheid dat ze dan blijkbaar nog geen blik soep en afbakbroodjes in huis heeft.. Nee dan mag waarschijnlijk een ander op komen draven om boodschappen af te leveren of een maaltijd te koken. Of wellicht kan Bob al zelf naar de supermarkt want lekker autonoom. Ben echt voor hulp bieden aan een ander maar niet als die ander zelf totaal niks doet om bepaalde situaties te voorkomen (zoals Judith). En dat heeft dan de verantwoordelijkheid over een kind!
Ik snap ook niet dat Judith, in haar situatie, er voor kiest om op deze manier terug te reizen en de dag voor school begint weer terug te komen.
pi_218584528
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:31 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Jvp haar kinderen zitten niet in Uden op school.
Bonus opa en oma zullen waarschijnlijk alleen een paar uurtjes BSO doen en de hele dag op de jongste passen.
Makes sense thanx
pi_218584537
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:25 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vond die foto van MB over dat pizza eten ook apart. Kids op bed en wij pizza. Maar je zag alleen haar eigen sloffen. Voorheen zag je ze met z'n drieën klef op de bank hangen.

Zou dit nu echt allemaal opzet zijn...ik snap echt niet waarom ze niet gewoon open zijn dat er wat aan de hand is.
Volgens mij stond er naast die pizza nog een bakje kapsalon of iets wat daar op leek.

Ze zagen er prachtig uit met zn allen op die foto's. Fijn dat ze die mensen een soort familie kunnen bieden en vice versa. Vraag me wel af of zij zo'n fan zijn van het poly gebeuren. En als er dan toch iets afstand is dan ga je dat ook niet opdringen lijkt me. Ben benieuwd hoe het zit.
In ieder geval, als ze al uit elkaar zijn, fijn dat ze dit soort dingen gewoon samen doen.

Wat betreft Judith, bizar. Een pak afbakbroodjes en een pot pindakaas of jam, zo moeilijk is het niet. Ik mag hopen dat B op tijd is morgen en zo niet dan mag ik hopen dat er in gr3 iets meer tegen opgetreden wordt.

En Debbie. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Hoe bedenk je het. En waarom ga je daar in mee als partner. Bizar.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')