abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218583358
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef Maremare het volgende:
Zet Juud de vriezer en koelkast uit als ze op vakantie gaat? Brood had ze prima in de vriezer kunnen doen voordat ze wegging. Soep in zak in de voorraadkast etc. Echt lekker autonoom blijven, vervolgens ook weer lekker autonoom de starttijd op school negeren etc.
Vermoeiend mens.
Nou dit precies! En desnoods had ze haar buurman waar ze altijd 1000 klusjes voor verzint, even kunnen vragen om wat boodschappen te doen.
En idd op de terugweg langs de Maccie.
pi_218583371
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is amper terug in NL en de regels hier krijgen alweer de schuld van haar vermoeidheid. Triest mens.

En hebben ze nou met z’n tweeën twee kroketten gegeten? En morgenochtend ook geen ontbijt? Ze had dan voor hun vakantie toch een brood in de vriezer kunnen gooien, ovenbroodjes kunnen kopen, kwark/yoghurt met een lange houdbaarheidsdatum etc. Domme actie.
Of ff bij een luxe tankstation wat kleine boodschappen halen
pi_218583407
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze zelf al een diagnose heeft nav de bloed resultaten en nu op zoek is naar iemand met evenveel kennis als zijzelf schijnbaar
Is toch niks nieuws bij Debbie?
pi_218583414
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar daar hebben ze geen afprijsbak.
pi_218583418
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wel weer frappant dat het altijd om haar prinsesje gaat.
Jay heeft geen vriendje te logeren, Jay heeft geen leuk uitje, Jay en Liam worden nooit eens apart benoemd en overladen met wat ze al wel niet allemaal kunnen.
De jongens hebben ook allebei een veel kleinere kamer, Zoë heeft een hele ruime
pi_218583420
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik stel geen diagnose he 😂 zou ook niet weten waar het verder onder valt behalve aandacht te kort.. maar dat is geen aandoening verder
Het is in ieder geval niet heel ernstig, je kunt je er wel echt slecht door voelen.
Maar eenmaal begonnen met injecties gaat het vaak best snel beter.
Maar voor injecties moet je de waardes wel echt laag hebben, blijkt nog wel vaak een punt van discussie bij artsen hoor ik .
Maar ze kijken ook vaak naar meerdere waardes in het bloed, hb, ijzer enz.
En dan willen ze ook vaak nog uitsluiten of het een opname probleem is. Maar dat zal Debbie allemaal wel toelichten.
Na een zeer fitte 2 weken heeft ze haar andere pet weer opgezet, de zielige zwakke en zieke Debbie.. tijd voor aandacht
pi_218583430
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan ook. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niks in huis heeft. Ik heb geen grote voorraden maar ik kan altijd een ontbijt, lunch of avondmaaltijd maken.
pi_218583439
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:31 schreef WildeTuinen het volgende:
Tjongejonge die Judith.....geen eten in huis! Echt hoe dan?? Dat je zelf zo wilt leven moet je zelf weten....maar ze heeft een kind waar ze voor moet zorgen! Echt niet te geloven zeg.
Bob zit zeker niet om half 9 in de klas morgen.
Ik hoop dat de juf dit jaar eens een stukje strenger wordt. Niet te doen dit....
Ook zielig voor Bob zelf.
Zo belangrijk om dat moment juist wel
Mee te maken.start nieuw schooljaar. Denk dat Judith wel moeite gaat krijgen. Groep 3 is niet meer alleen maar lang leve de lol
pi_218583442
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dat.. ze hadden een vragenlijst ingevuld bij de psych en daar kwam add en hb uit bij Debbie
Ze had die diagnose nog sneller dan long covid 😂👍
Over zoe heeft ze wel eerder gemeld dat haar hersenen anders werken omdat ze 2 talig opgevoed werd.. nooit dat ze hb was
Overigens wel fijn dat ze "grote meiden kamer" is gaan gebruiken en niet door ging met het een puberkamer noemen.. kind is 8... voor ze puber is is haar kamer nog 2x gedaan hoor! (Kamer was pas gedaan toen die dakkapellen erop kwamen dus max 2 jaar? )
😂 wat een giller
pi_218583463
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kan ook. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niks in huis heeft. Ik heb geen grote voorraden maar ik kan altijd een ontbijt, lunch of avondmaaltijd maken.
Ja beschuit hagelslag, pasta.
Crackers dat heb je toch wel in huis denk ik dan
pi_218583465
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:43 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Nou dit precies! En desnoods had ze haar buurman waar ze altijd 1000 klusjes voor verzint, even kunnen vragen om wat boodschappen te doen.
En idd op de terugweg langs de Maccie.
De buurman en zijn klusjes heb ik volgens mij al een hele tijd niet voorbij zien komen?
pi_218583469
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Een pak cornflakes en een pak houdbare melk, fruit in de vriezer zodat je een smoothie kan maken
pi_218583473
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tenzij dat dat in de weken/maanden voor hun vakantie niet in de afprijsbak heeft gelegen.

Maar het is gewoon gelul.
pi_218583479
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De buurman en zijn klusjes heb ik volgens mij al een hele tijd niet voorbij zien komen?
Je moet je doodschamen als je hier je buurman voor zou moeten vragen.
pi_218583495
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Een pak cornflakes en een pak houdbare melk, fruit in de vriezer zodat je een smoothie kan maken
Maar Judith vind zeuren makkelijker. Dan had je of wat in huis moeten halen of eerder terug rijden
pi_218583554
De kids van JvP waren blijkbaar niet uitgenodigd op het feestje. Net zoals ze nooit op de foto van de kleinkinderen staat bij de moeder van MB.
pi_218583568
Maar Koen was er wel :-)
pi_218583585
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:06 schreef Liesv88 het volgende:
Maar Koen was er wel :-)
Klopt! Die wordt tegenwoordig geen schatje of liefde meer genoemd maar 'papa'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218583590
Judith leeft alsof ze een student is..... Het lijkt soms echt wel alsof zij in haar puberbrein is blijven hangen.
Ik vind het ook sneu voor Bob. Met een kroket op naar bed en dan maar hopen dat je morgen op tijd op school bent.
pi_218583610
Jeetje, Debbie stelt weer niet teleur...
Die foto's...en dat ze aan Roy heeft gevraagd om vaker foto's en filmpjes te maken als ze zich niet goed voelt, zodat ze die aan anderen kan laten zien...wat een dramaqueen😂
pi_218583626
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:06 schreef Wijkje79 het volgende:
De kids van JvP waren blijkbaar niet uitgenodigd op het feestje. Net zoals ze nooit op de foto van de kleinkinderen staat bij de moeder van MB.
Opvallend 🤔
pi_218583633
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:06 schreef Wijkje79 het volgende:
J had gisteren een story waarin ze vertelde dat ze bij hun vader zijn.
Was J er zelf wel?
pi_218583639
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:08 schreef Cyan het volgende:

[..]
Klopt! Die wordt tegenwoordig geen schatje of liefde meer genoemd maar 'papa'.
Ik begrijp er niks meer van. Het is bijna nooit meer met z'n allen maar wel in allerlei wisselende samenstellingen én veel minder liefdevol dan voorheen.
pi_218583642
En debbie weer zielig in de bolide 🤦♀ dat we vooral niet vergeten dat ze zo goed als terminaal is
pi_218583655
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
J had gisteren een story waarin ze vertelde dat ze bij hun vader zijn.
Was J er zelf wel?
Ze plaatste gisteren een post dat de kids juist weer terug zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')