Nou dit precies! En desnoods had ze haar buurman waar ze altijd 1000 klusjes voor verzint, even kunnen vragen om wat boodschappen te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef Maremare het volgende:
Zet Juud de vriezer en koelkast uit als ze op vakantie gaat? Brood had ze prima in de vriezer kunnen doen voordat ze wegging. Soep in zak in de voorraadkast etc. Echt lekker autonoom blijven, vervolgens ook weer lekker autonoom de starttijd op school negeren etc.
Vermoeiend mens.
Of ff bij een luxe tankstation wat kleine boodschappen halenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze is amper terug in NL en de regels hier krijgen alweer de schuld van haar vermoeidheid. Triest mens.
En hebben ze nou met z’n tweeën twee kroketten gegeten? En morgenochtend ook geen ontbijt? Ze had dan voor hun vakantie toch een brood in de vriezer kunnen gooien, ovenbroodjes kunnen kopen, kwark/yoghurt met een lange houdbaarheidsdatum etc. Domme actie.
Is toch niks nieuws bij Debbie?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze zelf al een diagnose heeft nav de bloed resultaten en nu op zoek is naar iemand met evenveel kennis als zijzelf schijnbaar
Ja maar daar hebben ze geen afprijsbak.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Of ff bij een luxe tankstation wat kleine boodschappen halen
De jongens hebben ook allebei een veel kleinere kamer, Zoë heeft een hele ruimequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wel weer frappant dat het altijd om haar prinsesje gaat.
Jay heeft geen vriendje te logeren, Jay heeft geen leuk uitje, Jay en Liam worden nooit eens apart benoemd en overladen met wat ze al wel niet allemaal kunnen.
Het is in ieder geval niet heel ernstig, je kunt je er wel echt slecht door voelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik stel geen diagnose he 😂 zou ook niet weten waar het verder onder valt behalve aandacht te kort.. maar dat is geen aandoening verder
Kan ook. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niks in huis heeft. Ik heb geen grote voorraden maar ik kan altijd een ontbijt, lunch of avondmaaltijd maken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Of ff bij een luxe tankstation wat kleine boodschappen halen
Ook zielig voor Bob zelf.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:31 schreef WildeTuinen het volgende:
Tjongejonge die Judith.....geen eten in huis! Echt hoe dan?? Dat je zelf zo wilt leven moet je zelf weten....maar ze heeft een kind waar ze voor moet zorgen! Echt niet te geloven zeg.
Bob zit zeker niet om half 9 in de klas morgen.
Ik hoop dat de juf dit jaar eens een stukje strenger wordt. Niet te doen dit....
😂 wat een gillerquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dat.. ze hadden een vragenlijst ingevuld bij de psych en daar kwam add en hb uit bij Debbie
Ze had die diagnose nog sneller dan long covid 😂👍
Over zoe heeft ze wel eerder gemeld dat haar hersenen anders werken omdat ze 2 talig opgevoed werd.. nooit dat ze hb was
Overigens wel fijn dat ze "grote meiden kamer" is gaan gebruiken en niet door ging met het een puberkamer noemen.. kind is 8... voor ze puber is is haar kamer nog 2x gedaan hoor! (Kamer was pas gedaan toen die dakkapellen erop kwamen dus max 2 jaar? )
Ja beschuit hagelslag, pasta.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik geloof gewoon niet dat ze niks in huis heeft. Ik heb geen grote voorraden maar ik kan altijd een ontbijt, lunch of avondmaaltijd maken.
De buurman en zijn klusjes heb ik volgens mij al een hele tijd niet voorbij zien komen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:43 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Nou dit precies! En desnoods had ze haar buurman waar ze altijd 1000 klusjes voor verzint, even kunnen vragen om wat boodschappen te doen.
En idd op de terugweg langs de Maccie.
Een pak cornflakes en een pak houdbare melk, fruit in de vriezer zodat je een smoothie kan makenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja beschuit hagelslag, pasta.
Crackers dat heb je toch wel in huis denk ik dan
Tenzij dat dat in de weken/maanden voor hun vakantie niet in de afprijsbak heeft gelegen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja beschuit hagelslag, pasta.
Crackers dat heb je toch wel in huis denk ik dan
Je moet je doodschamen als je hier je buurman voor zou moeten vragen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De buurman en zijn klusjes heb ik volgens mij al een hele tijd niet voorbij zien komen?
Maar Judith vind zeuren makkelijker. Dan had je of wat in huis moeten halen of eerder terug rijdenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een pak cornflakes en een pak houdbare melk, fruit in de vriezer zodat je een smoothie kan maken
Klopt! Die wordt tegenwoordig geen schatje of liefde meer genoemd maar 'papa'.quote:
Opvallend 🤔quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:06 schreef Wijkje79 het volgende:
De kids van JvP waren blijkbaar niet uitgenodigd op het feestje. Net zoals ze nooit op de foto van de kleinkinderen staat bij de moeder van MB.
J had gisteren een story waarin ze vertelde dat ze bij hun vader zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:06 schreef Wijkje79 het volgende:
De kids van JvP waren blijkbaar niet uitgenodigd op het feestje. Net zoals ze nooit op de foto van de kleinkinderen staat bij de moeder van MB.
Ik begrijp er niks meer van. Het is bijna nooit meer met z'n allen maar wel in allerlei wisselende samenstellingen én veel minder liefdevol dan voorheen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Klopt! Die wordt tegenwoordig geen schatje of liefde meer genoemd maar 'papa'.
Ze plaatste gisteren een post dat de kids juist weer terug zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
J had gisteren een story waarin ze vertelde dat ze bij hun vader zijn.
Was J er zelf wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |