En je kan er morgen op wachten...quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar Judith houdt van risico's en heeft geen interesse in regels.
Ze wil het alleen maar autonoom volgens haar eigen regels doen
🍿🍿🍿quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:51 schreef Norivelletje het volgende:
Ik zit toch wel klaar met een bakje popcorn op hopelijk een ontknoping uit Uden 😂
Ben benieuwd of de bingo kaart nog voor de middag vol isquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En je kan er morgen op wachten...
- B te laat op school want moe van reisdag
- Geen brood en fruit in huis voor school want laat thuis dus dat brengt ze nog wel
- Oh nee de gymschoenen zijn te klein en nergens meer de nieuwe maat te vinden
- en het ligt allemaal aan het schoolsysteem.
Ze zijn toch al 3 dagen thuis van een paar dagen weg?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:45 schreef Hope88 het volgende:
Flipje en Flapje zijn moe.. ik gok dat ze niet naar school gaan deze week.
Ja, zo te zien/lezen hebben ze het erg leuk gehad. Fijn voor ze!quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef Earring het volgende:
Tamara geeft op threads nog even een sneer richting DBM over de laatste vakantiedag niks meer doen, terwijl zij nog van alles ondernomen heeft.
Zag eruit als een geweldige week (mods, alles op threads)
Maar zodra school in zicht komt mankeren ze weer van alles en zijn ze weer moe.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zijn toch al 3 dagen thuis van een paar dagen weg?
En zo niet, dan blijven ze wel thuis vanwege de angst of paniek van moeders. Mijn hemel, ik denk dat mijn partner me echt zou meenemen naar een goede hulpverlener.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar zodra school in zicht komt mankeren ze weer van alles en zijn ze weer moe.
Wij hebben net de eerste schoolweek erop zitten en vorig weekend waren ze ook moe, maar vooral door spanning dat de school weer begon.
Was maandagmiddag weer over. Maar bij DBM zal t aanloop naar iets zijn
En vakantie is ook niet aan Flip besteed ben ik bang😆( zegt Dbm)ja joh, ga daar ook bang voor wezenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:47 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze is ook niet gaan sporten denk ik vandaag?
Ik denk dat je 3 uit 4 scoort morgen😅quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En je kan er morgen op wachten...
- B te laat op school want moe van reisdag
- Geen brood en fruit in huis voor school want laat thuis dus dat brengt ze nog wel
- Oh nee de gymschoenen zijn te klein en nergens meer de nieuwe maat te vinden
- en het ligt allemaal aan het schoolsysteem.
Ja echt hè, fijn voor haar en de kids.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef Earring het volgende:
Tamara geeft op threads nog even een sneer richting DBM over de laatste vakantiedag niks meer doen, terwijl zij nog van alles ondernomen heeft.
Zag eruit als een geweldige week (mods, alles op threads)
Dat blije is ook cynisch staat bij haar profiel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
En vakantie is ook niet aan Flip besteed ben ik bang😆( zegt Dbm)ja joh, ga daar ook bang voor wezen
Dbm is niet meer de blije mama. De bange mama past beter
Naar een virus al voor dat ze 1 stap in de klas heeft gezet. Die manifesteert geen rijkdom maar ziek zwak en misselijk zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij hebben net de eerste schoolweek erop zitten en vorig weekend waren ze ook moe, maar vooral door spanning dat de school weer begon.
Tuurlijk, en het ff weer in het ritme komen is ook echt wel wennen, dat is een paar dagen en dan loopt het weer als een tietquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Och nee , weer een stempel op de bingokaart. Die van haarzelf zat vol.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zie toevallig voorbij komen dat Debbie benoemt dat haar dochter hoogbegaafd is (op de insta van mjcoacht).
Bijzonder dat ze dat nog niet eerder heeft gedeeld, aangezien daar meestal een behoorlijk onderzoekstraject aan vooraf gaat....
Ja typisch weer.....quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Och nee , weer een stempel op de bingokaart. Die van haarzelf zat vol.
Dit snap ik ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb dit godzijdank nog nooit meegemaakt, maar haar paspoort en van de kinderen heeft ze nog toch? En hij zou toch sowieso daar blijven? Waarom zouden ze dan hun vlucht missen?
Wel echt heel erg naar dat ze alles kwijt zijn, ik word daar altijd zo pissig van. Blijf toch van andermans spullen af.
Dat heeft ze weleens eerder laten vallen, maar ik geloof er niks vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zie toevallig voorbij komen dat Debbie benoemt dat haar dochter hoogbegaafd is (op de insta van mjcoacht).
Bijzonder dat ze dat nog niet eerder heeft gedeeld, aangezien daar meestal een behoorlijk onderzoekstraject aan vooraf gaat....
Wel weer frappant dat het altijd om haar prinsesje gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat heeft ze weleens eerder laten vallen, maar ik geloof er niks van
Dat maakt ze er zelf vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef WildeTuinen het volgende:
Sterker nog: ze beweert zelf ook hoogbegaafd te zijn, zelden zo gelachenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:02 schreef WildeTuinen het volgende:
Ja dat.. ze hadden een vragenlijst ingevuld bij de psych en daar kwam add en hb uit bij Debbiequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:39 schreef Nieve het volgende:
[..]
Sterker nog: ze beweert zelf ook hoogbegaafd te zijn, zelden zo gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |