+1quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Eigenlijk is Judith een hele dikke vette aso. Heb echt een god gruwelijke hekel aan dit soort mens.
Ja dat denk ik wel. Of misschien was dat al krap en word hij door opa/oma opgehaald.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:22 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja zeker! Hoop voor ze van wel. Lijkt me anders erg lastig met Joas... doe zouden ze vanavond toch ook nog ophalen?
Ik woon niet heel ver van de grens en ik kom hier in de buurt regelmatig Duitsers tegen, die gedragen zich normaal op de weg. En als ik de grens overga zie ik die hoge snelheid ook echt niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:51 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument van mensen (en ik hoor het heel vaak van mensen): als ik langzaam rijd dan val ik in slaap. Als je in slaap valt tijdens het autorijden zijn er toch andere dingen aan de hand. Ik rijd heel vaak 's nachts lange stukken (ook in Duitsland)en als ik ga gapen/slaap krijg zet ik de auto op een parkeerplek en doe ik een power nap van 10 min. In Duitsland zijn er tegenwoordig steeds minder Duitsers die echt hard doorrijden valt mij op, het zijn vooral de Nederlanders (in Duitsland kan de verzekering serieus moeilijk gaan doen als je harder rijdt dan als passend wordt gezien).
Ik heb dit godzijdank nog nooit meegemaakt, maar haar paspoort en van de kinderen heeft ze nog toch? En hij zou toch sowieso daar blijven? Waarom zouden ze dan hun vlucht missen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:12 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt zo balen voor ze! Ben benieuwd of ze hun vlucht nog halen.
Heel sneuquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb dit godzijdank nog nooit meegemaakt, maar haar paspoort en van de kinderen heeft ze nog toch? En hij zou toch sowieso daar blijven? Waarom zouden ze dan hun vlucht missen?
Wel echt heel erg naar dat ze alles kwijt zijn, ik word daar altijd zo pissig van. Blijf toch van andermans spullen af.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:27 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
De Bollen-clan gaat niks delen over wie er wel/ niet aanwezig waren bij het feest, weet ik zeker. Of een beetje een algemene sfeerfoto zorgvuldig geregisseerd door MB.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:11 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik woon ook aan de grens van Duitsland, nog geen 10min van hier maar wij rijden echt geen 160/170km. Max 130. Vind dat geen excuus moet ik eerlijk zeggen.
Rijden met een telefoon in de hand etc. is natuurlijk levensgevaarlijk en ook gewoon niet toegestaan. Maar ik rij vaak genoeg in Duitsland en zeker in het zuiden zijn er nog lange stukken ongelimiteerd. Als zij daar 170 wil rijden mag dat gewoon, of ze het moet doen is een tweede (zeker met haar gesteldheid).quote:
Helaas houden velen zich daar niet aan. Al decennia lang niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb dit godzijdank nog nooit meegemaakt, maar haar paspoort en van de kinderen heeft ze nog toch? En hij zou toch sowieso daar blijven? Waarom zouden ze dan hun vlucht missen?
Wel echt heel erg naar dat ze alles kwijt zijn, ik word daar altijd zo pissig van. Blijf toch van andermans spullen af.
Denk ik ook idd. Ik denk dat ze de komende weken nog niets gaan zeggen. Even maximaal de spanning opbouwen en maximaal uitmelken die handel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:27 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
De Bollen-clan gaat niks delen over wie er wel/ niet aanwezig waren bij het feest, weet ik zeker. Of een beetje een algemene sfeerfoto zorgvuldig geregisseerd door MB.
Ja en die is allesbehalve passend!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:11 schreef Nooomi het volgende:
DBM heeft weer een nieuwe diagnose voor haarzelf.
En op grote delen op die route geldt een snelheidslimiet, is er oponthoud/drukte/moeten ze stoppen voor een powernap of B moet zijn energie kwijt. Al met al verwaarloosbaar voordeel denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Louuuu_lou het volgende:
170 rijden versus 130 rijden scheelt je op die route ongeveer 1,5 uur in reistijd (berekend door ChatGPT). Ik vind dat echt zo weinig verschil maken op een dag waar je toch al voornamelijk in de auto zit. Ik zou het het extra risico niet waard vinden, zeker niet met een klein kind in de auto.
Eens, en dat moet ieder ook voor zichzelf bepalen en inschatten. Zolang het verantwoord isquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:55 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Rijden met een telefoon in de hand etc. is natuurlijk levensgevaarlijk en ook gewoon niet toegestaan. Maar ik rij vaak genoeg in Duitsland en zeker in het zuiden zijn er nog lange stukken ongelimiteerd. Als zij daar 170 wil rijden mag dat gewoon, of ze het moet doen is een tweede (zeker met haar gesteldheid).
En ook deze zomer vaak genoeg ingehaald hoor of de knipperlichten in m’n spiegel gezien, gebeurt nog genoeg😅 en dat waren met name Duitsers. Vind de mensen die op zo’n weg 100 gaan rijden eigenlijk nog gevaarlijker… beetje meegaan in het verkeer en als het rustig is dan heb je prima overzicht
Zou dat de opzet zijn? Maximaal uitmelken?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:05 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Denk ik ook idd. Ik denk dat ze de komende weken nog niets gaan zeggen. Even maximaal de spanning opbouwen en maximaal uitmelken die handel.
Klinkt wel interessantquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja en die is allesbehalve passend!
Waarom heb je je reactie nou weer weg gehaald dan? Had hem al wel gelezen. En inderdaad het mag, maar betekend niet dat het moet toch?quote:
Uitmelken of gewoon geen trek om het al wereldkundig te maken...quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:05 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Denk ik ook idd. Ik denk dat ze de komende weken nog niets gaan zeggen. Even maximaal de spanning opbouwen en maximaal uitmelken die handel.
Maar Judith houdt van risico's en heeft geen interesse in regels.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Louuuu_lou het volgende:
170 rijden versus 130 rijden scheelt je op die route ongeveer 1,5 uur in reistijd (berekend door ChatGPT). Ik vind dat echt zo weinig verschil maken op een dag waar je toch al voornamelijk in de auto zit. Ik zou het het extra risico niet waard vinden, zeker niet met een klein kind in de auto.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou dat de opzet zijn? Maximaal uitmelken?
Ik denk dat dat het laatste is waar je aan zou denken als je in de ellende zit.
Geld is minder belangrijk dan geluk
Precies hierom, iedereen denkt daar anders over en dan weer een discussie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:21 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Waarom heb je je reactie nou weer weg gehaald dan? Had hem al wel gelezen. En inderdaad het mag, maar betekend niet dat het moet toch?
Zou ook goed kunnen, misschien ivm de kinderenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:24 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Uitmelken of gewoon geen trek om het al wereldkundig te maken...
En ze is ook niet gaan sporten denk ik vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:45 schreef Hope88 het volgende:
Flipje en Flapje zijn moe.. ik gok dat ze niet naar school gaan deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |