abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218586166
Bzzonder stond gisteren 3 uur met de kinderen in de rij voor het politiebureau, om vervolgens niet mee naar binnen te mogen. Waar ze vervolgens woest om werd.
Hoezo dan? Haar man lijkt me prima capabel om aangifte te doen.
Precies wat ik al zei. Ze had beter die vlucht naar huis kunnen halen.
pi_218586179
Maar de huurauto zat onder het glas, dus daar kon ze niet mee rijden neem ik aan.
pi_218586193
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 09:44 schreef Harper het volgende:
Bzzonder stond gisteren 3 uur met de kinderen in de rij voor het politiebureau, om vervolgens niet mee naar binnen te mogen. Waar ze vervolgens woest om werd.
Hoezo dan? Haar man lijkt me prima capabel om aangifte te doen.
Precies wat ik al zei. Ze had beter die vlucht naar huis kunnen halen.
Dat snapte ik ook niet echt. Ik was lekker met de kinderen naar huis gegaan, tenzij ik iets over het hoofd zie, waardoor dat echt niet kon.
Wel ontzettend balen dat zoiets gebeurt, is wel de reden dat ik nooit een ingepakte auto ergens neerzet (al werd onze lege auto een keer enorm bekrast op vakantie, dus helemaal voorkomen kun je dit soort dingen nooit).
pi_218586199
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 09:47 schreef IlseMarije het volgende:
Maar de huurauto zat onder het glas, dus daar kon ze niet mee rijden neem ik aan.
Ik zou gewoon een taxi nemen, altijd goedkoper dan een andere vlucht.
pi_218586219
DBM zegt op Threads dat zie 'niet iemand is die aangeeft wanneer het even niet lekker gaat'🙈🙈🙈

Die vrouw klaagt, zeurt of huilt non-stop😂🙈😂🙈
pi_218586246
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 09:47 schreef IlseMarije het volgende:
Nee. Maar daar zijn taxi's voor.
pi_218586262
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 09:50 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat snapte ik ook niet echt. Ik was lekker met de kinderen naar huis gegaan, tenzij ik iets over het hoofd zie, waardoor dat echt niet kon.
Wel ontzettend balen dat zoiets gebeurt, is wel de reden dat ik nooit een ingepakte auto ergens neerzet (al werd onze lege auto een keer enorm bekrast op vakantie, dus helemaal voorkomen kun je dit soort dingen nooit).
Zoveel hadden ze niet bij zich.
Wij reizen meestal rond tijdens vakantie dus vaak bagage in de auto. Dat kan gewoon niet anders. Maar nooit iets in het zicht.
Dat Wilfried zijn paspoort in de auto lag was echt niet handig trouwens.
pi_218586293
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:00 schreef Harper het volgende:

[..]
Nee. Maar daar zijn taxi's voor.
Dat is waar
pi_218586311
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 07:19 schreef Post-its het volgende:
Dbm heeft weer een wanhopige threads geplaatst dat ze overal alleen voor staat. En niemand haar steunt. Zij moet echt hulp gaan zoeken. En imo valt ze nu weer haar man af (en haar moeder)

Ik heb de laatste tijd té vaak gehoord: "ja ik kan daar niks mee", als ik vertelde hoe ik me voel.
Er was niemand die zei: oh jeetje Kim wat ontzettend rot. Ik moet het echt alleen doen man. En dat is fucking kut!

Alleen? D'r man is toch niet dood ofzo?
pi_218586317
DBM heeft moeite met op tijd komen omdat ze niet dichtbij school kan parkeren, dan vertrek je toch eerder?
pi_218586338
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft moeite met op tijd komen omdat ze niet dichtbij school kan parkeren, dan vertrek je toch eerder?
Of met de fiets gaan. Of wonen zij zo ver weg van school? Het is niet dat ze daarna met de auto door moet naar haar werk ofzo.
pi_218586358
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:04 schreef Harper het volgende:

[..]
Zoveel hadden ze niet bij zich.
Wij reizen meestal rond tijdens vakantie dus vaak bagage in de auto. Dat kan gewoon niet anders. Maar nooit iets in het zicht.
Dat Wilfried zijn paspoort in de auto lag was echt niet handig trouwens.
Klopt, wij gaan dus onderweg nergens naar toe, dus dan is het altijd goed te voorkomen. Is mij vroeger ook altijd ingepeperd door mijn ouders, dus ik hoor ze het gewoon roepen als ik zoiets zou doen 😁🫣. Paspoort en tablets in de auto laten snap ik echt niet. Mijn vriend is wat makkelijker, dus die is in Nederland ook al een keer al zijn spullen kwijt geweest (sportspullen, dus niet echt van waarde voor een ander).
pi_218586376
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Of met de fiets gaan. Of wonen zij zo ver weg van school? Het is niet dat ze daarna met de auto door moet naar haar werk ofzo.
Volgens mij zitten ze in dorp verder op school. Ze hebben flap vlakbij op school gehad maar daar hebben ze hem afgehaald ivm niet tevreden zijn. Waarover ben ik even kwijt maar gezien alles bij haar zal dat wel weer overdreven zijn.
pi_218586408
Judith en haar zoon zijn de eerste dag na de vakantie goed begonnen.
Blijkbaar was niet alleen alle voorraad eten op maar de schone kleren ook.
pi_218586449
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Bizar..... Sorry maar dit vind ik echt niet normaal.
Zij heeft echt een hygiëne probleem.
En dan ook weer die sceptische tekst bij de foto van Bob over dat ze hoopt dat het hem gaat brengen wat hij ervan verwacht....
pi_218586462
quote:
Echt onbegrijpelijk! Heeft ze dan gewoon te weinig kleding voor Bob? Tja, dat kost natuurlijk geld.. Of zorgt zij niet dat de wasmanden zo goed als leeg zijn voor ze weggaat? En het ook nog schaamteloos op insta gooien zodat iedereen kan zien hoe vies Bob naar school gaat. Ik hoop dat hij iig een goedgevulde broodtrommel mee krijgt!
pi_218586469
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:35 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Bizar..... Sorry maar dit vind ik echt niet normaal.
Zij heeft echt een hygiëne probleem.
En dan ook weer die sceptische tekst bij de foto van Bob over dat ze hoopt dat het hem gaat brengen wat hij ervan verwacht....
Die had ik nog niet gezien. Tja, ik denk dat het vooral voor Judith gaat tegenvallen.
pi_218586484
Ik vind het bij Juuds_singlemom best pijnlijk om te zien hoe ze, heel bewust, continu over haar grenzen gaat. Overgeven heeft niets te maken met een lege maag (al zal dat niet meehelpen), maar met ver over je grenzen gaan. En dat is geen schande, want na een vakantieweek in je eentje zoveel kilometers naar huis rijden is voor iedereen vermoeiend. Maar dit soort situaties kun je gewoon voorkomen door dingen anders te plannen.

Maar zij lijkt het een soort van bad ass-stoer te vinden om elke keer meer te doen dan ze aankan. En ik snap, en ik spreek echt uit ervaring, dat dat klote is om te aanvaarden. Ik hoop dat ze dit punt van acceptatie een keer bereikt, want dit kan een keer goed mis gaan.

Het lijkt mij zwaar om dit als ouders van Judith te moeten aanschouwen en niets te kunnen doen, behalve dan zoveel mogelijk te helpen. Maar haar ouders zijn ook op leeftijd en zitten in een onmogelijke spagaat.
pi_218586514
Snap er niets van dat er niet wat schone kleding in de kast ligt.
Je hoeft echt geen stapels kleding te hebben maar als je met een week vakantie al door je kleding bent heb je wel te weinig voor je kind.
Wat n chaoot. Hopelijk heeft hij wel een ontbijt gehad en een gevulde broodtrommel.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218586589
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 07:21 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Als zij er alleen voor staat waarom blijft ze dan bij die man, oh wacht zij werkt niet.
Zoals ik het lees is ‘ik sta er alleen voor man! ‘ niet zozeer gericht op háár man (al heeft ze daar ook niet veel aan misschien), maar meer als straattaal, zo van ‘ik sta er helemaal alleen voor man!’
pi_218586631
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zoals ik het lees is ‘ik sta er alleen voor man! ‘ niet zozeer gericht op háár man (al heeft ze daar ook niet veel aan misschien), maar meer als straattaal, zo van ‘ik sta er helemaal alleen voor man!’
Zo las ik het ook hoor, maar ze doet alsof ze alleenstaande ouders is zonder netwerk. En dat is ze niet.
pi_218586657
quote:
Ik snap niet zo goed waarom je dat zo semi-trots vertelt. Want als ze niks had gezegd dan had ik het niet per se gezien. Dus ze wil dat we het weten (maar waarom in godsnaam?)
pi_218586700
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Volgens mij zitten ze in dorp verder op school. Ze hebben flap vlakbij op school gehad maar daar hebben ze hem afgehaald ivm niet tevreden zijn. Waarover ben ik even kwijt maar gezien alles bij haar zal dat wel weer overdreven zijn.
Van haar dorp naar de school is een kwartiertje fietsen, zeg maar 20 als de oudste zelf fietst.

De oudste is volgens mij na 6wk al van de school in het dorp gehaald, na 6wk weet je natuurlijk precies hoe de school werkt. (Volgens mij was er niks ergs gebeurd en was het puur op gevoel, dat schreef ze eerder)
pi_218586760
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Van haar dorp naar de school is een kwartiertje fietsen, zeg maar 20 als de oudste zelf fietst.

De oudste is volgens mij na 6wk al van de school in het dorp gehaald, na 6wk weet je natuurlijk precies hoe de school werkt. (Volgens mij was er niks ergs gebeurd en was het puur op gevoel, dat schreef ze eerder)
Hier staat het hele verhaal voor de liefhebber

https://deblijemama.wordp(...)-andere-basisschool/
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218586766
AM is naar een pretpark, Lot heeft haar lange haar los en een superonhandige jurk aan. Zo kan je toch niet lekker van een glijbaan af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')