Gelukkig is dat met een paar injecties snel verholpen toch. Kan ze weer werken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:14 schreef opwegnaar het volgende:
Maar zover ik begrijp heeft Debbie nog geen diagnose B12 tekort. Er is alleen het een en ander te zien, en ze hoopt nu op een arts die buiten de kaders kijkt...oftwel er is niks verontrustend maar ze wil een arts die zegt dat er wél iets is.
Ze heeft zich volgens mij ook al helemaal ingelezen, met die documenten van de B12 stichting dus ze weet precies morgen het showtje weer op te voeren!
Bij Debbie is het altijd anders he 😉. Waar een ander gewoon een verstandskies laat verwijderen is zij er weken zoet mee. Waar andere gewoon een griepje hebben heeft zij direct long covid. Waar iedere baby een keer huilt heeft zij direct een huilbaby. Nu is haar b12 iets verlaagd (binnen de kaders) heeft zij een b12 ziekte. En zo kunnen we nog een hele avond vullen🤮quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:45 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Gelukkig is dat met een paar injecties snel verholpen toch. Kan ze weer werken.
Oh, nee.
Dat geldt alleen voor ons loeders met de "ziekte b12".🥲
Ik heb een vit d en b12 tekort gehad ooit. Maar grote voordeel van beide is, dat het probleem zo verholpen is.
Ik denk (pure speculatie maar wel passend in het patroon dat ze al jaren vertoont) dat ze van de diagnose lc af wilt om hb bij zichzelf en zoe uit te gaan melken.. en dat ze de b12 diagnose ziet als oplossing... "2 prikjes en ik was weer helemaal beter... "quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:45 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Oh, nee.
Ik heb een vit d en b12 tekort gehad ooit. Maar grote voordeel van beide is, dat het probleem zo verholpen is.
Exact dit, en Debbie heeft zich dus blijkbaar toch niet zo goed ingelezen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:45 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Oh, nee.
Ik zit met verbazing te kijken inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:43 schreef Lampje88 het volgende:
Heeft dbm nou wekkers staan hoelaat ze weg moet om kids te brengen en op te halen? O wat is het toch een drukke meid🤡
O ja haar dry socketquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:49 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Bij Debbie is het altijd anders he 😉. Waar een ander gewoon een verstandskies laat verwijderen is zij er weken zoet mee. Waar andere gewoon een griepje hebben heeft zij direct long covid. Waar iedere baby een keer huilt heeft zij direct een huilbaby. Nu is haar b12 iets verlaagd (binnen de kaders) heeft zij een b12 ziekte. En zo kunnen we nog een hele avond vullen🤮
Dit past bij meerdere fluflus. Dbm is hetzelfde.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:49 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Bij Debbie is het altijd anders he 😉. Waar een ander gewoon een verstandskies laat verwijderen is zij er weken zoet mee. Waar andere gewoon een griepje hebben heeft zij direct long covid. Waar iedere baby een keer huilt heeft zij direct een huilbaby. Nu is haar b12 iets verlaagd (binnen de kaders) heeft zij een b12 ziekte. En zo kunnen we nog een hele avond vullen🤮
Als dat het blijkt te zijn moet dat hele arsenaal aan dokters en therapeuten die ze heeft versleten opnieuw de schoolbank inquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:57 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Dit past bij meerdere fluflus. Dbm is hetzelfde.
Haar klachten kunnen best van een vitamine tekort komen. Ik vond dat verrassend heftig maar was blij dat ik niet gek in mijn hoofd was en dat het zo was opgelost. 😂
Misschien nog een angststoornis erbij, hyperchondrie.
Ze kiest vaak dingen uit die niet meetbaar* zijn. Zodra ze bij een behandelaar alles eruit heeft gehaald wat er te halen valt, gaat ze opzoek naar een nieuwe. Als je bij een arts met klachten komt moet hij/zij het wel eerst een tijdje serieus nemen..quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als dat het blijkt te zijn moet dat hele arsenaal aan dokters en therapeuten die ze heeft versleten opnieuw de schoolbank in
Ik zet ook wel eens een alarm op mijn telefoon als ik zoon in de middag van school moet halen. Met dat verschil dat ik dan vanuit huis werk en ik soms door drukte of telefoontjes echt de tijd vergeet 😳quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:43 schreef Lampje88 het volgende:
Heeft dbm nou wekkers staan hoelaat ze weg moet om kids te brengen en op te halen? O wat is het toch een drukke meid🤡
Die bovenlip viel mij ook op jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef Maremare het volgende:
Zie net pas de stories van Debbie. Mijn hemel, heeft de selectiecommissie van de toneelacademie haar al gebeld? Vooral ook dat goedpraten dat Roy haar regelmatig moet filmen, op advies van diverse therapeuten.
Die bovenlip is ook nog steeds niet echt lekker bijgetrokken trouwens.
Zou me niks verbazenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk (pure speculatie maar wel passend in het patroon dat ze al jaren vertoont) dat ze van de diagnose lc af wilt om hb bij zichzelf en zoe uit te gaan melken.. en dat ze de b12 diagnose ziet als oplossing... "2 prikjes en ik was weer helemaal beter... "
Mss kan ze daar zo'n Creamy string overheen doen 😂quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die bovenlip viel mij ook op ja
🤣quote:Op maandag 25 augustus 2025 01:36 schreef Holaa het volgende:
[..]
Mss kan ze daar zo'n Creamy string overheen doen 😂
Als zij er alleen voor staat waarom blijft ze dan bij die man, oh wacht zij werkt niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:19 schreef Post-its het volgende:
Dbm heeft weer een wanhopige threads geplaatst dat ze overal alleen voor staat. En niemand haar steunt. Zij moet echt hulp gaan zoeken. En imo valt ze nu weer haar man af (en haar moeder)
Ik heb de laatste tijd té vaak gehoord: "ja ik kan daar niks mee", als ik vertelde hoe ik me voel.
Er was niemand die zei: oh jeetje Kim wat ontzettend rot. Ik moet het echt alleen doen man. En dat is fucking kut!
Debbie wil ze niet zien en horen. Daarom lukt het de middelste regelmatig om er met de jongste vandoor te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:23 schreef miep123456 het volgende:
Debbie is toch een slechte actrice, dat mensen hierin trappen!
Hoort ze thuis de kids ook niet dan met die doppen in!
Ik geloof echt niet dat dat zo vaak tegen haar gezegd wordt, ik hoor dat echt nooit 😅.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:19 schreef Post-its het volgende:
Dbm heeft weer een wanhopige threads geplaatst dat ze overal alleen voor staat. En niemand haar steunt. Zij moet echt hulp gaan zoeken. En imo valt ze nu weer haar man af (en haar moeder)
Ik heb de laatste tijd té vaak gehoord: "ja ik kan daar niks mee", als ik vertelde hoe ik me voel.
Er was niemand die zei: oh jeetje Kim wat ontzettend rot. Ik moet het echt alleen doen man. En dat is fucking kut!
Sinds wanneer zou ze zelf hoogbegaafd zijn dan? Dat zou toch weer een grote grap zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk (pure speculatie maar wel passend in het patroon dat ze al jaren vertoont) dat ze van de diagnose lc af wilt om hb bij zichzelf en zoe uit te gaan melken.. en dat ze de b12 diagnose ziet als oplossing... "2 prikjes en ik was weer helemaal beter... "
Volgens haarzelf na een vragenlijst bij de psych kwam het eruit... ik denk dat zijn naam chatgpt is... en ze vroeg "ben ik hoogbegaafd?" En chatgpt vroeg "heb je hier en hier last van dan is het antwoord ja"quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou ze zelf hoogbegaafd zijn dan? Dat zou toch weer een grote grap zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |