Mocht je niet geblokkeerd zijn moet je even de post van 23 dec '24 kijken daar zegt ze het. Die ene waar ze met die prachtige zonnebloem ketting door Schiphol loopt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou ze zelf hoogbegaafd zijn dan? Dat zou toch weer een grote grap zijn?
En weet je nou waar je soms echt heel fijn je verhaal bij kwijt kunt? Collega’s.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:21 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Als zij er alleen voor staat waarom blijft ze dan bij die man, oh wacht zij werkt niet.
Ik heb sowieso het idee dat veel influencers weinig gewend zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:50 schreef Lampje88 het volgende:
Ik heb het idee dat de influencers die er geen eigen bedrijf bij hebben ofzo echt niets gewend zijn. Doordat ze zo weinig doen wordt alles zooo zwaar en altijd klagen over geld.. Tsja dat moet je werken!
als ik dan kijk naar viervankim en mb die werken veel en heb niet het idee dat die nou zoveel klagen.
Ohh ik heb dat compleet gemist in de berg van andere diagnoses 😅quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:53 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Mocht je niet geblokkeerd zijn moet je even de post van 23 dec '24 kijken daar zegt ze het. Die ene waar ze met die prachtige zonnebloem ketting door Schiphol loopt.
Zal ze er ook zo bijzitten bij haar nagelstyliste denk ik danquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie wil ze niet zien en horen. Daarom lukt het de middelste regelmatig om er met de jongste vandoor te gaan.
Debbie is vooral met zichzelf bezig en oefent poses in de rolstoel om er zo slecht en zielig mogelijk uit te zien. Beetje scheef zitten, beetje hangen, kaart om de nek, zonnebril op, doppen in de oren, verveeld aan een rietje lurken. Valt nog mee dat ze haar mond onder controle heeft en niet expres gaat zitten kwijlen.
Echt ziekelijk vind ik dat die kindervlogs, maar het kind geeft overal zelf toestemming voor natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:10 schreef Liesv88 het volgende:
Dochters hier keken een vlog van Pip de Bakker. Daarin zei de vader dat Pip prive zwemles heeft. Dit omdat ze al zo bekend is waardoor ze kindjes alleen maar met Pip bezig zijn ipv met zwemmen. Dat kind was daar 6 he. Ik zat echt met verbazing mee te kijken. Die vader vertelde het alsof hij het had over zijn kleine teen, geheel emotieloos.
😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 01:36 schreef Holaa het volgende:
[..]
Mss kan ze daar zo'n Creamy string overheen doen 😂
Dit!quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie wil ze niet zien en horen. Daarom lukt het de middelste regelmatig om er met de jongste vandoor te gaan.
Debbie is vooral met zichzelf bezig en oefent poses in de rolstoel om er zo slecht en zielig mogelijk uit te zien. Beetje scheef zitten, beetje hangen, kaart om de nek, zonnebril op, doppen in de oren, verveeld aan een rietje lurken. Valt nog mee dat ze haar mond onder controle heeft en niet expres gaat zitten kwijlen.
Nou niet in die mate waarin zij daar behoefte aan heeft ben ik bang. Ik zou het snel zat zijn om de darmproblemen van het kind van een collega elke dag te moeten bespreken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
En weet je nou waar je soms echt heel fijn je verhaal bij kwijt kunt? Collega’s.
Nee, dan is ze zo fit als een hoentjequote:Op maandag 25 augustus 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zal ze er ook zo bijzitten bij haar nagelstyliste denk ik dan
Dat vind ik van die Bellinga’s ook, die lui zijn echt engquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Echt ziekelijk vind ik dat die kindervlogs, maar het kind geeft overal zelf toestemming voor natuurlijk
Dat is toch vreselijk, die kinderen hebben echt geen leven.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:10 schreef Liesv88 het volgende:
Dochters hier keken een vlog van Pip de Bakker. Daarin zei de vader dat Pip prive zwemles heeft. Dit omdat ze al zo bekend is waardoor ze kindjes alleen maar met Pip bezig zijn ipv met zwemmen. Dat kind was daar 6 he. Ik zat echt met verbazing mee te kijken. Die vader vertelde het alsof hij het had over zijn kleine teen, geheel emotieloos.
Haha, dat klopt ook wel weer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:35 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou niet in die mate waarin zij daar behoefte aan heeft ben ik bang. Ik zou het snel zat zijn om de darmproblemen van het kind van een collega elke dag te moeten bespreken.
Haha, zie haar al zo halfjes in die stoel hangen, met oordoppen in, ketting omquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Nee, dan is ze zo fit als een hoentje
Ik moet nog steeds lachen om die post. Toevallig heeft ze een hoog IQ en EQ. Hoog functionerende addquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:53 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Mocht je niet geblokkeerd zijn moet je even de post van 23 dec '24 kijken daar zegt ze het. Die ene waar ze met die prachtige zonnebloem ketting door Schiphol loopt.
Natuurlijk niet. Daar, en bij al het andere wat ze voor zichzelf doet, zit ze er fris en fruitig bij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zal ze er ook zo bijzitten bij haar nagelstyliste denk ik dan
Precies dat laatste.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:46 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, zie haar al zo halfjes in die stoel hangen, met oordoppen in, ketting om![]()
Ik denk ook dat juist mensen die zich echt zo slecht voelen de boel buitenshuis willen maskeren, die gaan toch niet in de dierentuin zo in hun rolstoel hangen en zielig kijken?
Een goede psycholoog wil haar echt wel helpen en naar haar luisteren. Maar dan moet ze wel eerst toegeven dat ze dát nodig heeft.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:19 schreef Post-its het volgende:
Dbm heeft weer een wanhopige threads geplaatst dat ze overal alleen voor staat. En niemand haar steunt. Zij moet echt hulp gaan zoeken. En imo valt ze nu weer haar man af (en haar moeder)
Ik heb de laatste tijd té vaak gehoord: "ja ik kan daar niks mee", als ik vertelde hoe ik me voel.
Er was niemand die zei: oh jeetje Kim wat ontzettend rot. Ik moet het echt alleen doen man. En dat is fucking kut!
Ik snap met haar ziekte best dat ze gisteravond geen boodschappen meer is gaan halen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:46 schreef Henrike het volgende:
Ben benieuwd of Bob in de schoolbank zit.
Zag net dat ze om 18;00 thuis was, had ze toch nog wel snel in 10 min wat boodschappen kunnen halen. Hier is appie tot 20;00 open.
En bijna in slaap vallen omdat je 100 moet rijden, ook onzin.
Ze zegt zelf dat ze kapot moe is en op haar tandvlees reed, dan had 140 km per uur dat echt niet veranderd.
Ze had beter een dag eerder kunnen vertrekken, 2 overnachtingen en dan gistermiddag uitgerust thuisgekomen.
Veiliger voor haar, voor Bob en medeweggebruikers
Ik denk als je een fatsoenlijke dagbesteding hebt (a.k.a. werk) dat je die behoefte automatisch minder hebt omdat je er minder in blijft hangenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:35 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou niet in die mate waarin zij daar behoefte aan heeft ben ik bang. Ik zou het snel zat zijn om de darmproblemen van het kind van een collega elke dag te moeten bespreken.
Maar 2 overnachtingen kosten geld hé 😂....quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:46 schreef Henrike het volgende:
Ben benieuwd of Bob in de schoolbank zit.
Zag net dat ze om 18;00 thuis was, had ze toch nog wel snel in 10 min wat boodschappen kunnen halen. Hier is appie tot 20;00 open.
En bijna in slaap vallen omdat je 100 moet rijden, ook onzin.
Ze zegt zelf dat ze kapot moe is en op haar tandvlees reed, dan had 140 km per uur dat echt niet veranderd.
Ze had beter een dag eerder kunnen vertrekken, 2 overnachtingen en dan gistermiddag uitgerust thuisgekomen.
Veiliger voor haar, voor Bob en medeweggebruikers
Het feest was volgens mij zaterdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:29 schreef Norivelletje het volgende:
J heeft het in haar stories over onverwachte plannen op zondagmiddag. Zou ze misschien in eerste instantie wel zijn uitgenodigd geweest voor het feestje? Dat soort uitnodigingen gaan er vaak maanden van tevoren uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |