En Kwarrel compenseert zijn geringe lengte in de breedte met zijn muscles. Wel mooi bovenlijf trouwens maar om nou over te pas en onpas in je blote bast te gaan zitten 🤦🏼♀quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vind dat ze rare ogen heeft (Ellen bedoel ik), ze kijkt raar uit haar ogen vind ik. Ik moet altijd denken aan ‘don’t stick your dick in crazy’ 🤪
Ik denk dat jij een blokkade bij je milt hebt als je zo denkt!!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:59 schreef Earring het volgende:
En ze verdiend heel veel geld.
Maar waarom dan steeds diezelfde mantelpakjes?
Oja haha dat is waar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een blokkade bij je milt hebt als je zo denkt!!
Ja dat zal chatgpt wel gegeven hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:11 schreef Nooomi het volgende:
DBM heeft weer een nieuwe diagnose voor haarzelf.
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja haha dat is waar.
Ik geloof van dat enorme geld verdienen ook niks trouwens. Maar het zal best volgers geven die er intrappen
Ik heb even meegedaan aan de winactie ervan van roosvangelder.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:16 schreef Fiederels het volgende:
Zo wat een explosie van creamy reclame, zijn er ook fluflu's die niet meedoen? Voor mij een reden om vooral niet te kopen. Zgn 50% korting en al die mensen betalen als je hun linkje gebruikt, geloof je t zelf? Denk dat je beter zelf op ali of temu kan bestellen
Lekker gaan vieren met carpaccio, ik gun het je!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.
Bij mij was er ook ineens veel rijkdom de afgelopen dagen. Afgelopen weken enorm gemanifesteerd en toen ineens: toeslagen.
🤣quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat zal chatgpt wel gegeven hebben
Dat was natuurlijk ook totaal onverwachts! Wat enorm fijn zeg!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.
Bij mij was er ook ineens veel rijkdom de afgelopen dagen. Afgelopen weken enorm gemanifesteerd en toen ineens: toeslagen.
Wat is de accountnaam van deze mensen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:53 schreef WildeTuinen het volgende:
Over Ellen en Koen: elke zelf respecterende man laat zichzelf toch niet zo op insta zetten? Om nog maar te zwijgen over het woord "kwarrel".
Ik vind die Ellen ook maar een aandachtslustig type.
Toen ook die post over dat ze hem mee had genomen naar dat hotel en maar bleef hinten over dat hij haar alle hoeken van de kamer had laten zien. Vind ik echt een beetje gatver.
Terugnaarliefdequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat is de accountnaam van deze mensen?
Thanks voor de toelichting!quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Terugnaarliefde
(Voorheen koenenellen, maar toen gingen ze op vakantie naar Hawaii, schijnbaar stond rijkdom in geld toen nog niet gelijk aan rijkdom in de liefde, want daar ging het uit, maar goed. Daarna was Koen ineens terug in beeld, maar ze hebben geen relatie hoor, hij is een kwarrel (kwaliteit scharrel). En haar ex woont nog om de hoek. De vader van haar zoontje. Die hangt er ook nog tussen. )
Ik ga ook maar eens manifesteren dat ik 10 kilo lichter ben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef Donna het volgende:
Ja totaal onverwacht. Dat manifesteren helpt echt!
Als ik het goed onthouden heb is hij 7 jaar jongerquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:45 schreef Snaky het volgende:
Die Ellen is niet goed hoor. Zouden mensen daar intrappen met die 22 euro?
Is.die kwarrel heel veel jonger?
😆quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:15 schreef Maretakje het volgende:
Ik had beter niet bij Ellen en haar kwarrel kunnen kijken. 🙈
Ik zat weer met open mond te luisteren naar wat ze vertelde over die snelheid. Zij lult uit haar nek. In NL valt ze dus in slaap tijdens het autorijden? Zij is echt een ras egoïst.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:49 schreef IlseMarije het volgende:
Met 100km per uur valt Judith in slaap daarom rijdt ze 150/170 kilometer per uur, vroeger reed ze wel 200.. Ik vind daar wat van..
Ja en ze neemt haar gesteldheid mee...quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:49 schreef IlseMarije het volgende:
Met 100km per uur valt Judith in slaap daarom rijdt ze 150/170 kilometer per uur, vroeger reed ze wel 200.. Ik vind daar wat van..
Ik woon aan de grens met Duitsland en ben heel eerlijk, ik rijd dan ook 160/170 km per uur.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:49 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ook. Dat je zo wil rijden met een kind in de auto, dan spoor je niet. En ook voor andere weggebruikers levensgevaarlijkquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:49 schreef IlseMarije het volgende:
OMG. Heb dat filmpje van ontvangen naar mijn man gestuurd en ik wacht nu op zijn reactie 😂😂quote:
Ik vind haar ook een naar mens!quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Eigenlijk is Judith een hele dikke vette aso. Heb echt een god gruwelijke hekel aan dit soort mens.
Zegt ze ook ‘ja sorry maar ik had alles goed ingeschat en kon alles overzien maar we ramden toch de auto met jullie dierbaren toen ik de noodstop te laat inzette’ tegen de nabestaanden als dit keihard mis gaat? Wat een idioot gedrag weer dit… Om nog maar te zwijgen over de telefoon die ze regelmatig bedient (dat is WEL verboden Judith, dus laat die vrijheid maar eens heel snel lekker los!) en de manier waarop ze haar kind vervoert. Inclusief afgeladen volle auto met beperkt zicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:49 schreef IlseMarije het volgende:
Ik denk dat ik de komende dagen mijn salaris ook maar eens moet gaan manifesteren!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument van mensen (en ik hoor het heel vaak van mensen): als ik langzaam rijd dan val ik in slaap. Als je in slaap valt tijdens het autorijden zijn er toch andere dingen aan de hand. Ik rijd heel vaak 's nachts lange stukken (ook in Duitsland)en als ik ga gapen/slaap krijg zet ik de auto op een parkeerplek en doe ik een power nap van 10 min. In Duitsland zijn er tegenwoordig steeds minder Duitsers die echt hard doorrijden valt mij op, het zijn vooral de Nederlanders (in Duitsland kan de verzekering serieus moeilijk gaan doen als je harder rijdt dan als passend wordt gezien).quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zat weer met open mond te luisteren naar wat ze vertelde over die snelheid. Zij lult uit haar nek. In NL valt ze dus in slaap tijdens het autorijden? Zij is echt een ras egoïst.
Ik heb 15 jaar in Duitsland gewoond en ik herken dat echt niet zo. De meeste Duitsers rijden 120-130 km/uur.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens met Duitsland en ben heel eerlijk, ik rijd dan ook 160/170 km per uur.
De meeste weggebruikers rijden in een hoger tempo en dan ga je er makkelijk in mee.
Moet wel zeggen dat ik veel in de auto zit en echt km maak.
Vind wel dat het ten alle tijde verantwoord moet zijn wat betreft drukte, afstand enz.
En ik zit meestal alleen in de auto, met kinderen in de auto wel wat langzamer, je bent toch sneller afgeleid.
Maar dan moet Judith niet haar telefoon in de handen houden of omdraaien naar Bob.
En... tegenwoordig met al die opbrekingen in Duitsland is het bijna niet meer mogelijk om harder te rijden.
Als je de 130 haalt is het al fijn
Altijd goed inschatten of iets wel of niet kan, en of het verantwoord is. Dat geldt ook zeker voor een Judith, waar je ook rijdt. Als je slaperig wordt in een auto hoor je niet verder te rijden. Ik vind het ook erg ver wat ze doet , zij rijd in haar eentje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:51 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument van mensen (en ik hoor het heel vaak van mensen): als ik langzaam rijd dan val ik in slaap. Als je in slaap valt tijdens het autorijden zijn er toch andere dingen aan de hand. Ik rijd heel vaak 's nachts lange stukken (ook in Duitsland)en als ik ga gapen/slaap krijg zet ik de auto op een parkeerplek en doe ik een power nap van 10 min. In Duitsland zijn er tegenwoordig steeds minder Duitsers die echt hard doorrijden valt mij op, het zijn vooral de Nederlanders (in Duitsland kan de verzekering serieus moeilijk gaan doen als je harder rijdt dan als passend wordt gezien).
Ik woon ook aan de grens van Duitsland, nog geen 10min van hier maar wij rijden echt geen 160/170km. Max 130. Vind dat geen excuus moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens met Duitsland en ben heel eerlijk, ik rijd dan ook 160/170 km per uur.
De meeste weggebruikers rijden in een hoger tempo en dan ga je er makkelijk in mee.
Moet wel zeggen dat ik veel in de auto zit en echt km maak.
Vind wel dat het ten alle tijde verantwoord moet zijn wat betreft drukte, afstand enz.
En ik zit meestal alleen in de auto, met kinderen in de auto wel wat langzamer, je bent toch sneller afgeleid.
Maar dan moet Judith niet haar telefoon in de handen houden of omdraaien naar Bob.
En... tegenwoordig met al die opbrekingen in Duitsland is het bijna niet meer mogelijk om harder te rijden.
Als je de 130 haalt is het al fijn
Ooh echt zo balen voor ze! Ben benieuwd of ze hun vlucht nog halen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Bizonder heeft nu wel erg pech op dat reisje naar Milaan!
Ja zeker! Hoop voor ze van wel. Lijkt me anders erg lastig met Joas... doe zouden ze vanavond toch ook nog ophalen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:12 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt zo balen voor ze! Ben benieuwd of ze hun vlucht nog halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |