abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218578471
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218578479
D-day slaat wij mij betreft op de ontknoping wie er bij het grote feest in Uden waren!
pi_218578595

[ Bericht 100% gewijzigd door proud_mami op 24-08-2025 11:50:11 (Dubbel ) ]
pi_218578600
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik vind dat ze rare ogen heeft (Ellen bedoel ik), ze kijkt raar uit haar ogen vind ik. Ik moet altijd denken aan ‘don’t stick your dick in crazy’ 🤪
En Kwarrel compenseert zijn geringe lengte in de breedte met zijn muscles. Wel mooi bovenlijf trouwens maar om nou over te pas en onpas in je blote bast te gaan zitten 🤦🏼♀

[ Bericht 1% gewijzigd door proud_mami op 24-08-2025 15:42:47 (Foutje hersteld) ]
pi_218578607
Ik wens AM en Judith een boete toe van ¤ 170,- voor het gebruiken je telefoon op de fiets, en ¤ 430,- voor in de auto. Ik vind het onverantwoord. Op de weg haal ik die telefoongebruikers er zo uit. Slingeren, langzaam rijden. Opzouten.
pi_218578632
Over Ellen en Koen: elke zelf respecterende man laat zichzelf toch niet zo op insta zetten? Om nog maar te zwijgen over het woord "kwarrel".
Ik vind die Ellen ook maar een aandachtslustig type.
Toen ook die post over dat ze hem mee had genomen naar dat hotel en maar bleef hinten over dat hij haar alle hoeken van de kamer had laten zien. Vind ik echt een beetje gatver.
pi_218578685
En ze verdiend heel veel geld.
Maar waarom dan steeds diezelfde mantelpakjes?
pi_218578720
Juuds_singlemom: nog afgezien van he5 feit da5 haar auto echt niet lekker op de weg zal liggen bij 170 km/uur, snap ik ook niet dat iemand die zo zuinig/gierig is hiervoor kiest. Mijn auto zuipt echt brandstof als ik zo hard rijd, bij die die snelheden zou ik mij blauw aan brandstof betalen.

Filmen tijdens het rijden vind ik bizar. Totaal onnodig ook.

Wat B. laten rondrennen in de bergen. Hij is de bergen niet gewend en kan de risico's niet inschatten. Als er wat fout gaat, kan zijn moeder er nooit op tijd bijzijn. Ik denk dat ze haar kind op dit vlak overschat, sowieso vind ik haar B. vaak als een minivolwassene behandelen. Dat hij slim en taalvaardig is, geloof ik direct, maar hij is ook gewoon 6 jaar en geen 14 jaar.
pi_218578743
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:59 schreef Earring het volgende:
En ze verdiend heel veel geld.
Maar waarom dan steeds diezelfde mantelpakjes?
Ik denk dat jij een blokkade bij je milt hebt als je zo denkt!!
pi_218578748
Juuds_singlemom, ik luister nooit gesproken teksten, dus ik ga af op wat hier beschreven wordt.
pi_218578860
DBM heeft weer een nieuwe diagnose voor haarzelf.
pi_218578928
Zo wat een explosie van creamy reclame, zijn er ook fluflu's die niet meedoen? Voor mij een reden om vooral niet te kopen. Zgn 50% korting en al die mensen betalen als je hun linkje gebruikt, geloof je t zelf? Denk dat je beter zelf op ali of temu kan bestellen
pi_218578937
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik denk dat jij een blokkade bij je milt hebt als je zo denkt!!
Oja haha dat is waar.
Ik geloof van dat enorme geld verdienen ook niks trouwens. Maar het zal best volgers geven die er intrappen
pi_218578951
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:11 schreef Nooomi het volgende:
DBM heeft weer een nieuwe diagnose voor haarzelf.
Ja dat zal chatgpt wel gegeven hebben
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 12:24:11 #15
382129 crew  Donna
pi_218578975
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja haha dat is waar.
Ik geloof van dat enorme geld verdienen ook niks trouwens. Maar het zal best volgers geven die er intrappen
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.

Bij mij was er ook ineens veel rijkdom de afgelopen dagen. Afgelopen weken enorm gemanifesteerd en toen ineens: toeslagen.

_O_
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 12:25:16 #16
382129 crew  Donna
pi_218578980
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:16 schreef Fiederels het volgende:
Zo wat een explosie van creamy reclame, zijn er ook fluflu's die niet meedoen? Voor mij een reden om vooral niet te kopen. Zgn 50% korting en al die mensen betalen als je hun linkje gebruikt, geloof je t zelf? Denk dat je beter zelf op ali of temu kan bestellen
Ik heb even meegedaan aan de winactie ervan van roosvangelder. _O-
pi_218579013
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.

Bij mij was er ook ineens veel rijkdom de afgelopen dagen. Afgelopen weken enorm gemanifesteerd en toen ineens: toeslagen.

_O_
Lekker gaan vieren met carpaccio, ik gun het je!
pi_218579056
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat zal chatgpt wel gegeven hebben
🤣
pi_218579164
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:

[..]

_O_
Dat was natuurlijk ook totaal onverwachts! Wat enorm fijn zeg!
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 13:31:33 #20
382129 crew  Donna
pi_218579367
Ja totaal onverwacht. Dat manifesteren helpt echt!
pi_218579391
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:53 schreef WildeTuinen het volgende:
Over Ellen en Koen: elke zelf respecterende man laat zichzelf toch niet zo op insta zetten? Om nog maar te zwijgen over het woord "kwarrel".
Ik vind die Ellen ook maar een aandachtslustig type.
Toen ook die post over dat ze hem mee had genomen naar dat hotel en maar bleef hinten over dat hij haar alle hoeken van de kamer had laten zien. Vind ik echt een beetje gatver.
Wat is de accountnaam van deze mensen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 13:40:03 #22
382129 crew  Donna
pi_218579421
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:35 schreef Cyan het volgende:

[..]
Wat is de accountnaam van deze mensen?
Terugnaarliefde

(Voorheen koenenellen, maar toen gingen ze op vakantie naar Hawaii, schijnbaar stond rijkdom in geld toen nog niet gelijk aan rijkdom in de liefde, want daar ging het uit, maar goed. Daarna was Koen ineens terug in beeld, maar ze hebben geen relatie hoor, hij is een kwarrel (kwaliteit scharrel). En haar ex woont nog om de hoek. De vader van haar zoontje. Die hangt er ook nog tussen. )
pi_218579455
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:40 schreef Donna het volgende:

[..]
Terugnaarliefde

(Voorheen koenenellen, maar toen gingen ze op vakantie naar Hawaii, schijnbaar stond rijkdom in geld toen nog niet gelijk aan rijkdom in de liefde, want daar ging het uit, maar goed. Daarna was Koen ineens terug in beeld, maar ze hebben geen relatie hoor, hij is een kwarrel (kwaliteit scharrel). En haar ex woont nog om de hoek. De vader van haar zoontje. Die hangt er ook nog tussen. )
Thanks voor de toelichting! :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218579459
Die Ellen is niet goed hoor. Zouden mensen daar intrappen met die 22 euro?
Is.die kwarrel heel veel jonger?
pi_218579467
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef Donna het volgende:
Ja totaal onverwacht. Dat manifesteren helpt echt!
Ik ga ook maar eens manifesteren dat ik 10 kilo lichter ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')