En Kwarrel compenseert zijn geringe lengte in de breedte met zijn muscles. Wel mooi bovenlijf trouwens maar om nou over te pas en onpas in je blote bast te gaan zitten 🤦🏼♀quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vind dat ze rare ogen heeft (Ellen bedoel ik), ze kijkt raar uit haar ogen vind ik. Ik moet altijd denken aan ‘don’t stick your dick in crazy’ 🤪
Ik denk dat jij een blokkade bij je milt hebt als je zo denkt!!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:59 schreef Earring het volgende:
En ze verdiend heel veel geld.
Maar waarom dan steeds diezelfde mantelpakjes?
Oja haha dat is waar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een blokkade bij je milt hebt als je zo denkt!!
Ja dat zal chatgpt wel gegeven hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:11 schreef Nooomi het volgende:
DBM heeft weer een nieuwe diagnose voor haarzelf.
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja haha dat is waar.
Ik geloof van dat enorme geld verdienen ook niks trouwens. Maar het zal best volgers geven die er intrappen
Ik heb even meegedaan aan de winactie ervan van roosvangelder.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:16 schreef Fiederels het volgende:
Zo wat een explosie van creamy reclame, zijn er ook fluflu's die niet meedoen? Voor mij een reden om vooral niet te kopen. Zgn 50% korting en al die mensen betalen als je hun linkje gebruikt, geloof je t zelf? Denk dat je beter zelf op ali of temu kan bestellen
Lekker gaan vieren met carpaccio, ik gun het je!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.
Bij mij was er ook ineens veel rijkdom de afgelopen dagen. Afgelopen weken enorm gemanifesteerd en toen ineens: toeslagen.
🤣quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat zal chatgpt wel gegeven hebben
Dat was natuurlijk ook totaal onverwachts! Wat enorm fijn zeg!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Afschuwelijk is het. Gisteren kwam de rijkdom aanwaaien en daarna de liefde ineens ook weer.
Bij mij was er ook ineens veel rijkdom de afgelopen dagen. Afgelopen weken enorm gemanifesteerd en toen ineens: toeslagen.
Wat is de accountnaam van deze mensen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:53 schreef WildeTuinen het volgende:
Over Ellen en Koen: elke zelf respecterende man laat zichzelf toch niet zo op insta zetten? Om nog maar te zwijgen over het woord "kwarrel".
Ik vind die Ellen ook maar een aandachtslustig type.
Toen ook die post over dat ze hem mee had genomen naar dat hotel en maar bleef hinten over dat hij haar alle hoeken van de kamer had laten zien. Vind ik echt een beetje gatver.
Terugnaarliefdequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat is de accountnaam van deze mensen?
Thanks voor de toelichting!quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Terugnaarliefde
(Voorheen koenenellen, maar toen gingen ze op vakantie naar Hawaii, schijnbaar stond rijkdom in geld toen nog niet gelijk aan rijkdom in de liefde, want daar ging het uit, maar goed. Daarna was Koen ineens terug in beeld, maar ze hebben geen relatie hoor, hij is een kwarrel (kwaliteit scharrel). En haar ex woont nog om de hoek. De vader van haar zoontje. Die hangt er ook nog tussen. )
Ik ga ook maar eens manifesteren dat ik 10 kilo lichter ben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef Donna het volgende:
Ja totaal onverwacht. Dat manifesteren helpt echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |