abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:22:58 #51
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218578387
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maakt Schouten dan dezelfde uitglijders? Zoals het toestaan van een ‘tegendemonstratie’ van antisemieten (voor de goede orde: er was geen sprake van een demonstratie, maar een rouwbijeenkomst)? Of zoals nu dat het feit dat sprake is van een illegaal hier verblijvende man alleen het man zijn benadrukt wordt en de rest onder het tapijt gaat?
Groot Wassink vindt het helemaal prima dat die mensen hier blijven rondhangen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218578392
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Daar kan je niks aan doen je kan dit soort mensen er niet tussen uit pikken als ze het land inkomen. Je kan niet zien wat ze van plan zijn aan de buitenkant.

Ze wil gewoon de straten beter verlichten, en voorkomen dat er van die enge bosjes zijn waar iemand ineens achter vandaan kan springen. Ect. Voor meer overzicht als je ergens fietst. Zodat het moeilijker wordt voor mensen om achter zo een bosje te verstoppen en je ineens te bespringen.

Nou ja, ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?

https://www.ewmagazine.nl(...)voor-halsema-694188/

Als die 'bosjes' na 6 jaar beleid nog niet aangepakt zijn dan ben je echt wel incompetent.

En mag je jezelf misschien ook wel mede verantwoordelijk achten voor deze moord.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218578427
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
Nee, je maakt gewoon een kuttopic.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218578432
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?

https://www.ewmagazine.nl(...)voor-halsema-694188/

Als die 'bosjes' na 6 jaar beleid nog niet aangepakt zijn dan ben je echt wel incompetent.

En mag je jezelf misschien ook wel mede verantwoordelijk achten voor deze moord.
Nou zo heb ik het gehoord gisteren bij zo een actualiteiten-programma ongeveer: Dit is chat-GPT

Voorbeelden in omliggende gemeente
Hoewel Amsterdam zelf nog geen concrete stappen noemde, verwees Halsema naar acties van de gemeente Ouder-Amstel, die bijvoorbeeld schijnwerpers langs de route die Lisa fietste heeft aangepast: er zijn camera’s opgehangen en de straatverlichting wordt na 23:00 uur niet meer gedimd. Ook wordt gekeken naar het snoeien van groen om uitzicht en veiligheid te verbeteren
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218578444
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.
Zwaar bezuinigen op het COA lijkt me wel een goed idee. Ow wacht ...
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 11:33:20 #56
441859 crew  Lenny77
pi_218578473
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:07 schreef torentje het volgende:

[..]
Ieder wezen heeft last van expansiedrift en omdat de zwakkere jongeren geen krachtigere wapens hebben dan de bewapende vitale ouderen verliezen de zwakkere jongeren een flink deel van hun territorium aan die bewapende vitale ouderen.
Ze driften hun expansie maar uit naar ergens anders... Waar de bevolking een beetje dezelfde cultuur heeft..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:40:46 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218578533
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:29 schreef probeer het volgende:
Nee, je maakt gewoon een kuttopic.
het forum zelfst.naamw.
Uitspraak: ['forʏm]
Afbreekpatroon: fo·rum
Verbuigingen: fora, forums (meerv.)

1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiėren
Voorbeelden: `Mag ik dan nu het forum uitnodigen op het podium plaats te nemen?`,
`een vraag voorleggen aan het forum`

2) website waarop bezoekers informatie uitwisselen over een bepaald onderwerp
Voorbeelden: `forum over bodybuilding en fitness`,
`Voor het reageren op het forum zijn er een aantal praktische regels.`

https://www.woorden.org/woord/forum

Wat heb jij niet begrepen aan het woord forum ?
En waarom overtreed je de regels?
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:45:07 #58
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:46:08 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218578596
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.
Dat een burgemeester van een grote stad te gast is in Zomergasten is op zich niet vreemd. Er is ook al eens een uitzending met Aboutaleb geweest.
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 11:57:02 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218578662
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')