Groot Wassink vindt het helemaal prima dat die mensen hier blijven rondhangen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maakt Schouten dan dezelfde uitglijders? Zoals het toestaan van een ‘tegendemonstratie’ van antisemieten (voor de goede orde: er was geen sprake van een demonstratie, maar een rouwbijeenkomst)? Of zoals nu dat het feit dat sprake is van een illegaal hier verblijvende man alleen het man zijn benadrukt wordt en de rest onder het tapijt gaat?
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar kan je niks aan doen je kan dit soort mensen er niet tussen uit pikken als ze het land inkomen. Je kan niet zien wat ze van plan zijn aan de buitenkant.
Ze wil gewoon de straten beter verlichten, en voorkomen dat er van die enge bosjes zijn waar iemand ineens achter vandaan kan springen. Ect. Voor meer overzicht als je ergens fietst. Zodat het moeilijker wordt voor mensen om achter zo een bosje te verstoppen en je ineens te bespringen.
Nou ja, ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Nee, je maakt gewoon een kuttopic.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
Nou zo heb ik het gehoord gisteren bij zo een actualiteiten-programma ongeveer: Dit is chat-GPTquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?
https://www.ewmagazine.nl(...)voor-halsema-694188/
Als die 'bosjes' na 6 jaar beleid nog niet aangepakt zijn dan ben je echt wel incompetent.
En mag je jezelf misschien ook wel mede verantwoordelijk achten voor deze moord.
Zwaar bezuinigen op het COA lijkt me wel een goed idee. Ow wacht ...quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.
Ze driften hun expansie maar uit naar ergens anders... Waar de bevolking een beetje dezelfde cultuur heeft..quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder wezen heeft last van expansiedrift en omdat de zwakkere jongeren geen krachtigere wapens hebben dan de bewapende vitale ouderen verliezen de zwakkere jongeren een flink deel van hun territorium aan die bewapende vitale ouderen.
het forum zelfst.naamw.quote:
Dat een burgemeester van een grote stad te gast is in Zomergasten is op zich niet vreemd. Er is ook al eens een uitzending met Aboutaleb geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |