abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218577468
Na de gewelddadige dood van Lisa (17) eisen vrouwen veiligheid

Na meerdere ernstige geweldsincidenten pikken vrouwen het niet meer. ‘Je blijft gewoon met je poten van iemand af.’

https://www.trouw.nl/binn(...)veiligheid~b160c04fc
pi_218577473
twitter
pi_218577492
Vrouwen eisen blank nederland. 🇳🇱
Hoeze hoeze hoeze
Vakman pur sang
pi_218577495
Halsema: extra maatregelen tegen vrouwenhaat

De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema zegt dat er op korte termijn extra maatregelen worden genomen om seksueel geweld en vrouwenhaat te bestrijden.

quote:
Er ligt geen blauwdruk klaar om dit aan te pakken’,
:')
zei ze vrijdag in een persconferentie naar aanleiding van de gewelddadige dood van de 17-jarige Lisa. ‘We kunnen er wel voor zorgen dat we niet wachten op een volgend dodelijk slachtoffer totdat dit de aandacht krijgt die het verdient.’

https://www.binnenlandsbe(...)en-tegen-vrouwenhaat

Er ligt geen blauwdruk klaar _O-
Hoe verzin je het :r
Nee, het strafrecht moet nog uitgevonden worden, nougoed
En goed bestuur is ook al uitgevonden alleen hebben wij dat niet
En tot slot de haat kaart weer getrokken :')

Nee, ik haat Halsema niet de trut moet zsm weg en is gierend incompetent
pi_218577508
twitter

Ja Femke, voor illegalen hebben we ook al heel lang regels, die moeten gewoon land uit
pi_218577512
twitter
pi_218577518
twitter

Uitzetverbod zelfs :B 8)7
pi_218577525
twitter

Geen blauwdruk :|W
pi_218577535
POLL
  zondag 24 augustus 2025 @ 08:51:47 #10
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218577549
Ik las gister dat al die criminele buitenlanders betaald worden door Wilders. Dat moet het zijn.
  zondag 24 augustus 2025 @ 08:52:51 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218577557
Mevrouw H. is moreel failliet.

Vanavond krijgt ze drie uur zendtijd voor politieke partijen, nou ik kijk niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218577561
twitter
Vakman pur sang
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:03:46 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218577591
[quote]0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:52 schreef thedeedster het volgende:

quote:
Femke Halsema laat zich interviewen door Griet Op de Beeck in Zomergasten

De voorlaatste gast in Zomergasten is Femke Halsema, die na een lange carrire in de politiek als eerste vrouw burgemeester van Amsterdam werd.

quote:
Ze wil het onder andere hebben over haar persoonlijke voorbeelden van leiderschap
.
_O- _O- _O-

Vorig jaar werd Femke Halsema benoemd voor een tweede termijn van zes jaar als burgemeester van Amsterdam. Na een lange carrire in de politiek als Kamerlid en later ook fractievoorzitter van GroenLinks, kreeg ze deze functie als eerste vrouw.

Femke Halsema in Zomergasten

In haar bezoek aan Zomergasten komen politieke onderwerpen onvermijdelijk voorbij, "maar ik ben niet van plan het Nederlandse politieke debat eindeloos uit te melken." Halsema, die als politicus bekendstaat om haar heldere principes en welbespraaktheid, belooft onder meer aandacht te besteden aan de idealen van leiderschap die haar hebben gevormd.

"Ik hoop dat kijkers aan de uitzending een gevoel van zachtheid en nieuwsgierigheid overhouden. Naar mensen, naar verschillen, naar wat mooi is in onze wereld."

Wanneer is Zomergasten op televisie te zien?

Zomergasten met Femke Halsema is op zondag 24 augustus 2025 om 20:20 uur te zien op NPO 2.

https://www.tvgids.nl/nie(...)er-amsterdam-npo2-tv

Gelukkig nog even tijd voor een emmer om te :r
En raam dag eerder open want dan gaat de tv makkelijker naar buiten :B
pi_218577609
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=9196]
Ik mis nog wat opties. Werkelijk stuitend hoe Halsema wordt weggezet. Amsterdam is een heel moeilijke stad en in Rotterdam wordt er ook gemoord. Ik hoor nou niemand over Schouten want die is natuurlijk niet van dat enge Groen Links.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:08:59 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218577610
twitter
pi_218577618
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Voegt ook echt iets toe aan de discussie zulke X-berichten in CAPS-lock.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:10:43 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218577620
twitter
pi_218577628
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Wat probeer je nou te bereiken met je zwartmakerij?
pi_218577646
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik mis nog wat opties. Werkelijk stuitend hoe Halsema wordt weggezet. Amsterdam is een heel moeilijke stad en in Rotterdam wordt er ook gemoord. Ik hoor nou niemand over Schouten want die is natuurlijk niet van dat enge Groen Links.
In Rotterdam wordt ook gemoord, dus dan is het goed 8)7
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_218577648
'Laten we vooral wilders geen zetels toespelen'.

Met haar sprookjeswereld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:17:22 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218577652
twitter
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat probeer je nou te bereiken met je zwartmakerij?
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
pi_218577655
Heel nederland wil minder asielzoekers alleen in den haag zitten de mensen die dit niet willen. hoe is dit toch mogelijk
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:18:03 #23
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218577656
Tis wat allemaal
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:24:28 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218577695
https://www.nieuwnieuws.n(...)nodiging-ziet/189849

Ik hoor graag wat mevrouw Halsema concreet denkt te kunnen doen aan dit soort afval dat vol zelfvertrouwen en openlijk op straat staat te intimideren
pi_218577700
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef Jahr00n het volgende:
Heel nederland wil minder asielzoekers alleen in den haag zitten de mensen die dit niet willen. hoe is dit toch mogelijk
Daar stikt het in Den Haag van. Sterker nog, die hebben het afgelopen jaar een lachwekkend belabberde poging tot besturen gedaan. Als je je niet meer kunt verschuilen achter het fabeltje dat 'linkse politici asielzoekers hierheen halen', dan blijkt de praktijk van migratieproblematiek toch een stuk weerbarstiger.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218577720
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
In Rotterdam wordt ook gemoord, dus dan is het goed 8)7
Maar waar is de extreemrechtse hetze tegen Schouten? Of tegen andere burgemeesters van gemeenten waar moorden worden gepleegd? Waarom altijd alleen maar tegen Halsema?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218577734
Die asielzoeker kun je ook niks kwalijk nemen, zit gewoon in hun cultuur/instinct.
Een wolf die je in een weiland loslaat kun je ook niet kwalijk nemen dat hij al het vee doodt.
pindazakje
pi_218577801
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef Jahr00n het volgende:
Er is geen enkele politieke partij die asielzoekers wil. Je hebt er alleen wel mee te maken, dus moet je er wat mee.
Volg de pijlen.
pi_218577803
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
Dat je op de lijst gaat met die zogenaamde feiten van je. :W
pi_218577809
quote:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten leugens en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
FTFY
Volg de pijlen.
pi_218577825
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:24 schreef Monolith het volgende:

[..]
Daar stikt het in Den Haag van. Sterker nog, die hebben het afgelopen jaar een lachwekkend belabberde poging tot besturen gedaan. Als je je niet meer kunt verschuilen achter het fabeltje dat 'linkse politici asielzoekers hierheen halen', dan blijkt de praktijk van migratieproblematiek toch een stuk weerbarstiger.
Als de PVV weer de grootste parij wordt moet Wilders beginnen te stoppen om alles en iedereen die het niet met hem eens is te pleasen en te transformeren tot Geert Milders.
Want op die manier maakt het niet uit wie de verkiezingen wint, kun je net zo goed op Bontebal stemmen.
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:42:01 #32
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218577858
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Wellicht wordt er wel net even wat meer daadkracht verwacht. Toen Gkmen losging in Utrecht duurde het niet lang voordat dhr. van Zanen de noodtoestand uitriep.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:43:31 #33
182233 thedeedster
pi_218577869
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Maar waar is de extreemrechtse hetze tegen Schouten? Of tegen andere burgemeesters van gemeenten waar moorden worden gepleegd? Waarom altijd alleen maar tegen Halsema?
Het zou leuk zijn als mevrouw Halsema en consorten daar eens goed over na zouden denken.

Vooralsnog zie ik geen enkele zelfkritiek en wordt alles weggeschoven.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:44:37 #34
338319 ZarB
Pia colada
pi_218577871
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Die asielzoeker kun je ook niks kwalijk nemen, zit gewoon in hun cultuur/instinct.
Een wolf die je in een weiland loslaat kun je ook niet kwalijk nemen dat hij al het vee doodt.
Als wolven buiten hun habitat komen en vee of mensen aanvallen schieten we ze af.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218577878
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wellicht wordt er wel net even wat meer daadkracht verwacht. Toen Gkmen losging in Utrecht duurde het niet lang voordat dhr. van Zanen de noodtoestand uitriep.
Het komt in elke samenleving voor helaas. Rechts of links maakt niet uit. Kijk eens wat extreemrechts zoal flikt in de VS.
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:56:45 #36
503714 SebbeSwensje
pi_218577909
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het komt in elke samenleving voor helaas. Rechts of links maakt niet uit. Kijk eens wat extreemrechts zoal flikt in de VS.
En dat is dus weer het andere uiterste. Als we die zaken gaan vergelijken doet Halsema het uiteraard beter, maar ik kan me de roep om meer daadkracht wel voorstellen.
Appears.
pi_218577940
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En dat is dus weer het andere uiterste. Als we die zaken gaan vergelijken doet Halsema het uiteraard beter, maar ik kan me de roep om meer daadkracht wel voorstellen.
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.
pi_218577946
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:44 schreef ZarB het volgende:

[..]
Als wolven buiten hun habitat komen en vee of mensen aanvallen schieten we ze af.
Ieder wezen heeft last van expansiedrift en omdat de zwakkere jongeren geen krachtigere wapens hebben dan de bewapende vitale ouderen verliezen de zwakkere jongeren een flink deel van hun territorium aan die bewapende vitale ouderen.
  zondag 24 augustus 2025 @ 10:08:54 #39
503714 SebbeSwensje
pi_218577951
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.
En we zien in het topic van de aboriginals wat rechts beleid allemaal bewerkstelligt. Overvolle gevangenissen en geen enkel probleem opgelost.

Bah, nadenken is een vieze linkse hobby.
Appears.
pi_218577964
Rechtse politici zijn meer bezig met zakken vullen, gebruik makend van het sentiment onder “rechts” wat ik gezond verstand noem, om stemmen te halen.

Linkse politici zijn vooral bezig met doen alsof ze iets om het milieu en mensen geven, maar zitten dan vuistdiep in allerlei ngo’s hun zakken te vullen met het beleid wat zij zelf verzinnen of bedenken.

Je wordt met z’n allen uitgespeeld tegen elkaar.
pi_218577968
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:52 schreef thedeedster het volgende:

Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.
  zondag 24 augustus 2025 @ 10:16:53 #42
503714 SebbeSwensje
pi_218577986
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.
Je bent iets op het spoor.
Appears.
pi_218578005
quote:

[..]
De NPO is altijd al een reclamezuil geweest voor de kartelpartijen, met name GL/PvdA en D66.

En zeker vlak voor de verkiezingen.

En laten we gewoon het beestje bij de naam noemen: propaganda.

Dat woord gebruiken we maar al te graag voor staatszenders in andere landen, maar ook wij worden blootgesteld aan propaganda. Van onze staatsomroep en het DPG Media complex.

Je kan je eraan ontworstelen, door er amper naar te kijken en te filteren op internet waar die propaganda wordt gedebunked. Nadeel: kost tijd en die debunks zijn ook reactief. Het is toch negatieve energie. Veel schiet je daar niet meer op.
pi_218578009
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Maakt Schouten dan dezelfde uitglijders? Zoals het toestaan van een ‘tegendemonstratie’ van antisemieten (voor de goede orde: er was geen sprake van een demonstratie, maar een rouwbijeenkomst)? Of zoals nu dat het feit dat sprake is van een illegaal hier verblijvende man alleen het man zijn benadrukt wordt en de rest onder het tapijt gaat?
pi_218578034
quote:
[ x ]
[..]
Nee, je grijpt de gruwelijke moord van een 17-jarige meisje aan om een persoonlijke hetze te kunnen voeren tegen Halsema.
Snap je zelf niet hoe verachtelijk je nu bezig bent?

De feiten spreken voor zichzelf maar jouw gevoelens voeren hier de boventoon.
Ga naar Amsterdam en ga Femke persoonlijk aanspreken. Maar misbruik deze moord niet om je eigen haatgevoelens hier te ventileren.
pi_218578060
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:19 schreef Homey het volgende:

[..]
De NPO is altijd al een reclamezuil geweest voor de kartelpartijen, met name GL/PvdA en D66.

En zeker vlak voor de verkiezingen.

En laten we gewoon het beestje bij de naam noemen: propaganda.

Dat woord gebruiken we maar al te graag voor staatszenders in andere landen, maar ook wij worden blootgesteld aan propaganda. Van onze staatsomroep en het DPG Media complex.

Je kan je eraan ontworstelen, door er amper naar te kijken en te filteren op internet waar die propaganda wordt gedebunked. Nadeel: kost tijd en die debunks zijn ook reactief. Het is toch negatieve energie. Veel schiet je daar niet meer op.
Dat lijkt zo doordat extreemrechtse politici niet naar de NPO willen komen, omdat ze dan kritische vragen krijgen en er feiten tegenover hun leugens worden gezet. Dat kost ze zetels.
Volg de pijlen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 augustus 2025 @ 10:44:47 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_218578142
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Uitzetverbod zelfs :B 8)7
quote:
In elk normaal land krijgen burgers de feiten, behalve in Amsterdam.
Wel fijn dat hij Amsterdam een normaal land noemt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218578198
Schouten (burgemeester van Rotterdam sinds oktober 2024) vergelijken met Halsema (burgemeester van Amsterdam sinds 2018) is een valse vergelijking.

Kom over 6 jaar maar terug en dan kan je Schouten op een meetlat naast Halsema leggen en haar bestuur over een periode van 7 jaar vergelijken met die van Halsema.

Echt achterlijk weer.

De mensheid degenereert.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218578242
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:24 schreef Qarrad het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)nodiging-ziet/189849

Ik hoor graag wat mevrouw Halsema concreet denkt te kunnen doen aan dit soort afval dat vol zelfvertrouwen en openlijk op straat staat te intimideren
Daar kan je niks aan doen je kan dit soort mensen er niet tussen uit pikken als ze het land inkomen. Je kan niet zien wat ze van plan zijn aan de buitenkant.

Ze wil gewoon de straten beter verlichten, en voorkomen dat er van die enge bosjes zijn waar iemand ineens achter vandaan kan springen. Ect. Voor meer overzicht als je ergens fietst. Zodat het moeilijker wordt voor mensen om achter zo een bosje te verstoppen en je ineens te bespringen.

Nou ja, ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Kan de straat veiliger? 'Ontwerpers vergeten vaak het vrouwelijke perspectief'

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)uwelijke-perspectief

Burgemeester Halsema zegt extra veiligheidsmaatregelen te gaan nemen. De gemeente Ouder-Amstel heeft al extra camera's opgehangen en de straatverlichting anders afgesteld op het deel van Lisa's route in die gemeente.

"Goede verlichting is heel belangrijk, maar denk ook aan goede zichtlijnen zodat je kunt zien wat er op je afkomt", zegt James, die de ervaringen van vrouwen in de publieke ruimte onderzoekt. "Als je ergens denkt: dit is geen fijne plek, moet je ervoor kunnen kiezen om eraf te fietsen."

Vrouwelijke blik vaak vergeten
Nederlandse gemeenten en stadsontwerpers zijn hier lang niet allemaal bewust mee bezig, zegt James. "Historisch gezien zijn onze steden ontworpen door mannen, want de meeste architecten en stedenbouwkundigen zijn mannen die les hebben gehad van mannen."

Nog altijd is 84 procent van de projectontwikkelaars en 76 procent van de stedenbouwkundigen en architecten man, concludeerde Charlotte de Mos in een onderzoek naar genderinclusief ontwerpen voor vastgoedadviseur Savills. "Het vrouwelijke perspectief is vaak een blinde vlek."

Dat terwijl relatief kleine aanpassingen in het ontwerp het verschil kunnen maken, zegt De Mos. "Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat verlichting in fietsparkeergarages vaak van boven komt en fel is. Warmere verlichting van de zijkant is prettiger en ontneemt je niet het zicht op andere delen van de garage."

Zweedse tunnel met muziek
In maart nam de Amsterdamse gemeenteraad een voorstel aan om de openbare ruimte meer te benaderen door de ogen van jonge vrouwen. Andere grote Europese steden doen dat al langer, waaronder Barcelona en Wenen. James: "Dat gaat ook over voldoende openbare vrouwentoiletten en stoepen die zo breed zijn dat je er met je kinderwagen overheen kan."

In het Zweedse Ume geven ze helemaal het goede voorbeeld, zag onderzoeker James. "Daar heb je een tunnel die helemaal vanuit het vrouwelijke perspectief is ontworpen. Je hebt er overal goed zicht, behalve op n stuk en daar hebben ze een exit ontworpen voor als je denkt: ik vertrouw dit niet. Er is heel prettig licht, er is muziek, er is toezicht."

Dat Nederland hierin achterloopt, kan een cultuurkwestie zijn, denkt De Mos. "Hier wordt gedacht: vrouwen staan hun mannetje wel. We willen niet anders behandeld worden dan mannen. Alleen, voor een vrouw is de openbare ruimte echt anders dan voor een man."

[ Bericht 6% gewijzigd door tesssssssss op 24-08-2025 11:20:14 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218578327
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
says that abusing girls who do not comply with Islamic dress code is allowed by Allah
Zelfs hij zegt letterlijk dat het de jongen nog steeds geen recht geeft om haar te verkrachten, dus hoezo zegt de tweet dat Allah het dan wel toestaat? :?

Dat hele "maar het meisje draagt medeverantwoordelijkheid" is wel achterlijk ja.
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:22:58 #51
182233 thedeedster
pi_218578387
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maakt Schouten dan dezelfde uitglijders? Zoals het toestaan van een ‘tegendemonstratie’ van antisemieten (voor de goede orde: er was geen sprake van een demonstratie, maar een rouwbijeenkomst)? Of zoals nu dat het feit dat sprake is van een illegaal hier verblijvende man alleen het man zijn benadrukt wordt en de rest onder het tapijt gaat?
Groot Wassink vindt het helemaal prima dat die mensen hier blijven rondhangen.
pi_218578392
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Daar kan je niks aan doen je kan dit soort mensen er niet tussen uit pikken als ze het land inkomen. Je kan niet zien wat ze van plan zijn aan de buitenkant.

Ze wil gewoon de straten beter verlichten, en voorkomen dat er van die enge bosjes zijn waar iemand ineens achter vandaan kan springen. Ect. Voor meer overzicht als je ergens fietst. Zodat het moeilijker wordt voor mensen om achter zo een bosje te verstoppen en je ineens te bespringen.

Nou ja, ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?

https://www.ewmagazine.nl(...)voor-halsema-694188/

Als die 'bosjes' na 6 jaar beleid nog niet aangepakt zijn dan ben je echt wel incompetent.

En mag je jezelf misschien ook wel mede verantwoordelijk achten voor deze moord.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218578427
quote:
[ x ]
[..]
Nee, je maakt gewoon een kuttopic.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218578432
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?

https://www.ewmagazine.nl(...)voor-halsema-694188/

Als die 'bosjes' na 6 jaar beleid nog niet aangepakt zijn dan ben je echt wel incompetent.

En mag je jezelf misschien ook wel mede verantwoordelijk achten voor deze moord.
Nou zo heb ik het gehoord gisteren bij zo een actualiteiten-programma ongeveer: Dit is chat-GPT

Voorbeelden in omliggende gemeente
Hoewel Amsterdam zelf nog geen concrete stappen noemde, verwees Halsema naar acties van de gemeente Ouder-Amstel, die bijvoorbeeld schijnwerpers langs de route die Lisa fietste heeft aangepast: er zijn camera’s opgehangen en de straatverlichting wordt na 23:00 uur niet meer gedimd. Ook wordt gekeken naar het snoeien van groen om uitzicht en veiligheid te verbeteren
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218578444
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Zwaar bezuinigen op het COA lijkt me wel een goed idee. Ow wacht ...
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 11:33:20 #56
441859 crew  Lenny77
pi_218578473
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:07 schreef torentje het volgende:

[..]
Ieder wezen heeft last van expansiedrift en omdat de zwakkere jongeren geen krachtigere wapens hebben dan de bewapende vitale ouderen verliezen de zwakkere jongeren een flink deel van hun territorium aan die bewapende vitale ouderen.
Ze driften hun expansie maar uit naar ergens anders... Waar de bevolking een beetje dezelfde cultuur heeft..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:40:46 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218578533
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:29 schreef probeer het volgende:
Nee, je maakt gewoon een kuttopic.
het forum zelfst.naamw.
Uitspraak: ['forʏm]
Afbreekpatroon: forum
Verbuigingen: fora, forums (meerv.)

1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiren
Voorbeelden: `Mag ik dan nu het forum uitnodigen op het podium plaats te nemen?`,
`een vraag voorleggen aan het forum`

2) website waarop bezoekers informatie uitwisselen over een bepaald onderwerp
Voorbeelden: `forum over bodybuilding en fitness`,
`Voor het reageren op het forum zijn er een aantal praktische regels.`

https://www.woorden.org/woord/forum

Wat heb jij niet begrepen aan het woord forum ?
En waarom overtreed je de regels?
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:45:07 #58
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zondag 24 augustus 2025 @ 11:46:08 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218578596
quote:

[..]
Dat een burgemeester van een grote stad te gast is in Zomergasten is op zich niet vreemd. Er is ook al eens een uitzending met Aboutaleb geweest.
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 11:57:02 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218578662
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')