quote:Er ligt geen blauwdruk klaar om dit aan te pakken’,
Femke Halsema laat zich interviewen door Griet Op de Beeck in Zomergastenquote:Vanavond krijgt ze drie uur zendtijd voor politieke partijen, nou ik kijk niet.
.quote:Ze wil het onder andere hebben over haar persoonlijke voorbeelden van leiderschap
Ik mis nog wat opties. Werkelijk stuitend hoe Halsema wordt weggezet. Amsterdam is een heel moeilijke stad en in Rotterdam wordt er ook gemoord. Ik hoor nou niemand over Schouten want die is natuurlijk niet van dat enge Groen Links.quote:
Voegt ook echt iets toe aan de discussie zulke X-berichten in CAPS-lock.quote:
Wat probeer je nou te bereiken met je zwartmakerij?quote:
In Rotterdam wordt ook gemoord, dus dan is het goedquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik mis nog wat opties. Werkelijk stuitend hoe Halsema wordt weggezet. Amsterdam is een heel moeilijke stad en in Rotterdam wordt er ook gemoord. Ik hoor nou niemand over Schouten want die is natuurlijk niet van dat enge Groen Links.
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat probeer je nou te bereiken met je zwartmakerij?
Daar stikt het in Den Haag van. Sterker nog, die hebben het afgelopen jaar een lachwekkend belabberde poging tot besturen gedaan. Als je je niet meer kunt verschuilen achter het fabeltje dat 'linkse politici asielzoekers hierheen halen', dan blijkt de praktijk van migratieproblematiek toch een stuk weerbarstiger.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef Jahr00n het volgende:
Heel nederland wil minder asielzoekers alleen in den haag zitten de mensen die dit niet willen. hoe is dit toch mogelijk
Maar waar is de extreemrechtse hetze tegen Schouten? Of tegen andere burgemeesters van gemeenten waar moorden worden gepleegd? Waarom altijd alleen maar tegen Halsema?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In Rotterdam wordt ook gemoord, dus dan is het goed
Er is geen enkele politieke partij die asielzoekers wil. Je hebt er alleen wel mee te maken, dus moet je er wat mee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef Jahr00n het volgende:
Heel nederland wil minder asielzoekers alleen in den haag zitten de mensen die dit niet willen. hoe is dit toch mogelijk
Dat je op de lijst gaat met die zogenaamde feiten van je.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
FTFYquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten leugens en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
Als de PVV weer de grootste parij wordt moet Wilders beginnen te stoppen om alles en iedereen die het niet met hem eens is te pleasen en te transformeren tot Geert Milders.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar stikt het in Den Haag van. Sterker nog, die hebben het afgelopen jaar een lachwekkend belabberde poging tot besturen gedaan. Als je je niet meer kunt verschuilen achter het fabeltje dat 'linkse politici asielzoekers hierheen halen', dan blijkt de praktijk van migratieproblematiek toch een stuk weerbarstiger.
Wellicht wordt er wel net even wat meer daadkracht verwacht. Toen Gkmen losging in Utrecht duurde het niet lang voordat dhr. van Zanen de noodtoestand uitriep.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik mis nog wat opties. Werkelijk stuitend hoe Halsema wordt weggezet. Amsterdam is een heel moeilijke stad en in Rotterdam wordt er ook gemoord. Ik hoor nou niemand over Schouten want die is natuurlijk niet van dat enge Groen Links.
Het zou leuk zijn als mevrouw Halsema en consorten daar eens goed over na zouden denken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar waar is de extreemrechtse hetze tegen Schouten? Of tegen andere burgemeesters van gemeenten waar moorden worden gepleegd? Waarom altijd alleen maar tegen Halsema?
Als wolven buiten hun habitat komen en vee of mensen aanvallen schieten we ze af.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Die asielzoeker kun je ook niks kwalijk nemen, zit gewoon in hun cultuur/instinct.
Een wolf die je in een weiland loslaat kun je ook niet kwalijk nemen dat hij al het vee doodt.
Het komt in elke samenleving voor helaas. Rechts of links maakt niet uit. Kijk eens wat extreemrechts zoal flikt in de VS.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wellicht wordt er wel net even wat meer daadkracht verwacht. Toen Gkmen losging in Utrecht duurde het niet lang voordat dhr. van Zanen de noodtoestand uitriep.
En dat is dus weer het andere uiterste. Als we die zaken gaan vergelijken doet Halsema het uiteraard beter, maar ik kan me de roep om meer daadkracht wel voorstellen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het komt in elke samenleving voor helaas. Rechts of links maakt niet uit. Kijk eens wat extreemrechts zoal flikt in de VS.
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is dus weer het andere uiterste. Als we die zaken gaan vergelijken doet Halsema het uiteraard beter, maar ik kan me de roep om meer daadkracht wel voorstellen.
Ieder wezen heeft last van expansiedrift en omdat de zwakkere jongeren geen krachtigere wapens hebben dan de bewapende vitale ouderen verliezen de zwakkere jongeren een flink deel van hun territorium aan die bewapende vitale ouderen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als wolven buiten hun habitat komen en vee of mensen aanvallen schieten we ze af.
En we zien in het topic van de aboriginals wat rechts beleid allemaal bewerkstelligt. Overvolle gevangenissen en geen enkel probleem opgelost.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.
Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:52 schreef thedeedster het volgende:
Mevrouw H. is moreel failliet.
Vanavond krijgt ze drie uur zendtijd voor politieke partijen, nou ik kijk niet.
Je bent iets op het spoor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.
De NPO is altijd al een reclamezuil geweest voor de kartelpartijen, met name GL/PvdA en D66.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even los van dit alles: het valt wel op hoe de NPO rolt… eerst met Kaag/D66 die een extra lange zendtijd voor politieke partijen kreeg en nu weer Halsema/GL.
Maakt Schouten dan dezelfde uitglijders? Zoals het toestaan van een ‘tegendemonstratie’ van antisemieten (voor de goede orde: er was geen sprake van een demonstratie, maar een rouwbijeenkomst)? Of zoals nu dat het feit dat sprake is van een illegaal hier verblijvende man alleen het man zijn benadrukt wordt en de rest onder het tapijt gaat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar waar is de extreemrechtse hetze tegen Schouten? Of tegen andere burgemeesters van gemeenten waar moorden worden gepleegd? Waarom altijd alleen maar tegen Halsema?
Nee, je grijpt de gruwelijke moord van een 17-jarige meisje aan om een persoonlijke hetze te kunnen voeren tegen Halsema.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Ik benoem feiten en gevoelens en ja die zijn helaas negatief, hoe zou dat nou toch komen?
Dat lijkt zo doordat extreemrechtse politici niet naar de NPO willen komen, omdat ze dan kritische vragen krijgen en er feiten tegenover hun leugens worden gezet. Dat kost ze zetels.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:19 schreef Homey het volgende:
[..]
De NPO is altijd al een reclamezuil geweest voor de kartelpartijen, met name GL/PvdA en D66.
En zeker vlak voor de verkiezingen.
En laten we gewoon het beestje bij de naam noemen: propaganda.
Dat woord gebruiken we maar al te graag voor staatszenders in andere landen, maar ook wij worden blootgesteld aan propaganda. Van onze staatsomroep en het DPG Media complex.
Je kan je eraan ontworstelen, door er amper naar te kijken en te filteren op internet waar die propaganda wordt gedebunked. Nadeel: kost tijd en die debunks zijn ook reactief. Het is toch negatieve energie. Veel schiet je daar niet meer op.
quote:
Wel fijn dat hij Amsterdam een normaal land noemt.quote:In elk normaal land krijgen burgers de feiten, behalve in Amsterdam.
Daar kan je niks aan doen je kan dit soort mensen er niet tussen uit pikken als ze het land inkomen. Je kan niet zien wat ze van plan zijn aan de buitenkant.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:24 schreef Qarrad het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)nodiging-ziet/189849
Ik hoor graag wat mevrouw Halsema concreet denkt te kunnen doen aan dit soort afval dat vol zelfvertrouwen en openlijk op straat staat te intimideren
Zelfs hij zegt letterlijk dat het de jongen nog steeds geen recht geeft om haar te verkrachten, dus hoezo zegt de tweet dat Allah het dan wel toestaat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
says that abusing girls who do not comply with Islamic dress code is allowed by Allah
Groot Wassink vindt het helemaal prima dat die mensen hier blijven rondhangen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maakt Schouten dan dezelfde uitglijders? Zoals het toestaan van een ‘tegendemonstratie’ van antisemieten (voor de goede orde: er was geen sprake van een demonstratie, maar een rouwbijeenkomst)? Of zoals nu dat het feit dat sprake is van een illegaal hier verblijvende man alleen het man zijn benadrukt wordt en de rest onder het tapijt gaat?
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar kan je niks aan doen je kan dit soort mensen er niet tussen uit pikken als ze het land inkomen. Je kan niet zien wat ze van plan zijn aan de buitenkant.
Ze wil gewoon de straten beter verlichten, en voorkomen dat er van die enge bosjes zijn waar iemand ineens achter vandaan kan springen. Ect. Voor meer overzicht als je ergens fietst. Zodat het moeilijker wordt voor mensen om achter zo een bosje te verstoppen en je ineens te bespringen.
Nou ja, ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Nee, je maakt gewoon een kuttopic.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
[..]
Nou zo heb ik het gehoord gisteren bij zo een actualiteiten-programma ongeveer: Dit is chat-GPTquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Bosjes? Zijn die nog niet aangepakt dan?
https://www.ewmagazine.nl(...)voor-halsema-694188/
Als die 'bosjes' na 6 jaar beleid nog niet aangepakt zijn dan ben je echt wel incompetent.
En mag je jezelf misschien ook wel mede verantwoordelijk achten voor deze moord.
Zwaar bezuinigen op het COA lijkt me wel een goed idee. Ow wacht ...quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gestoorde eenlingen is gewoon weinig tegen te doen. Bezuinigen op de GGZ gaat in ieder geval niet helpen en dat is toch wat er feitelijk gebeurd, wat rechts beleid is. Er lopen meer en meer verwarde mensen rond en extreemrechtse groeperingen zijn ook echt een probleem omdat het zo langzamerhand normaliseert. Als ik alleen al hier op FOK! kijk naar de radicale uitspraken. Lijkt me ook haast niet te doen om er tegenop te modereren.
Ze driften hun expansie maar uit naar ergens anders... Waar de bevolking een beetje dezelfde cultuur heeft..quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder wezen heeft last van expansiedrift en omdat de zwakkere jongeren geen krachtigere wapens hebben dan de bewapende vitale ouderen verliezen de zwakkere jongeren een flink deel van hun territorium aan die bewapende vitale ouderen.
het forum zelfst.naamw.quote:
Dat een burgemeester van een grote stad te gast is in Zomergasten is op zich niet vreemd. Er is ook al eens een uitzending met Aboutaleb geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |