Voor lichaam staat alcohol toch echt bovenaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:43 schreef Cupfighter het volgende:
Alcohol is goedkoper wordt sociaal geaccepteerd en is in elke supermarkt te kopen, dat maakt het gevaarlijker dan drugs , voor lichaam en geest zijn beide destructief
Vreemd, dat is echt precies de tegenovergestelde werking die pep op mij heeft gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:
ik raad speed/pep aan, dan heb je echt geen honger meer.
en je kan nog veel meer zuipen ook want je wordt niet meer dronken. en je voelt je geweldig totdat je geen speed meer hebt, dan val je in een depressie gat waarin je alleen nog maar jezelf van kant wil maken, zo kut voel je je, je hele geest is letterlijk gesloopt, want speed tast je hersenen keihard aan en waarschijnlijk kan je daarna nooit meer gelukkig zijn zonder drugs.
maar wel lekker dun.
wat dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vreemd, dat is echt precies de tegenovergestelde werking die pep op mij heeft gehad.
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.quote:
die heb je ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.
Ik zag laatst wel een junkie in de bosjes bij de macquote:Op zondag 24 augustus 2025 06:57 schreef borbit het volgende:
Meeste junkies zijn wel vrij mager, dus het zal wel goed voor je zijn. Ik zie ook nooit junkies in de McDonald's.
[ afbeelding ]
Ja duh. Anders ben je na een week pepverslaving al doodquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:
en je kan nog veel meer zuipen ook want je wordt niet meer dronken. en je voelt je geweldig totdat je geen speed meer hebt, dan val je in een depressie gat waarin je alleen nog maar jezelf van kant wil maken, zo kut voel je je, je hele geest is letterlijk gesloopt, want speed tast je hersenen keihard aan en waarschijnlijk kan je daarna nooit meer gelukkig zijn zonder drugs.
maar wel lekker dun.
Inkakken is bijpakken. Wel zorgen dat je soms even een balansdagje neemt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..
Neem contact op met de verslavingszorg, die nemen je op, krijg je wat pammetjes om de eerste dagen door te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..
Ik vind speed zeer matig. Doe mij maar gewoon 3-MMC.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:
maar wel lekker dun.
okee trolquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
ik hou ook helemaal niet van speed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind speed zeer matig. Doe mij maar gewoon 3-MMC.
Maar dat gaat over heroïne en heeft echt hele andere uitwerkingen op je. Het is een beetje als rijden onder invloed van amfetamine te ridiculiseren door overal maar mensen aan ballonnetjes te laten lurken. Je laat ermee zien totaal geen kennis te hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:20 schreef RetepV het volgende:
Hier is je antwoord. Maar dit is maar een trailer, zoek even de hele film. Of kijk hem op Apple TV of Amazon.
En besef dat het er in 1981 in Berlijn echt zo aan toe ging. En in Amsterdam ook.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien eens beginnen met intermittent fasting (dat je alleen eet binnen een kort tijdvak, bijvoorbeeld van 12.00 tot 20.00), daarmee beperk je al inname.
Daarnaast calorieën tracken en zorgen dat je onder je maintenance zit. In het begin heb je vast honger en lijken porties te klein, maar dat went. Meer eiwit eten omdat je daar langer vol van zit.
En naarmate je minder alcohol drinkt heb je minder calorieën verspild daaraan en kan je meer normaal eten.
Succes.
Je begrijpt de strekking niet. Ik heb het nog wel verduidelijkt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar dat gaat over heroïne en heeft echt hele andere uitwerkingen op je. Het is een beetje als rijden onder invloed van amfetamine te ridiculiseren door overal maar mensen aan ballonnetjes te laten lurken. Je laat ermee zien totaal geen kennis te hebben.
Sow dan, ik word hier even enorm gefileerd. Ik ben onder de indruk van jouw enorme kennis!quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je begrijpt de strekking niet. Ik heb het nog wel verduidelijkt.
Als je niet de ruggegraat hebt om zonder drugs af te vallen, heb je ook niet de ruggegraat om na een tijd weer van de drugs af te gaan wanneer je drugs hebt gebruikt om af te vallen.
Dat is een belangrijk besef dat je moet hebben, wanneer je met drugs aan de slag gaat.
Drugs nemen namelijk sowieso beetje bij beetje je ruggegraat weg. En als je al weinig ruggegraat had om mee te beginnen, eindig je dus helemaal zonder ruggegraat.
Dat is ook de moraal van de film. Kinderen hebben nog geen sterke ruggegraat en worden dus makkelijk slachtoffer van drugs. Kijk niet alleen naar de beelden, maar ook naar het verhaal en de moraal.
Ik heb er wel kennis van, en jij laat zien dat je niet zo goed bent in het snappen van diepere betekenissen en moralen van verhalen.
Indrukwekkend, he?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sow dan, ik word hier even enorm gefileerd. Ik ben onder de indruk van jouw enorme kennis!
Ik zie hem er wel voor aan over te gaan op sterk en daarmee te claimen minder te drinken. Scheelt ook calorieën overigens!quote:
Nou ik ben juist van sterk naar gewoon bier gegaan. Bij sterke alcohol heb je veel minder controle, veel sneller teveel, net als een overdosis bij harddrugs. Maar speed etc. van wat ik lees val je eerder af (juist meer dorst naar normale water) en heeft veel minder effect op je lever, nieren etc. Alleen eraf komen is lastig maar dat is het ook met alcohol. Dus wat dat betreft denk ik dat 'hard' drugs een stuk gezonder zijn dan ontzettend veel alcohol drinken. Ook al is het het beste om geen van beide te doen maar ja. En ik ben ook niet bekend in die wereld zozeer dus wel wat spannend ook voor mij, maar als ik lees dat al je gelukshormonen in 1 keer eigenlijk los gaan.. dat lijkt me wel een stuk fijner dan alcohol ook waarbij je juist op den duur niet meer normaal kan functioneren (gamen)quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan over te gaan op sterk en daarmee te claimen minder te drinken. Scheelt ook calorieën overigens!
Nou ja hard maar dat is door de spieren onder mijn vetbuik. Er zit gewoon een flinke laag vet bovenop mijn spieren. Maar die zijn juist wel vrij sterk, want alle oefeningen die ik doe zijn een stuk zwaarder dan die van een normaal wegend persoon. Laatst 140 squats (nieuwste record voor mij) gedaan achter elkaar (helemaal naar beneden, wachten, en weer omhoog). Mijn beenspieren o.a. zijn gewoon wel sterk volgens mij. Maar mijn alcoholgebruik is gewoon wel heel duidelijk door mijn buikomvang, daar schaam ik me ook wel voor, ook al ben ik 10 kilo lichter dan op mijn zwaarste punt maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef summer2bird het volgende:
Hoe hard is je buik ts? Je kan nog wel eens levercirrose hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |