abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218601955
Ozempic.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218601988
Mensen die nog steeds niet in de gaten hebben dat ts een keiharde troll is... zucht.
pi_218602705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 03:09 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja die mensen zijn meestal slank, hebben minder hongergevoel. Dus ja, afgezien van of het goed of niet goed is (dat kan je benoemen in dit topic), maar of de voordelen van het afvallen (en geen alcohol drinken) opwegen tegen de nadelen van hard drugs is een wellicht nooit gestelde vraag maar wel terechte vraag
Die vraag is allang beantwoord hoor. Kijk alleen naar de gemiddelde levensverwachting van een harddrugsgebruiker, en de mate van mentale problemen onder die groep.
pi_218604282
Ik ben een lange tijd hard drugs verslaafd geweest, mijn normale gewicht is tussen de 70 en 75 kilo op het dieptepunt van mijn verslaving woog ik 51 kilo en geloof me dat is niet gezond

Ik vind het vergelijken van middelen die verslavend niet echt goed, iemand die afhankelijk is van welk middel dan ook heeft hulp nodig of dat nu een blikje bier is of Crystal Meth
Gezien TS weigert hulp te zoeken zal zijn probleem eerder erger worden dan beter
pi_218609846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:37 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben een lange tijd hard drugs verslaafd geweest, mijn normale gewicht is tussen de 70 en 75 kilo op het dieptepunt van mijn verslaving woog ik 51 kilo en geloof me dat is niet gezond

Ik vind het vergelijken van middelen die verslavend niet echt goed, iemand die afhankelijk is van welk middel dan ook heeft hulp nodig of dat nu een blikje bier is of Crystal Meth
Gezien TS weigert hulp te zoeken zal zijn probleem eerder erger worden dan beter
Ik heb geen hulp geweigerd. Ik ben vrijwillig in een kliniek geweest. Het heeft alleen niks geholpen. Mensen zeiden dat ik hun voortgang belemmerde omdat ik loog als ik zei dat ik om 11 uur wel ging slapen als ik de dag erna auto moest rijden. Ik ben daar vroegtijdig ontslagen. En van al die andere mensen denk ik dat vrijwel niemand het geholpen heeft, ja tijdelijk vast wel. Mijn probleem is dat ik te eerlijk ben, terwijl verder elke andere verslaafde liegt.

Daardoor word ik juist niet gelooft omdat ik de waarheid spreek, want niet verslaafden zien elke keer de leugens van de verslaafden, dus als een verslaafde de waarheid vertelt dan is dat de leugen omdat het niet strookt met wat elke verslaafde die liegt stelt
pi_218610114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 03:50 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik heb geen hulp geweigerd. Ik ben vrijwillig in een kliniek geweest. Het heeft alleen niks geholpen. Mensen zeiden dat ik hun voortgang belemmerde omdat ik loog als ik zei dat ik om 11 uur wel ging slapen als ik de dag erna auto moest rijden. Ik ben daar vroegtijdig ontslagen. En van al die andere mensen denk ik dat vrijwel niemand het geholpen heeft, ja tijdelijk vast wel. Mijn probleem is dat ik te eerlijk ben, terwijl verder elke andere verslaafde liegt.

Daardoor word ik juist niet gelooft omdat ik de waarheid spreek, want niet verslaafden zien elke keer de leugens van de verslaafden, dus als een verslaafde de waarheid vertelt dan is dat de leugen omdat het niet strookt met wat elke verslaafde die liegt stelt
[quote]0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 03:50 schreef Masberum het volgende:

[..]

Dat klopt over de kliniek heb je inderdaad eerder verteld
Maar er zijn meer mogelijkheden, poliklinisch zijn er ook diverse mogelijkheden, ik hoor veel goede verhalen over Trubendorfer
pi_218649873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Die vraag is allang beantwoord hoor. Kijk alleen naar de gemiddelde levensverwachting van een harddrugsgebruiker, en de mate van mentale problemen onder die groep.
Uh? je kan harddrugs prima af en toe gebruiken en er gezond oud mee worden.
pi_218655898
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 05:06 schreef Managarm het volgende:
De ene verslaving voor de andere in willen wisselen, curieus.
Op zich niet gek hoor... er zijn namelijk verslavingen die minder erg voor je lichaam zijn.. (of dat voor je geest ook het zelfde is is natuurlijk een 2e)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218657933
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef Chandler het volgende:

[..]
Op zich niet gek hoor... er zijn namelijk verslavingen die minder erg voor je lichaam zijn.. (of dat voor je geest ook het zelfde is is natuurlijk een 2e)
En verslavingen die op zich juist goed zijn voor je lichaam. Of ook niet. Wat dacht je van een workaholic zijn of elke dag per se moeten sporten? Dat doe je ook wel om iets uit de weg te ruimen wat je niet wil overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218687098
Gezien de TS ga ik het niet té persoonlijk maken - want ook ik heb zo m'n ervaringen met pep - maar ik raad het je ten zeerste af. Ik ga er even van uit dat je niet aan het trollen bent, want dat het niet goed voor je is, zul je ongetwijfeld weten, maar laat ik het maar op houden dat je er ook rekening mee moet houden dat je moeite gaat krijgen om een dag ingevuld te krijgen, omdat je lichaam gewend raakt aan die dopamine-fix die pep je geeft en je er dus steeds weer naar terug zult grijpen om die 'leegte' te vullen. Gezien de problematiek die je ook al met alcohol hebt, zul je daar ongetwijfeld ervaring mee hebben.
pi_218687772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En verslavingen die op zich juist goed zijn voor je lichaam. Of ook niet. Wat dacht je van een workaholic zijn of elke dag per se moeten sporten? Dat doe je ook wel om iets uit de weg te ruimen wat je niet wil overigens.
Ook dat is niet gezond. Alles wat overmaat is is psychisch een net zo erge verslaving.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 15% gewijzigd door Watmoetjenou op 05-09-2025 16:35:12 ]
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')