SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 23-08-2025 23:19:59 ]Your beauty never ever scared me.
Nee iedereen slaapt alquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pirouettes draaien op het krakende ijs ben ik goed in, sierlijke zwaan dat ik er bent.
Dan mag het niet?quote:
Nee dat krakende ijs maakt teveel herriequote:
Ik had dit uiteraard in 1897 al door.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Wist je dat wij een kloon zijn van @:kwiwi ?
Misschien waren het Russen die onder de radar vlogen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vlogen ook wel erg laag moet ik zeggen
Ja maar ik zal iedereen meteen uit paniek halen. Ik zal die cavia laten staan hoor.quote:
Zo pienter als je bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dit uiteraard in 1897 al door.
Iedereen chagrijnig door slaapgebrekquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat krakende ijs maakt teveel herrie
Niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wat gebeurt er
4E is aanwezig, US heeft de Lapo, Ama opent binnen een nanoseconde een nieuw topic
Dit verklaart veel welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen chagrijnig door slaapgebrek
Oh, okequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wat gebeurt er
4E is aanwezig, US heeft de Lapo, Ama opent binnen een nanoseconde een nieuw topic
quote:Nieuwe maan 23 augustus 2025
Allemaal de schuld van sierlijke US op het ijs.quote:
quote:
quote:
Retrogade.quote:
ZWIK, daar ging zijn laatste enkeltje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van sierlijke US op het ijs.
Dat laatste is niet helemaal waar want ik had eerst nog een keer gerefrest om te kijken of hij al geopend was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wat gebeurt er
Ik let nooit zo op de spelling van US, want dat is ook een soort van zelfbeschermingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:15 schreef essnhills het volgende:
US had het over gaafcaaf ipv gaapcaaf
Maar alle caafs zijn toch gaaf?
Hoeveel... enkels heb jij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZWIK, daar ging zijn laatste enkeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |