SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat kan kloppen.quote:
Ik weet het verder niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.
Ze komt wel vaker voorbij.
Ja, ik dacht ook aan Karen Carpenter/quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg er een Carpenters-vibe van. Maar daar past het nummer dan weer niet bij.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok op de Gap Band. Oops Upside Your Head
Dat hoorde je snel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Badfinger - Come And Get It
Geschreven door Paul McCartney
Ja, nu ik dat weet hoor je de hand van Paul McCartney er ook wel in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Badfinger - Come And Get It
Geschreven door Paul McCartney
Ik heb wel wat met het liedje sinds ik het ooit ontdekte. Ik heb ook eens een blokje in de uitzending gehad met door de Beatles voor anderen geschreven liedjes. Daar was dit er uiteraard eentje van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoorde je snel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:43 schreef livelink het volgende:
one is one, two is two en dat is een waarheid als een koe..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:43 schreef livelink het volgende:
one is one, two is two en dat is een waarheid als een koe..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar op zich was dat wel een prima zanger
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de Dave Clark 5 fanclub niet meer bestaat. Misschien die van Dave Clark 1 nog wel.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de Dave Clark 5 fanclub niet meer bestaat. Misschien die van Dave Clark 1 nog wel.
Ik ga wel een keertje langs bij de van Breestraat 167 te Amsterdamquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Misschien toch even contact opnemen met ze.
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik de enige die dit vreselijk gekweel vind?
Fijne avond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga nog wat anders doen en dan naar bed. Bedankt voor de gezelligheid en muziekjes...
Welterusten voor straksquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga nog wat anders doen en dan naar bed. Bedankt voor de gezelligheid en muziekjes...
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het werd, in mijn beleving, wat te snel en verhoogd afgespeeld. Daar wordt het niet mooier van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik de enige die dit vreselijk gekweel vind?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
Paul Anka - A Steel Guitar and a Glass of Wine
Oh ja, hoe kan je de plank zo misslaan met een titel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Het nummer heet U.O.Me.
Maar is van Waldolala.![]()
[ afbeelding ]
Reedsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Het nummer heet U.O.Me.
Maar is van Waldolala.![]()
[ afbeelding ]
Ach ja...... ik vond het knap dat je dat wist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan je de plank zo misslaan met een titel.
Petula..... mooie stem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Petula Clark - this is my song to you
Leeft nog steeds, is inmiddels 92.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Petula..... mooie stem.![]()
[ afbeelding ]
Ook al 28 jaar dood..... tijd vliegt.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jonkie nog. Keith Richard viert in december zijn 147e verjaardag
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jonkie nog. Keith Richard viert in december zijn 147e verjaardag
Ja. Bijzondere man was het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook al 28 jaar dood..... tijd vliegt.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Electric Light Orchestra - Turn To Stone
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
Denk niet Wit, denk niet Zwart, maar in de kleur van je haar
Ik zag vandaag een kindje, met blauw haar, en oorbellen. Ik kon niet zien of het een jongetje of meisje was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
Denk niet Wit, denk niet Zwart, maar in de kleur van je haar
Het was een kind….quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een kindje, met blauw haar, en oorbellen. Ik weet niet of het een jongetje of meisje was.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef livelink het volgende:
Travaris - Heaven must be missing an angel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:33 schreef livelink het volgende:
Foreigner - I wanna know what love is
I like that soundquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel weer die typische BB sound.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I like that sound
Boudewijn Jimmy
Maar beiden halen het niet bij hun vader.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Jimmy, die een stuk fijner zingt dan zijn broer Marcel
Jimmy toch wel vind ik…quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar beiden halen het niet bij hun vader.
Ja, ik vind de stem van Boudewijn net wat warmer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jimmy toch wel vind ik…
Ik hoor ook wel van wie hij zijn stem heeft
Ik hoorde het er echt niet inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Verdomd, het is door Freddie Mercury geproduceerd. Geheid zingt -ie ook ergens in het koortje mee.
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Man_from_Manhattan
Edit: inderdaad, Mercury doet backing vocals, May speelt de gitaarsolo
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:54 schreef livelink het volgende:
Gloria Gaynor - Never can say goodbye
Ja, ik ook. Maar dat komt wellicht ook omdat dat voor mij 'het origineel' was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:54 schreef Symphonic het volgende:
En toch vind ik de versie van the Communards fijner om te luisteren
Dan moet je het echt nog eens terugluisteren met de kennis van nu.quote:
Zal ik morgen doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet je het echt nog eens terugluisteren met de kennis van nu.Ik had het nummer nog nooit gehoord, bij m'n weten (ik heb het trouwens opgeslagen
), maar ik vond het onmiddellijk als Queen klinken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Mama Told Me Not To Come. Weet helaas niet van wie. Wel dat Tom Jones het heeft gecoverd.
Mooie cover…quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Mama Told Me Not To Come. Weet helaas niet van wie. Wel dat Tom Jones het heeft gecoverd.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie cover…
Dubieuze titel wel
En dat zongen we vroeger gewoon vrolijk mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie cover…
Dubieuze titel wel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat zongen we vroeger gewoon vrolijk mee.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat zongen we vroeger gewoon vrolijk mee.
Dat ging mooi jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Uiteindelijk was de laatste klank van het vorige nummer precies in de goede toonsoort van dit nummer
Op dinsdag kan ik sowieso niet luisteren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting. Was een fijne uitzending, ik heb meerdere nummers opgeslagen.
Welterusten allemaal
Ik laat nog weten of ik maandag, dan wel dinsdag een uitzending doe.
Voorkeuren? Laat het weten
Als het even kan luisteren we meequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een goede cool down na een drukke zaterdag.
Maandag is bij mij nog een twijfelgeval. Dinsdag zou wel kunnen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting. Was een fijne uitzending, ik heb meerdere nummers opgeslagen.
Welterusten allemaal
Ik laat nog weten of ik maandag, dan wel dinsdag een uitzending doe.
Voorkeuren? Laat het weten
Lekker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de heren ook net weer nieuw werk uit hebben, kies ik voor een oudje:D:Ream - The Power (Of All The Love In The World)
Vanavond een reguliere uitzending. Het verhaal is bekend: oude muziek, nieuwe muziek (lekker divers en veel uptempo) plus natuurlijk ruimte voor verzoekjes / suggesties, welkom via DM.
Sting had het gewoon bij The Police moeten houden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Slecht afgelopen. De politie kwam te laat. Ondertussen ligt Sting trouwens in de clinch met de overige bandgenoten over royalties.The Police - So Lonely
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Sting had het gewoon bij The Police moeten houden.
Een beetje schreeuwerig gezongen, maar niet op een irritante manier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Er zit vanavond veel nieuwe muziek in de uitzending die onder het labeltje 'indie' valt (pop, dan wel rock). Kennelijk vind ik dat erg fraai, ofzo. Wat maakt iets eigenlijk indie of pop?Deze formatie komt uit Engeland:
Wolf Alice - Just Two Girls
Ze schijnen ook net bij 3FM te hebben opgetreden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje schreeuwerig gezongen, maar niet op een irritante manier.
Ik herkende het nog wel, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat stamt uit januari 2021 en stond aan het eind van het jaar in de top-10 van m'n jaarlijst. Sindsdien is er bizar weinig meer van de zanger vernomen. Jammer, dit klinkt zo veelbelovend.Fløris - Guns For Hire
Ik voel me er alleen niet zo goed bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje:R.E.M. - It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)
Da's minder. Er is sowieso ook wel een boel gedoe en ellende.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me er alleen niet zo goed bij.
Kennelijk... De Pet Shop Boys hebben ook een paar van zulke nummers. Bijvoorbeeld Bullet For Narcissus, dat een paar maanden eerder verscheen dan het moment dat Trump werd beschoten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
… Team by team, reporters baffled, trumped, tethered, cropped
Look at that low plane, fine, then
Uh oh, overflow, population, common group
But it'll do, save yourself, serve yourself
World serves its own needs, listen to your heart bleed
Tell me with the Rapture and the reverent in the right, right
You vitriolic, patriotic, slam fight, bright light
Feeling pretty psyched
Hadden ze een voorgevoel?
Ik vond het vooral een beetje eng klinken. Maar wel mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Het heeft trouwens op een rare manier iets Billie Eilish-achtigs, dit nummer. Ik hoor Bad Guy-vibes.
Ik vind het zo ook wel mooi klinken hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Song![]()
Dusty Springfield - The Look Of Love
Over het oppoetsen van jaren 60-nummers gesproken: van deze zangeres mogen ze er de nodige onderhanden nemen. Ik ben heel benieuwd hoe dat zou klinken.
Goedenavond en welkomquote:
Ik zie dit nu pas. Totaal onbedoeldquote:14 Dusty Springfield - The Look Of Love
15 Bruce Springsteen - Sunday Love
Het valt niet tegen inderdaad. Niet dat irritante Bruce-geluid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb veel lovende woorden over dit nummer gelezen. Zo wordt opgemerkt dat The Boss het prima doet als crooner. Het is van de 83 (!) nummers die recent verscheen op de compilatie Tracks II: The Lost AlbumsBruce Springsteen - Sunday Love
Ik ben ook geen fan van het Bruce-geluid, maar dit nummer is inderdaad wel relaxt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Het valt niet tegen inderdaad. Niet dat irritante Bruce-geluid.
Wordt straks nog wel anders hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Shii het volgende:
Heerlijk nummer. Lekkere rustgevende flow zit er in de nummers tot nu toe.
ja, dat vond ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is opvallend hoe goed dit nummer op het vorige aansluit, aangezien het niet was gepland
FINNEAS is de broer van Billie Eilishquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef Shii het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar klinkt lekker.
Leuk. Ik herkende hen voordat ik het las. Fijn om weer iets nieuws van hen te horen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Was het Songfestival in 2020 doorgegaan, dan had deze IJslander een zeer grote winkans gehad. Helaas werd de zaak gecanceld. Een jaar later trad de formatie niet in de zaal op omdat ze in zelf-isolatie zaten. Daði Freyr is sindsdien doorgegaan met catchy popmuziek maken. De nieuwe single steekt er bovenuit:Daði Freyr - Me And You
Het is boeiend. Er gebeurt wel heel veel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Supertramp - The Logical Song (Rhythm Scholar Optical Delusion remix)
Ik vind dit zo gaaf gemaakt. Er zit ook een compleet nieuwe wurly-solo in. Oordeel zelf
Zeker. En die wurly-solo maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is boeiend. Er gebeurt wel heel veel.
Wow.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Van remix naar rare cover...![]()
Sven Väth feat. Miss Kittin - Je t'Aime... Moi Non Plus
Ja, ik zag naam Sven Väth ergens staan deze week. Toen dacht ik: waar ken ik die ook alweer van?quote:
Er komt zo nog een gekke plaat aan. Een zangeres uit de 80s, geholpen door een danceformatie uit de 90s en 00s...quote:
Vroeger regelmatig op het originele nummer geschuifeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik zag naam Sven Väth ergens staan deze week. Toen dacht ik: waar ken ik die ook alweer van?
Ja, wel een beetje mee eens. Merkwaardige uitzendingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
Ergens heeft de show een hele vreemde afslag genomen
Hiervan:quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik zag naam Sven Väth ergens staan deze week. Toen dacht ik: waar ken ik die ook alweer van?
Sven is een DJ/producer vanaf het begin van de Europese dansmuziek, medio jaren 90 en draait nog steeds mee…quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geheid. Zal ik eens terugluisteren. Ik doe de man tekort met alleen dat nummer.
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sven is een DJ/producer vanaf het begin van de Europese dansmuziek, medio jaren 90 en draait nog steeds mee…
Goedenavond MadMasterquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sven is een DJ/producer vanaf het begin van de Europese dansmuziek, medio jaren 90 en draait nog steeds mee…
Niet te verwarren met Soulsister.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Soulwax - New Earth Time
Hierna gaan we het tempo weer wat omlaag gooien
Dat klinkt een bééétje andersquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Soulsister.
Zeker. Deze hoor je eigenlijk te weinig, vind ik. Vind ik mooier dan Zombie en eigenlijk ook mooier dan Linger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook een band die mooie nummers heeft.
Ode to my family is ook mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Deze hoor je eigenlijk te weinig, vind ik. Vind ik mooier dan Zombie en eigenlijk ook mooier dan Linger.
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven,quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Dienstmededeling: bij het volgende nummer wordt niet onaangekondigd een kiss-cam ingezet. De kust is veilig.
Ach, ja. Dat was inderdaad wel heel schattig onschuldig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven,
Wie moet ik…
Je hebt dat wel meegekregen, neem ik aan? Twee carrières totaal verwoest, huwelijk op de klippen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven,
Wie moet ik…
Politikaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn niet zo ontzettend veel niet-singles (dus albumtracks) die het tot de Top 2000 schoppen. Maar dat is dit nummer wel gelukt. Zes keer stond dit nummer erin. Track 1 van hun tweede album A Rush of Blood to the HeadColdplay - Politik
Hierna dus het nieuwe nummer dat in het grote songboek pal achter dit nummer gaat belanden
Gewoon superdom. Als ze normaal hadden gedaan was er niks aan de hand geweest. Speltip 10quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt dat wel meegekregen, neem ik aan? Twee carrières totaal verwoest, huwelijk op de klippen...
Yes, dat is deels hun eigen schuld geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt dat wel meegekregen, neem ik aan? Twee carrières totaal verwoest, huwelijk op de klippen...
Ja, dat bleek juridisch gezien allemaal wel dichtgetimmerd te zijn. Het blijft desondanks gek: je gaat naar een concert om te worden vermaakt, niet om zelf het entertainment te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, dat is deels hun eigen schuld geweest.
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre Coldplay (of wie dan ook) het recht heeft om jou, zonder jouw medeweten, op het scherm te tonen. Zal wel iets met kleine lettertjes in voorwaarden zijn…
Fijne avond nog, Shiiquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:57 schreef Shii het volgende:
Dankjewel voor de fijne muziek, ik moet nu echt weg. Tot de volgende keer.
Bedankt voor het luisteren; tot de volgende keer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:57 schreef Shii het volgende:
Dankjewel voor de fijne muziek, ik moet nu echt weg. Tot de volgende keer.
De goede oude tijd, toen we George Bush jr. nog verreweg de domste Amerikaanse president vonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Na Politik en Politix, moet er ook nog maar een politiek nummer achteraan. Over de (te) innige band tussen Tony Blair en George Bush jr.Pet Shop Boys - I'm With Stupid
Ja, ik zag recent nog beelden van de man. Anno 2025 kijken we zo anders naar hem. Relatief intelligent, zeer beschaafd en correct...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
De goede oude tijd, toen we George Bush jr. nog verreweg de domste Amerikaanse president vonden.
Goedenavond Rafquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
Nog even ingetuned. Zo nog even potje kaarten, maar tot die tijd dit.
Welkom. Helaas ben ik wel toe aan de slotsong, sorryquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
Nog even ingetuned. Zo nog even potje kaarten, maar tot die tijd dit.
Deze komt vast van @Tjoentquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Deze binnenkort even leuk croppen enzo dan heb stap 1 voor weer een keer draaien klaar
Ziet er goed uit. Heeft @Tjoent die voor je gemaakt of ben je zelf crea-bea bezig geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Deze binnenkort even leuk croppen enzo dan heb stap 1 voor weer een keer draaien klaar
Ze had wel echt een mooie stem. Ze overschreeuwde het vaak wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van vandaag:Lisa Stansfield - In All The Right Places (edit)
(Overigens slaat "edit" niet op een ingekorte versie; de specifieke mix / uitvoering van het nummer heet zo. En deze versie is vele malen mooier dan de albumversie)
Jij ook nog een fijne avond verder en bedankt voor de muziek!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren.Zeer waarschijnlijk is er zaterdag geen uitzending van mij en moet ik ook een groot gedeelte van Melting missen. Er staat een etentje op de rol.
Welterusten voor straks en een fijne week verder
Nee, komende week ook nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
Mooie show, DJ11. Is dit je laatste vakantieweek?
Wij zijn er wel bijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Is er wellicht behoefte aan een radio show vanavond?
Bij enige animo wil ik die anders wel verzorgen
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Als het goed is, is er nu muziek te horen
Ja, schaam je.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is wel weer een lange tijd gelden, dat ik hier in het topic ben geweest
Ken hem niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Michael McCann - Icarus
Goedenavond MadMasterquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Een aRd draaibeurt is vaak verrassend, dus ik ben benieuwd…
Hoi Mad.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Een aRd draaibeurt is vaak verrassend, dus ik ben benieuwd…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |