Samen met zijn date op de bank en niet weten wat nu te doen. "Snel op FOK! posten"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ding had gewoon geen zin meer om de zoveelste chick flick af te spelen. "Fuck you wet cat, toedels!".
"chick flick"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ding had gewoon geen zin meer om de zoveelste chick flick af te spelen. "Fuck you wet cat, toedels!".
Overkomt mij ook regelmatigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik spontaan ga transcoderen.
Loop je dan ook vast?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik spontaan ga transcoderen.
Kippie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zijn kippenfilmpjes
Nee, ik eet wel eieren, maar verder ben ik niet zo met kippen bezig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zijn kippenfilmpjes
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaak wel. Lastig als je dan net aan het oversteken bent.
Op sommige dagen heb je gewoon spijt dat je naar buiten bent gegaan, maar hoezo laat jij je van de weg drukken door een i20?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was net ook weer feest
Van de weg geduwd door een i20 die gewoon naast mij naar de rechterbaan ging.
Skoda met 120 in mn nek waar ik van baan wisselde (gaat van 100 naar 80 daar)
Auto van rechts vol door de haaientanden heen
Lekker. Donderdag nog gehad, maar nu alweer zin in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klinkt als "118 met bami"
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Dat is de kip kerrie toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klinkt als "118 met bami"
Is dat leuk ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest vandaag driekwart over het verkeersplein bij Velp en ik denk niet dat ik kan slapen vannacht.
ja na veertien rondjes extra heb je het wel onder de knie.quote:
Laatst nog kip kebab gemaaktquote:
Heb je dit wel eens gehad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest vandaag driekwart over het verkeersplein bij Velp en ik denk niet dat ik kan slapen vannacht.
GOD ZEGENE DE GREEPquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WIEEEEEEE geen idee welke baan ik moest hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |