Samen met zijn date op de bank en niet weten wat nu te doen. "Snel op FOK! posten"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ding had gewoon geen zin meer om de zoveelste chick flick af te spelen. "Fuck you wet cat, toedels!".
"chick flick"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ding had gewoon geen zin meer om de zoveelste chick flick af te spelen. "Fuck you wet cat, toedels!".
Overkomt mij ook regelmatigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik spontaan ga transcoderen.
Loop je dan ook vast?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik spontaan ga transcoderen.
Kippie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zijn kippenfilmpjes
Nee, ik eet wel eieren, maar verder ben ik niet zo met kippen bezig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zijn kippenfilmpjes
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaak wel. Lastig als je dan net aan het oversteken bent.
Op sommige dagen heb je gewoon spijt dat je naar buiten bent gegaan, maar hoezo laat jij je van de weg drukken door een i20?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was net ook weer feest
Van de weg geduwd door een i20 die gewoon naast mij naar de rechterbaan ging.
Skoda met 120 in mn nek waar ik van baan wisselde (gaat van 100 naar 80 daar)
Auto van rechts vol door de haaientanden heen
Lekker. Donderdag nog gehad, maar nu alweer zin in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klinkt als "118 met bami"
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Dat is de kip kerrie toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klinkt als "118 met bami"
Is dat leuk ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest vandaag driekwart over het verkeersplein bij Velp en ik denk niet dat ik kan slapen vannacht.
ja na veertien rondjes extra heb je het wel onder de knie.quote:
Laatst nog kip kebab gemaaktquote:
Heb je dit wel eens gehad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest vandaag driekwart over het verkeersplein bij Velp en ik denk niet dat ik kan slapen vannacht.
GOD ZEGENE DE GREEPquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WIEEEEEEE geen idee welke baan ik moest hebben
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook weer wat vanmiddagIk was een broek passen, dus in dat pashokje stroop ik m'n eigen broek af want dat is weer zo'n smal model en ik heb dikke kuiten. Dus ik stroop die broek af terwijl ik op 1 been sta, verlies m'n evenwicht, kletter bijna door het gordijntje de winkel in, weet me net te redden aan de spiegel, die kwam ook bijna los, toen viel ik de andere kant op en toen schoot het in die spier in m'n nek en arm en ik kreeg ook kramp in m'n voeten. Dus ik stond daar even voorovergebogen op adem te komen, trekt m'n moeder dat gordijn open wat het duurde lang. Sta ik daar in m'n half blote kont.
Ik had ook weer wat vanmiddagIk was een broek passen, dus in dat pashokje stroop ik m'n eigen broek af want dat is weer zo'n smal model en ik heb dikke kuiten. Dus ik stroop die broek af terwijl ik op 1 been sta, verlies m'n evenwicht, kletter bijna door het gordijntje de winkel in, weet me net te redden aan de spiegel, die kwam ook bijna los, toen viel ik de andere kant op en toen schoot het in die spier in m'n nek en arm en ik kreeg ook kramp in m'n voeten. Dus ik stond daar even voorovergebogen op adem te komen, trekt m'n moeder dat gordijn open wat het duurde lang. Sta ik daar in m'n half blote kont.
Op twee wielen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOD ZEGENE DE GREEP
En dan met je ogen dicht?
Die kant ging ik ook opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een keer uit een pashokje gevallen, lag ik daar met een broek half aan
Dit klinkt als een mr. Bean aflevering gecombineerd met een winkelsessie met je moeder in de basisschoolperiode.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef CherryLips het volgende:
nee alleen met een groene een blauwe en een rode autoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dit wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Piepende bandjesquote:
Later deed ze het weer. Stond ik in m'n blote kont en dat had ze niet door. Dus ik had zoiets van 'ja joehoe' en toen pas zag ze dat ik helemaal geen broek aan hadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt ook echt een fijne moeder.
Doe jij dit ook bij je moeder als zij in het pashokje staat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Later deed ze het weer. Stond ik in m'n blote kont en dat had ze niet door. Dus ik had zoiets van 'ja joehoe' en toen pas zag ze dat ik helemaal geen broek aan had
Komt er nog zo'n klein kind bij dat net kan kopen, die kwam ook kijken. Hoor je de vader zeggen tegen dat kind 'ja kun je het zien?' voor ie hem wegtrok
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatst nog kip kebab gemaakt
Volgende keer ga ik het bij haar doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij dit ook bij je moeder als zij in het pashokje staat?
Lijkt me lachen.
Laat ons weten hoe dat is gegaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik het bij haar doen.
Ik zie dit voor mequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als een goed ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik het bij haar doen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Later deed ze het weer. Stond ik in m'n blote kont en dat had ze niet door. Dus ik had zoiets van 'ja joehoe' en toen pas zag ze dat ik helemaal geen broek aan had
Komt er nog zo'n klein kind bij dat net kan kopen, die kwam ook kijken. Hoor je de vader zeggen tegen dat kind 'ja kun je het zien?' voor ie hem wegtrok
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een ellende! Dat kind is ook helemaal getraumatiseerd nu.
CherryBips gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een ellende! Dat kind is ook helemaal getraumatiseerd nu.
Gewoon volgende keer in je blote kont naar binnen lopen, om te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me niet meer in die winkel vertonen.
Het slaat ook allemaal nergens op. Op het strand ben je weer raar als je een broek aanhebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me niet meer in die winkel vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |