Ja, altijd erg veroordelendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Guusje doet side eye
Coronets zijn daar ook altijd heel goed in vanwege dat kruintje.
Het plan was eigenlijk om met een vriend de BBQ'en; maar die heeft begin van de avond afgezegd dus nu moet ik maar even kijken wat ik ermee doe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nom nom nom
Heb je er nog iets anders bij of steek je de bbq alleen voor het buikspek aan?
Die smijten het straks daar door het raam naar binnen bij dat pakketpuntquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:27 schreef Recce het volgende:
PostNL is nog steeds van plan het pakket vandaag te bezorgen.
"Uw pakket is bezorgd!"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die smijten het straks daar door het raam naar binnen bij dat pakketpunt
quote:
Ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het plan was eigenlijk om met een vriend de BBQ'en; maar die heeft begin van de avond afgezegd dus nu moet ik maar even kijken wat ik ermee doe.
Al een idee wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben je lekker film aan het kijken, nokt de nas er op eens mee
Misschien omdat de vaatwasser klaar is? Geen idee hoe je het daar allemaal aan elkaar hebt geknoopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben je lekker film aan het kijken, nokt de nas er op eens mee
Hmm, volgens mij is het pakket dan maandag wel op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"..in de tuin van het pakketpunt want het raam zat al dicht"
Lijkt alsof ie spontaan is gaan transcoderen. Loopt ie altijd van vast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Al een idee wat er aan de hand is?
Dat ding had gewoon geen zin meer om de zoveelste chick flick af te spelen. "Fuck you wet cat, toedels!".quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Al een idee wat er aan de hand is?
Het zou me niets verbazen als de airco ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien omdat de vaatwasser klaar is? Geen idee hoe je het daar allemaal aan elkaar hebt geknoopt.
Ook een voordeelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik wel lekker uitslapen morgen.
Ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik spontaan ga transcoderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt alsof ie spontaan is gaan transcoderen. Loopt ie altijd van vast.
Wat een taalgebruik van @kwiwiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ding had gewoon geen zin meer om de zoveelste chick flick af te spelen. "Fuck you wet cat, toedels!".
Of de verwarming van de buren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de airco ermee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |