En je bent er nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb het ooit soort van met de buurman gedaan maar niet in dit huis. Ook meteen de enige keer dat ik een Marokkaan heb gehad.
Het was niet mijn huis maar ik huurde daar een kamer, maar toen was ik 19 ofzo.
Oh wel jammer dat ik dit dan weer net misquote:
Dan mo’j gewoan Twents leern, wiefkequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha, dat zou je denken. Maar hij komt uit Twente en praat heel erg binnensmonds.
Ja, maar eigenlijk zijn we elkaars kloon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef essnhills het volgende:
@:4everblackeyed én @:kwiwi tegelijk?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha, dat zou je denken. Maar hij komt uit Twente en praat heel erg binnensmonds.
dat is wel een heel gevaarlijk spelletjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb het ooit soort van met de buurman gedaan maar niet in dit huis. Ook meteen de enige keer dat ik een Marokkaan heb gehad.
Het was niet mijn huis maar ik huurde daar een kamer, maar toen was ik 19 ofzo.
Maar goed, je weet het niet he. Misschien zit hij nu wel ergens op een fora te klagen dat z'n buurvrouw onverstaanbaar is.quote:
Nom nom nomquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag de komkommer en wortel al gedaan. En dan morgen het eetgedeelte
Nou. Ik kan heel wat hebben, maar wat deze jongen brabbelt. Niet te doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mo’j gewoan Twents leern, wiefke
Vandaag ben ik erg wakker, dus dan gaat het posten met 2 accounts nog wel. Met 3 is me wat te lastig, dus @UitStraling komt straks wel weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zijn we elkaars kloon.
Oké Los.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mo’j gewoan Twents leern, wiefke
Ja, de koeien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand heeft Kwietje wakker gemaakt
Neequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je die nieuwe kindle nou eigenlijk nog gekocht?
Oh das wel lastig dan steeds zo van account wisselenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zijn we elkaars kloon.
Guusje doet side eyequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs: "Is dat mens nou nog niet weg? Kom we kijken haar weg."
Soms krijg ik echt zo'n bombastic side eye van Arizona en CamrynDat ik denk: oke, ik ga al weg.
Nee, het is weer tijd voor de wintervacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel benen geschoren voor de optimale beleving ?
@:bitterbal
Nee, gaat welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh das wel lastig dan steeds zo van account wisselen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag ben ik erg wakker, dus dan gaat het posten met 2 accounts nog wel. Met 3 is me wat te lastig, dus @:UitStraling komt straks wel weer.
Weer 3 uurtjes slapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |