Wat jij wil.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef Farenji het volgende:
Al die dubai shit is toch niks meer dan een pr campagne zodat we dubai meer met zoete pistache gaan associeren en minder met massale mensenrechtenschendingen, witwaspraktijken, mondiale drugshandel etc.
Open dan een apart topic.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar goed, mensen zijn zo makkelijk te bespelen.
Hebbie een logeerkamer voor @FutureFairytale en mij?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
Ik woon op een eiland wat bekend staat om pistachenoten. Hier maken ze allang voor de dubai hype allerlei zoetigheden met pistache.
Mijn favoriet dun rond koekje gevuld met pistachecrème omhuld met witte chocolade met daarin ook weer pistachenoten![]()
Ook heerlijk baklava met daarbovenop nog pistachecrème.
Maar dat is wel vreselijk machtig.
Geen zoetigheid maar wat ook lekker is, pistachepesto met pasta.
Ja hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebbie een logeerkamer voor @:futurefairytale en mij?
Zout klinkt goed! Beter dan Lidl dan denk? Die is 3,99 dus mag wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef Molo het volgende:
De Lindt Dubai style reep meegenomen a ¤9,99
[ afbeelding ]
Lekker hoor, Lindt chocolade, zoutige pistachepasta en kadaifi crunch. Maar uiteraard ook hierbij, geen 10 euro voor 145 gram waard
Toch geprobeerd, want Lindtfan hier
quote:
Ja is idd beter, maar ik kan het niet los zien van de prijs hoor, en die is te gortigquote:Op woensdag 3 september 2025 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zout klinkt goed! Beter dan Lidl dan denk? Die is 3,99 dus mag wel.
Volgende week ook een Dubai reep 140g bij Aldi voor 3,99.
[..]
Die van de Aldi was mwoah.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is idd beter, maar ik kan het niet los zien van de prijs hoor, en die is te gortig
Zal de Aldi eens bezoeken volgende week, dank!
Heb die van de Action meegenomen. Hartstikke slecht natuurlijk maar voor die paar euro wel ietsjes beter dan ik verwachttequote:
Ik heb daar 3 van getest.quote:Op maandag 15 september 2025 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb die van de Action meegenomen. Hartstikke slecht natuurlijk maar voor die paar euro wel ietsjes beter dan ik verwachtte
En al geproefd?quote:Op maandag 15 september 2025 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb vandaag 6 van deze gekocht, hoop dat ze lekker zijn![]()
[ link | afbeelding ]
Nog niet, maar ik laat het zeker weten. Ik heb nog andere toetjes die op moeten.quote:
Zit daar knapperige kadaifi in?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:07 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn echt om te huilen zo lekker. Niet normaal.
Dat is de Libiëreepquote:
Goed bezig SoMquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is de Libiëreep
Edit: Ik las Khadafi
*pakt leesbril
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |