SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
En wat voor muziek luister je graag tijdens het wandelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar ik wandel maar vandaag in alle stilte gewandeld. Als ik hier door de wijk wandel, heb ik doorgaans wel muziek.
Ik heb helaas de onderzeeër-nummers geschrapt. Kwam tijd tekortquote:
Das Boot?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb helaas de onderzeeër-nummers geschrapt. Kwam tijd tekortIk zal ze een volgende keer draaien.
Klopt. Ik moest keuzes maken. Ik heb een paar boot-liedjes laten staan, maar zeilen en schepen vormen de hoofdmoot.quote:
Ik kan naar veel luisteren. Maar heb met ook best veel niets of niet veel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb ook niet bepaald een voorkeur qua muziek. Op PSB en GaGa na en BZN![]()
Jullie wel dan?
En In the Navy natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest keuzes maken. Ik heb een paar boot-liedjes laten staan, maar zeilen en schepen vormen de hoofdmoot.
Eén van deze drie komt (uiteraard) nog langs. Misschien heeft het wel iets met lafheid te maken...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb ook niet bepaald een voorkeur qua muziek. Op PSB en GaGa na en BZN![]()
Jullie wel dan?
Het is vaak gebleken dat Poetin niets op heeft met een mensenleven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:57 schreef Tjoent het volgende:
Wat een drama was dat destijds ook met die Koersk. Dat Poetin bewust hulp afhield. Eeh de boot afhield.
Geloof dat Smit Tak meermaals had aangeboden om dat ding te bergen toen de bemanning mogelijk nog in leven was.
Nee, idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vaak gebleken dat Poetin niets op heeft met een mensenleven.
Ik heb zo mijn connecties. Bijvoorbeeld eentje met Ziggo, die mij internet verschaftquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Heb je dat door de buurvrouw laten inspreken, Elf ?
James' Last hourquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste uur dient zich alweer aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |