Schei toch uit manquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als blijkt dat het wel kan, gaat de linkse kerk echter over op schermen met dat het 'niet mag'.
Mensen die gewoon legaal in de VS verbleven, werk hadden, een gezin onderhielden en een positieve bijdrage leverden aan de maatschappij werden eruit gezet. "Ja klopt, sorry. We gaan het alleen niet terugdraaien."quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er zijn grote delen van de wereld waar je gewoon zonder pardon het land uit wordt gezet. Het is gewoon een kwestie van willen. Kijk naar de vs, daar "overkwam" het ze ook maar. Tot Trump aan de macht kwam.
[ afbeelding ]
Binnen 3 dagen na aantreden zaten de eersten in het vliegtuig naar huis. Het is een kwestie van willen en doorpakken.
Femicide doet het in een keer goed bij de borrel van de deugsoos. Het meest hippe item in deugland momenteel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De hypocrisie van Timmermans wordt weer even fijntjes duidelijk gemaakt.
Ze zijn blij dat ze een ander woord kunnen gebruiken ipv eerwraak (geldt niet voor Lisa maar voor veel gevallen wel).quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Femicide doet het in een keer goed bij de borrel van de deugsoos. Het meest hippe item in deugland momenteel.
Wel femicide waarbij de islam en passant nauwelijks genoemd wordt.
Natuurlijk rept ons Franske niet over de islam. Dat wel doen kost 'm stemmen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Femicide doet het in een keer goed bij de borrel van de deugsoos. Het meest hippe item in deugland momenteel.
Wel femicide waarbij de islam en passant nauwelijks genoemd wordt.
Eerwraak komt voornamelijk voor onder Syriërs, Turken, Marokkanen en Afghanen. Dat is wat lastiger te framen als een algemeen mannenprobleem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat ze een ander woord kunnen gebruiken ipv eerwraak (geldt niet voor Lisa maar voor veel gevallen wel).
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hier wat manonvriendelijke humor:
Geen stijl bullshitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:56 schreef Aether het volgende:
Nieuwsuur: 'Vrouwen onveilig omdat steden zijn ontworpen door mannelijke architecten'
https://www.geenstijl.nl/(...)nnelijke-architecten
Oh god, ze hebben er ook nog echt een uitzending van gemaakt ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:56 schreef Aether het volgende:
Nieuwsuur: 'Vrouwen onveilig omdat steden zijn ontworpen door mannelijke architecten'
grappen maken over vrouwen ?/quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die grappen maken over vrouwen doen dat omdat ze:
1. Heel onzeker zijn
2. In de smaak willen vallen bij de zgn 'echte' mannen.
3. Eigenlijk geen enkel gevoel voor humor hebben.
Zo goed, heren?
Ach, eerst kan het allemaal niet, en als je wijst op voorbeelden uit de praktijk waaruit blijkt dat het wel kan dan doorstaan ze de morele toets SebbeSwensje niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mensen die gewoon legaal in de VS verbleven, werk hadden, een gezin onderhielden en een positieve bijdrage leverden aan de maatschappij werden eruit gezet. "Ja klopt, sorry. We gaan het alleen niet terugdraaien."
Mooi land.
Meer lantaarnpalen en minder groen gaat dit oplossen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:56 schreef Aether het volgende:
False. Fokkers komen niet buiten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
net een stuk gefietst, zag een vrouw op het fietspad lopen alleen, het was wel wat donker. Ik wilde haar aanspreken om over de stoep te lopen, toen dacht ik laat maar, stoep was nog donkerder en daarna volgden struiken. Ik denk dat ze niet over de stoep durfde(bang om bosje ingetrokken te worden o.i.d.)
ik heb Turks bloed, ben je wel eens naar Turkije geweest, iedereen buiten, zelfs ik erger me eraan. Net 140 km gefietst, in NL zitten de meeste mensen binnen en niet buiten is mij opgevallen. Groot verschil met Turkije.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
False. Fokkers komen niet buiten.
Ne mutlu turkum diyenequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik heb Turks bloed, ben je wel eens naar Turkije geweest, iedereen buiten, zelfs ik erger me eraan. Net 140 km gefietst, in NL zitten de meeste mensen binnen en niet buiten is mij opgevallen. Groot verschil met Turkije.
Ik ga ook altijd zover mogelijk van de bosjes af lopen of fietsen in het donker idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
net een stuk gefietst, zag een vrouw op het fietspad lopen alleen, het was wel wat donker. Ik wilde haar aanspreken om over de stoep te lopen, toen dacht ik laat maar, stoep was nog donkerder en daarna volgden struiken. Ik denk dat ze niet over de stoep durfde(bang om bosje ingetrokken te worden o.i.d.)
Herkenbaar, als er een enge kerel achter mij aangaat, dan zou ik waarschijnlijk midden op de autoweg gaan rijden met m'n fiets. Doodeng lijkt mij dat. Het arme meisje, ze belde de politie toen ze onraad voelde, maar uiteindelijk net toch te laat. Deze dader is ook echt gewetenloos, meestal is het doel verkrachting en dan koop je nog een paar minuten. Maar hij heeft haar afgeslacht in een paar minuten. Echt een monster. Wat vreselijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd zover mogelijk van de bosjes af lopen of fietsen in het donker idd.
Minder migranten uit middeleeuwse culturen toelaten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meer lantaarnpalen en minder groen gaat dit oplossen.
Ja laten we onze straten aanpassen aan migranten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meer lantaarnpalen en minder groen gaat dit oplossen.
Net nog een mijl gewandeld terwijl ik herhaaldelijk "kom dan zwart joekel" riep maar hij kwam niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
False. Fokkers komen niet buiten.
Denk dat de kans dan groter is dat je en frontale botsing hebt met een tegenligger dan dat een man in de bosjes ligt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd zover mogelijk van de bosjes af lopen of fietsen in het donker idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |