abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218573082
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 16:04 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ja maar dat is niet zo, want dat is racisme :')

Overigens is het vooral idd iets van de grotere steden. Waar dan ook meer buitenlanders wonen.
Maar goed dat mijn vrouw niet volledig blank is dan. Want dan mag je het wel weer zeggen.

En ja, de plekken waar we nu wonen, daar heeft ze dat niet. Je zou bijna denken dat het iets te maken heeft met een andere bevolkingssamenstelling... ;)
pi_218573094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Daarom nooit aan kinderen beginnen dan kun je ook nooit een hel op aarde krijgen.
Ik vind dat in jouw geval een uitstekend plan.
pi_218573097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Topic 10 al? Samenvatting van de voorgaande topics aub?
Het ligt aan de buuutenlaaanders.

Het ligt aan mannen in het algemeen.

Het ligt aan het Patriarchaat.

Het ligt aan Geert.

Het ligt aan GroenLinks.

Dit lijkt mij een aardige samenvatting. O ja, er is ook nog een meisje dood, maar dat zijn de meesten al lang en breed vergeten.
pi_218573108
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hoe zie jij "grenzen dicht" dan voor je? Ik hoor graag jouw versie van het sprookje.
Je weet wel, hekken, slagbomen, patrouillerende schepen en vliegtuigen, mannen met snorren in uniformen. En mensen die dan alsnog weten binnen te komen niet vertroetelen op cruiseschepen en in hotels maar in een tentenkamp op Nord-Fuglĝya tot ze meewerken aan vertrek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218573117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je weet wel, hekken, slagbomen, patrouillerende schepen en vliegtuigen, mannen met snorren in uniformen. En mensen die dan alsnog weten binnen te komen niet vertroetelen op cruiseschepen en in hotels maar in een tentenkamp op Nord-Fuglĝya tot ze meewerken aan vertrek.
Dat staat in het partijprogramma van Geert Wilders het nieuwe. Wacht even zoeken.

https://www.volkskrant.nl(...)eed-vallen~b3536e1d/

Zijn programma leest als een uitwerking van het tienpuntenplan dat hij in juni ook al op tafel legde bij zijn coalitiepartners, maar waarvoor hij de handen toen niet op elkaar kreeg. De PVV stapte kort daarna uit het kabinet.

In het kort pleit Wilders voor een totale asielstop: nieuwe asielzoekers worden geweigerd bij de grens en er komt een stop op gezinshereniging. Ook wil hij dat alle azc's worden gesloten, dat criminele vreemdelingen worden uitgezet, dat alle Syriërs sowieso teruggaan naar hun thuisland, evenals alle 'volwassen mannelijke Oekraïners'. Tot slot vindt hij dat hulp aan ongedocumenteerden strafbaar zou moeten worden.

Dit alles is nodig, vindt Wilders, omdat hij denkt dat veel plaatsen door de komst van asielzoekers, zoals Ter Apel, voor veel Nederlanders onleefbaar zijn geworden. Dat zou dan komen door de 'criminaliteit en overlast' die asielzoekers zouden veroorzaken. 'Winkels worden leeggeroofd, meisjes worden lastiggevallen en aangerand, en ga zo maar door', aldus Wilders.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218573145
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 17:35 schreef Toine51 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar stop de persen.

Het is de schuld van de blanke man dat vrouwen zich onveilig voelen hoor....

https://www.geenstijl.nl/(...)jke-architecten#fold

Teringjantje zeg..
Over de rug van dat dode meisje weer deugpunten scoren hoor....
:')
Eigenlijk is het de schuld van één vrouw: “ Angela Merkel “, “ Wir schaffen das “
pi_218573146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 17:35 schreef Toine51 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar stop de persen.

Het is de schuld van de blanke man dat vrouwen zich onveilig voelen hoor....

https://www.geenstijl.nl/(...)jke-architecten#fold

Teringjantje zeg..
Over de rug van dat dode meisje weer deugpunten scoren hoor....
:')
Ook wel weer bijzonder dat er dus gelogen wordt over de data en Nederland dus zeker als het om het totaal aantal moorden op vrouwen een van de veiligste landen is.

Ook opvallend: Finland en Zweden doen het kennelijk heel slecht. Twee van de landen waar vrouwenrechten zowel in theorie als praktijk hoog staan aangeschreven... Tot zover: het is het patriarchaat.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:10:53 #58
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218573158
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ga jij dat doen dan? De marechaussee was niet in staat om alle overgangen te bewaken en het resultaat van het bewaken wat ze wel bewaken konden, was dat het reguliere werk bleef liggen en er dus niet meer slim gewerkt kon worden. Conclusie: het werkt niet in de praktijk, maar is leuk schreeuwen voor de bühne.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218573170
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ga jij dat doen dan? De marechaussee was niet in staat om alle overgangen te bewaken en het resultaat van het bewaken wat ze wel bewaken konden, was dat het reguliere werk bleef liggen en er dus niet meer slim gewerkt kon worden. Conclusie: het werkt niet in de praktijk, maar is leuk schreeuwen voor de bühne.
Nee ik ga dat niet doen. Maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van willen en daar vervolgens geld en mensen voor vrij maken.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:15:29 #60
503714 SebbeSwensje
pi_218573205
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee ik ga dat niet doen. Maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van willen en daar vervolgens geld en mensen voor vrij maken.
Dat is dus wat ik bedoel met leuk klinken voor de bühne. Wat men vooral wil, is schreeuwen dat bepaalde partijen de grenzen "wagenwijd" willen openzetten en dat iedereen die niet voor gekke fascistische en dictatoriale ingrepen is mede verantwoordelijk is voor elke misdaad begaan door iemand met een allochtoonse achtergrond. En ja die persoon kan zelfs gewoon een Nederlands paspoort hebben.
Appears.
pi_218573207
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Met deze instelling waren de Deltawerken ook nooit gerealiseerd, kom op zeg.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218573212
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Laat hemt toch ff lekker fascisten zeggen, dat is hip tegenwoordig.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:18:13 #63
503714 SebbeSwensje
pi_218573231
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat een leuke vergelijking! Jij vindt de strategie van Wilders en co. vergelijkbaar met het ontwerpen van de Deltawerken. Bijzondere strategie, vertel me meer.
Appears.
pi_218573245
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wat een leuke vergelijking! Jij vindt de strategie van Wilders en co. vergelijkbaar met het ontwerpen van de Deltawerken. Bijzondere strategie, vertel me meer.
Nee hoor, het is alleen typerend voor hoe er altijd in problemen gedacht wordt als mensen uit met name de linkerhoek het onderwerp niet zint.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:21:50 #65
503714 SebbeSwensje
pi_218573256
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Nee hoor, het is alleen typerend voor hoe er altijd in problemen gedacht wordt als mensen uit met name de linkerhoek het onderwerp niet zint.
Dat fabeltje leeft alleen in jouw hoofd. Mensen uit de linkerhoek begrijpen dat acties ook reacties hebben en daar zijn ze waakzaam voor.
Appears.
pi_218573296
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is dus wat ik bedoel met leuk klinken voor de bühne. Wat men vooral wil, is schreeuwen dat bepaalde partijen de grenzen "wagenwijd" willen openzetten en dat iedereen die niet voor gekke fascistische en dictatoriale ingrepen is mede verantwoordelijk is voor elke misdaad begaan door iemand met een allochtoonse achtergrond. En ja die persoon kan zelfs gewoon een Nederlands paspoort hebben.
Er zijn grote delen van de wereld waar je gewoon zonder pardon het land uit wordt gezet. Het is gewoon een kwestie van willen. Kijk naar de vs, daar "overkwam" het ze ook maar. Tot Trump aan de macht kwam.

Binnen 3 dagen na aantreden zaten de eersten in het vliegtuig naar huis. Het is een kwestie van willen en doorpakken.
pi_218573315
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat fabeltje leeft alleen in jouw hoofd. Mensen uit de linkerhoek begrijpen dat acties ook reacties hebben en daar zijn ze waakzaam voor.
Mensen uit de linkerhoek willen vooral alles houden zoals het is. De ene helft uit een soort pervers schuldgevoel en de andere helft omdat ze voor hun boterham simpelweg afhankelijk zijn van de asielindustrie en al het geld dat daar wordt uitgedeeld.
pi_218573323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er zijn grote delen van de wereld waar je gewoon zonder pardon het land uit wordt gezet. Het is gewoon een kwestie van willen. Kijk naar de vs, daar "overkwam" het ze ook maar. Tot Trump aan de macht kwam.

[ afbeelding ]

Binnen 3 dagen na aantreden zaten de eersten in het vliegtuig naar huis. Het is een kwestie van willen en doorpakken.
Als blijkt dat het wel kan, gaat de linkse kerk echter over op schermen met dat het 'niet mag'.
pi_218573428
Net bij Eenvandaag: het ligt aan Andrew Tate en vrouwonvriendelijke grapjes op tv. Ik wist niet dat hij zoveel invloed had in het AZC.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:48:35 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218573481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Net bij Eenvandaag: het ligt aan Andrew Tate en vrouwonvriendelijke grapjes op tv. Ik wist niet dat hij zoveel invloed had in het AZC.
Hier op FOK! worden pas vrouwonvriendelijke ‘grapjes’ verteld. Altijd door dezelfde figuren.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:50:24 #71
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218573499
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als blijkt dat het wel kan, gaat de linkse kerk echter over op schermen met dat het 'niet mag'.
Niet alleen de linkse kerk. We zitten inmiddels in zon web aan verdragen dat uitzetten naar België al niet meer mag van de rechter. Totdat basisverdragen opgezegd of aangepast worden hebben we gewoon te accepteren dat dit soort mensen zonder enige problemen vrij door Europa/Nederland kunnen bewegen en 17 jarige meisjes vermoorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 23-08-2025 19:01:13 ]
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:51:24 #72
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218573510
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hier op FOK! worden pas vrouwonvriendelijke ‘grapjes’ verteld. Altijd door dezelfde figuren.
Ik maak ook weleens vrouwonvriendelijke grapjes maar ik heb nog nooit een vrouw vermoord. Echter wordt nu wel in sommige hoeken net gedaan alsof ik een belangrijk deel van het probleem vrouwenmoord ben. Nou stik er dan ook maar in en zoek maar uit wat je eraan wilt doen, zonder mij.
pi_218573512
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In bijna elk land word je gewoon A nooit binnengelaten en B meteen uitgezet als blijkt dat je illegaal bent. Alleen in West-Europa doen we zo moeilijk. Het is een kwestie van onwil en gewoon pure idioterie als ik eerlijk ben
Mja
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:53:00 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218573529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:51 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ik maak ook vrouwonvriendelijke grapjes maar ik heb nog nooit een vrouw vermoord.
Toch moet je het niet doen. Ook niet in de voetbalkleedkamer.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:54:46 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218573547
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Toch moet je het niet doen. Ook niet in de voetbalkleedkamer.
Hou toch op met deze onzin. Grappen zijn grappen. Die leiden niet tot moord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')