Om FvD verder te marginaliseren?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe vrouwtje van FvD wel een goede zet.
Dat zou kunnen gebeuren ja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Om FvD verder te marginaliseren?
Rutger de Wijckquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
p Ja hoe heet ie dan leugenaar , er is geen FVD in de RVS
Vrouwtje? Heb je die kaaklijn gezien? Quagmire is er niks bijquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe vrouwtje van FvD wel een goede zet.
Idd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Vrouwtje? Heb je die kaaklijn gezien? Quagmire is er niks bij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
raar kindquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat men aan republikeins Amerikaanse zijde ooit uitsprak als in het zo klein maken van de overheid dat je het kunt laten verdrinken in een badkuip is wat veel rechtse partijen nastreven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:58 schreef Pajanus het volgende:
De insteek vind ik erg goed ,eerlijk gezegd kan ik totaal niet begrijpen dat er kritiek is om 'overheidsuitgaven waar mogelijk te beperken'
Vrij weinig mensen die het oneens zijn dat mega veel geld verkwist wordt en daar zou absoluut iemand zich mee bezig moeten houden.
Wel moet ook duidelijk worden of het achteraf geholpen heeft of niet om dit circus op te tuigen.
De overheid bestaat voor de burger niet andersom.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd.Een mono-wenkbrauw zou het pas echt goed afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ik zette vraagtekens bij Laura Loomer, zoals ik vraagtekens zette bij NikkiTutorials (al waren die niet heel groot, omdat ze er zelf voor uitkomt), maar niet bij De Vos of welke andere vrouw op links of rechts.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blablabla, sinds wanneer zijn dat de standpunten van de VVD of Ja21? zie ik nergens staan en roepen ze ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat men aan republikeins Amerikaanse zijde ooit uitsprak als in het zo klein maken van de overheid dat je het kunt laten verdrinken in een badkuip is wat veel rechtse partijen nastreven.
Trump is het laatste zetje in die wens geweest. In de zin dat je een onwerkbare regering hebt die de rest lamlegt met een soapserie als vervanging van de verantwoordelijkheid en alleen zichzelf en de gelijkgestemden enorme sommen geld toestopt. Iets wat best de maatschappij in had gekund.
Dus ja, als je uiteindelijk een provincie van de nieuwe VS wilt worden waarin het een race naar de bodem wordt, dan zijn Ja21, PVV, Forum en VVD uitstekende keuzes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |