Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu niet meer door
Maar ga over een paar weken een paar dagen naar Noordwijk. Hopelijk doet ie dan weer normaal.
Poeh geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?
Laat even weten hoe de Tzatziki in Chalkidiki wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki was
Ook only fans?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.
Gewoon reageren, BIEM !!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms moet je geen reacties lezen zonder context.
Je weet het maar nooitquote:
Het is wel een lekkere verzameling extreem daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
streeploos bruin is het in elk geval niet
Ja het brak gistermiddag ineens allemaal af toen ik naar een vriendin ging.quote:
Lees je dit in je persoonlijke Excel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:liesje1979 is daar ooit geweest.
Daar ben ik 2 keer geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki was
Hij wordt 4 in oktober.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit
Hoe oud is Vos?
Gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik dat beest bijvoeren, zit die debiel hooi te eten.
Uit principe gewoon volstoppen met dwangvoer en pillen nu.
heb ik ook wellesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zat die homp keutels wel dwars.
Hier worden er 2, 5 in januari.quote:
Chalkidiki is dat drievingerschiereiland. Rotskloosters (Meteora) zijn bij Kalambaka. Ik ben daar geweest maar dat is 34 jaar geleden. Nog steeds geen reden om niet even Travelsnack #25 te spammen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |