Dan moeten ze die paddenstoelen al dagen geleden zo niet weken hebben opgegeten. Je gaat niet acuut dood aan giftige paddenstoelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
Zou natuurlijk ook nog iets van drugs/ paddestoelen kunnen zijn geweest.
Gaan we denk ik niet horen. Als je ziet hoe de Turkse media nu al allerlei vage verhalen rondstrooit verdenk ik óf hen óf pa van een dubbele agenda.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan moeten ze die paddenstoelen al dagen geleden zo niet weken hebben opgegeten. Je gaat niet acuut dood aan giftige paddenstoelen.
Drugs zou kunnen.
Ik ben benieuwd wat er achter weg komt.
Ja, of CO vergiftiging maybe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gaan we denk ik niet horen. Als je ziet hoe de Turkse media nu al allerlei vage verhalen rondstrooit verdenk ik óf hen óf pa van een dubbele agenda.
Hoezo vage verhalen? Er is een interview van eerste hand op beeld in post #92. Of de hotelmedewerker de waarheid of het volledige verhaal vertelt is een tweede. De recherche doet onderzoek:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gaan we denk ik niet horen. Als je ziet hoe de Turkse media nu al allerlei vage verhalen rondstrooit verdenk ik óf hen óf pa van een dubbele agenda.
2 jonge jongens die gelijktijdig overlijden terwijl pa in kritieke toestand is en geen alarm heeft geslagen en dan direct naar buiten brengen dat het mogelijk voedselvergiftiging is van eten dat vader niet heeft gegeten, is vaag. Tel daarbij op dat een heel erg bijzonder slecht hotel is dat een verhaal doet en dat maakt het zowel ongeloofwaardig als vaag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoezo vage verhalen? Er is een interview van eerste hand op beeld in post #92. Of de hotelmedewerker de waarheid of het volledige verhaal vertelt is een tweede. De recherche doet onderzoek:
[ x ]
‘Mogelijk’ ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
2 jonge jongens die gelijktijdig overlijden terwijl pa in kritieke toestand is en geen alarm heeft geslagen en dan direct naar buiten brengen dat het mogelijk voedselvergiftiging is van eten dat vader niet heeft gegeten, is vaag. Tel daarbij op dat een heel erg bijzonder slecht hotel is dat een verhaal doet en dat maakt het zowel ongeloofwaardig als vaag.
Na CO vergiftiging dusdanig ernstig dat iemand eraan overlijdt kleurt de huid meestal kersenrood, dat zou zelfs bij lichtgetinte mensen opvallen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Enige scenario wat wel kan is CO vergiftiging.
Dan ga je dood zonder kik te laten. Misschien in de kamer van die jongens en die vader niet.
Turken zullen wel niet zo scherp van geest zijn gelijk een meting te doen.
Daar kan van alles aan ten grondslag liggen maar de verslaggeving zelf is tiptop in orde, dus ik snap de volgende zin niet zo:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
2 jonge jongens die gelijktijdig overlijden terwijl pa in kritieke toestand is en geen alarm heeft geslagen en dan direct naar buiten brengen dat het mogelijk voedselvergiftiging is van eten dat vader niet heeft gegeten, is vaag. Tel daarbij op dat een heel erg bijzonder slecht hotel is dat een verhaal doet en dat maakt het zowel ongeloofwaardig als vaag.
Schiet niet op de boodschapper...quote:Als je ziet hoe de Turkse media nu al allerlei vage verhalen rondstrooit
Dit zijn echt de slechtste reviews die ik ooit heb gelezen over een hotelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Overal slechte reviews, men is er letterlijk weggevlucht.
https://www.tripadvisor.n(...)_Hotel-Istanbul.html
Het is op Tripadvisor ook gewoon het allerslechtst beoordeeld van alle hotels in Istanboel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dit zijn echt de slechtste reviews die ik ooit heb gelezen over een hotel
Het had dus al eerder 112 nieuws moeten zijn: vader gaat met 2 zoons naar slechtste hotel van Istanbul. Vader verdacht van kindermishandeling.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is op Tripadvisor ook gewoon het allerslechtst beoordeeld van alle hotels in Istanboel.
Nr. 2.408 van de 2.408 hotels in Istanbul![]()
Toch verbaast het me hoeveel mensen er alsnog heen gaan. Die slechte reviews zijn niet van 1 dag. En allemaal nog meer slechte reviews geven en nóg mensen die erheen gaan.
[ afbeelding ]
Dit is in Turkije, daar de liggen de prijzen iets anders dan in Nederland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:40 schreef Momo het volgende:
Voor 60 euro kun je er 3 nachten slapen met 2 personen... Lijkt erop dat een beetje 3 sterren hotel daar wel 150+ euro is voor 3 dagen.
Mijn punt was dat de meest basic hotel daar al 3 keer duurder was dan dit stronthotel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is in Turkije, daar de liggen de prijzen iets anders dan in Nederland.
15 jaar geleden betaalde ik al ¤60 per nacht een kilometer verderop. Wat verwacht je voor ¤20 per nachtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:40 schreef Momo het volgende:
Voor 60 euro kun je er 3 nachten slapen met 2 personen... Lijkt erop dat een beetje 3 sterren hotel daar wel 150+ euro is voor 3 dagen.
Duidelijk niet op Trivago gekekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
15 jaar geleden betaalde ik al ¤60 per nacht een kilometer verderop. Wat verwacht je voor ¤20 per nachtJe moet vandaag de dag rekenen op minimaal ¤75 per nacht.
Wat ik dan niet snap is dat je daar blijft. Ik heb ooit toen ik nog studeerde een hotel in Kopenhagen gehad die enorm smerig was. Gewoon de sleutel teruggegeven en een ander hotel gezocht (jaren later zag ik dat De Jonge Balie dat hotel had geboekt, veel lol om gehad).quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:22 schreef maily het volgende:
https://www.google.com/se(...)1280&bih=607&dpr=1.5
De reviews van het hotel waar ze verbleven
[ afbeelding ]
Ik kijk liever eerst naar de kamer voordat ik betaal. Vooraf betalen doe ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Duidelijk niet op Trivago gekeken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Een familielid schrijft op Google dat de vader ze ‘s morgens vond in bed en dat ze al koud en stijf waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |