Nooit stacaravans of prehistorische appartementen gezien met Saunier Duvals?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is stervende hoeren 30 graden, laten we de kankerkachel eens aan doen.
Ja dit zou wel een optie kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Enige scenario wat wel kan is CO vergiftiging.
Dan ga je dood zonder kik te laten. Misschien in de kamer van die jongens en die vader niet.
Turken zullen wel niet zo scherp van geest zijn gelijk een meting te doen.
Moest hier wel mee lachenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan was de vader ook de pijp uit gegaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warmwater geisers en CO problemen komen overal voor.
Even nadenken.
In Turkije kom je hooguit ECA of Demirdöküm tegenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit stacaravans of prehistorische appartementen gezien met Saunier Duvals?
Dat is dan wel een heel pittig virus/bacterie geweest. Ik heb zelf salmonella opgelopen in Polen, dat doet wel hele erge pijn, maar ik was niet dood. Wel 8 kilo afgevallen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan was de vader ook de pijp uit gegaan.
[..]
In Turkije kom je hooguit ECA of Demirdöküm tegenIn een hotelkamer al helemaal niet. Gezien de staat van dit hotel spookhuis mag je blij wezen dat je überhaupt water hebt, laat staan warm water.
Voedselvergiftiging is een reëel scenario, zeker afgaande op het verhaal van de vader dat de jongens uit het zicht van de vader ergens iets hebben gegeten. In Turkije kom je veel straatverkopers tegen waar je op moet letten dat je geen bederfelijke waren koopt. Een simitbroodje is meestal geen probleem, maar pas op met vlees en vis omdat ze hooguit gekoeld worden met een koelbox en verwarmd met flessengas waarmee zuinig wordt omgesprongen. Die kinderen zijn waarschijnlijk niet gewaarschuwd of hadden nog geen oog voor dergelijke risico's.
Nee, dan waren ze echt niet stilletjes gestorven en had hun vader het geweten en iets horen te ondernemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
In Turkije kom je hooguit ECA of Demirdöküm tegenIn een hotelkamer al helemaal niet. Gezien de staat van dit hotel spookhuis mag je blij wezen dat je überhaupt water hebt, laat staan warm water.
Voedselvergiftiging is een reëel scenario, zeker afgaande op het verhaal van de vader dat de jongens uit het zicht van de vader ergens iets hebben gegeten. In Turkije kom je veel straatverkopers tegen waar je op moet letten dat je geen bederfelijke waren koopt. Een simitbroodje is meestal geen probleem, maar pas op met vlees en vis omdat ze hooguit gekoeld worden met een koelbox en verwarmd met flessengas waarmee zuinig wordt omgesprongen. Die kinderen zijn waarschijnlijk niet gewaarschuwd of hadden nog geen oog voor dergelijke risico's.
Een kenner, ik ken niet de plaatselijke toestellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heel pittig virus/bacterie geweest. Ik heb zelf salmonella opgelopen in Polen, dat doet wel hele erge pijn, maar ik was niet dood. Wel 8 kilo afgevallen.
Gelukkig komen sterfgevallen weinig voor, maar je kunt pech hebben. Vooral mosselen mijd ik als de pest omdat je niet weet uit welk water ze komen en hoe lang ze buiten hebben gestaan. En toch zie ik mensen ze massaal verorberen bij straatverkopersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, dan waren ze echt niet stilletjes gestorven en had hun vader het geweten en iets horen te ondernemen.
Je bent hondsziek van een voedselvergiftiging..
Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit van Kees uit Probleemwijken gehoord?quote:
Dan nog ga jij niet stilletjes sterven...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig komen sterfgevallen weinig voor, maar je kunt pech hebben. Vooral mosselen mijd ik als de pest omdat je niet weet uit welk water ze komen en hoe lang ze buiten hebben gestaan. En toch zie ik mensen ze massaal verorberen bij straatverkopers
Hij gaf aan niet gegeten te hebben en dat alleen de kinderen ergens hebben gegeten toen beide broers apart van hun vader rondwandelden in Taksim. Het lijkt erop dat de vader ook niet weet waar en wat ze gegeten hebben. Uiteindelijk zal er autopsie plaatsvinden om de maaginhoud te onderzoeken. Ik heb nog geen nieuwe ontwikkelingen gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:47 schreef ZarB het volgende:
Hij at ergens anders (zegt hij) en is óók ziek,
Dat zijn de helden van een klein deel van FOK! Dateren van jaren terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nooit van Kees uit Probleemwijken gehoord?
Hij zegt dus dat hij iig niet met hen heeft gegeten. Maar hij is óók ziek (te ziek zelfs om alarm te slaan vanwege zijn overleden kind. Dikke kans dat ze ook niet tegelijkertijd zijn overleden, dat zou wel heel toevallig zijn). Dus dan zou het toch iets in het hotel/de hotelkamer moeten zijn ipv het eten van de jongens?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet gegeten te hebben en dat alleen de kinderen ergens hebben gegeten toen beide broers apart van hun vader rondwandelden in Taksim. Het lijkt erop dat de vader ook niet weet waar en wat ze gegeten hebben. Uiteindelijk zal er autopsie plaatsvinden om de maaginhoud te onderzoeken. Ik heb nog geen nieuwe ontwikkelingen gezien.
Die conclusie kunnen alleen intelligente mensen trekken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat hij iig niet met hen heeft gegeten. Maar hij is óók ziek (te ziek zelfs om alarm te slaan vanwege zijn overleden kind. Dikke kans dat ze ook niet tegelijkertijd zijn overleden, dat zou wel heel toevallig zijn). Dus dan zou het toch iets in het hotel/de hotelkamer moeten zijn ipv het eten van de jongens?
De vader was in shock. Er wordt niet gemeld dat hij ziek zou zijn. Verder wordt er gemeld dat ze nagenoeg tegelijk zijn gestorven. Voordat ze naar hun kamer gingen hebben ze bij de receptie water gehaald. De vraag is wie dit water heeft opgedronken en hoeveel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat hij iig niet met hen heeft gegeten. Maar hij is óók ziek (te ziek zelfs om alarm te slaan vanwege zijn overleden kind. Dikke kans dat ze ook niet tegelijkertijd zijn overleden, dat zou wel heel toevallig zijn). Dus dan zou het toch iets in het hotel/de hotelkamer moeten zijn ipv het eten van de jongens?
In verschillende artikelen lees ik zwak, bewusteloos, in kritieke toestand, dus het ging sowieso niet goed met hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vader was in shock. Er wordt niet gemeld dat hij ziek zou zijn. Verder wordt er gemeld dat ze nagenoeg tegelijk zijn gestorven. Voordat ze naar hun kamer gingen hebben ze bij de receptie water gehaald. De vraag is wie dit water heeft opgedronken en hoeveel.
In post #92 zie je een interview met de hotelmedewerker waaronder ik zijn verhaal vertaald heb. Het enige wat ik toen niet goed kon verstaan waar ze het water vandaan gehaald hebben voordat ze naar hun kamer gingen. Dat blijkt dus bij de receptie gehaald te zijn. Mogelijk was er niets aan de hand toen ze in slaap vielen. Waarom de vader zo uitgeput was dat hij alleen de kinderen kon roepen maar niet er naar toe kon roept natuurlijk vragen op, maar die zijn tijdens het interview niet beantwoord. De verslaggever vraagt nog expliciet of hij gevraagd heeft wat ze gegeten hebben. Daarop antwoordt hij dat de vader uitgeput was en er niet te veel op in is gegaan. Een arts die op locatie was heeft verteld dat er mogelijk sprake is van voedselvergiftiging.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
In verschillende artikelen lees ik zwak, bewusteloos, in kritieke toestand, dus het ging sowieso niet goed met hem.
Waarom alarmeert hij niemand als hij merkt dat de kinderen ziek worden? Waarom alarmeert hij niemand als er eentje dood is? Hoe kan hij in zijn toestand zijn beland als hij niet hetzelfde heeft gegeten? Waarom uberhaupt direct een mogelijke oorzaak benoemen terwijl die juist onwaarschijnlijk lijkt. Misschien is het een lost in translation verhaal maar het klinkt echt heel vaag.
Zelfs als het voedselvergiftiging is, hoe groot is de kans dat je gelijktijdig sterft?
Waarom ging die man uberhaupt met die kinderen naar dát hotel??
Zoveel vragen.
Of het hotel probeert damage control te doen om niet nog meer slechte reviews te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |