maar hotel is niet duurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:22 schreef maily het volgende:
https://www.google.com/se(...)1280&bih=607&dpr=1.5
De reviews van het hotel waar ze verbleven
[ afbeelding ]
Het zijn inderdaad Hindoestanen, bij dit artikel staan foto's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat als ze uit een ander (niet EU) land kwamen dat de politie opschreef “is voedsel vergiftiging” en de zaak klaar was.
Die zullen wel balen dat het NLse consultataat zich er ineens mee bemoeit.
Turken kenende kunnen een stel Hindoestanen ze nog minder interesseren dan een straathond.
Nee, als die ook dood zijn waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘Er had zich naderhand niemand gemeld’
De slachtoffers waren zelf ook moslims, droeftoeter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs buiten onze landsgrenzen ontkomen we niet aan de kwaadaardige moslim.
sinds wanneer heten Hindoestanen Mohammed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat als ze uit een ander (niet EU) land kwamen dat de politie opschreef “is voedsel vergiftiging” en de zaak klaar was.
Die zullen wel balen dat het NLse consultataat zich er ineens mee bemoeit.
Turken kenende kunnen een stel Hindoestanen ze nog minder interesseren dan een straathond.
Je weet dat 20% van de Hindoestanen moslim is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
sinds wanneer heten Hindoestanen Mohammed?
https://www.babybytes.nl/namen/Hindoestaanse-naam-met-een-M
Misschien bedoel je mensen uit India. Maar Hindoestanen zijn geen moslim. Net als moslims geen Hindoestanen zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet dat 20% van de Hindoestanen moslim is?
in suriname blijken sommige hindoestanen toch moslim te zijn (13% volgens wiki)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien bedoel je mensen uit India. Maar Hindoestanen zijn geen moslim. Net als moslims geen Hindoestanen zijn.
Hindoestaans is een etniciteit, hindoeisme is een geloof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien bedoel je mensen uit India. Maar Hindoestanen zijn geen moslim. Net als moslims geen Hindoestanen zijn.
Wat versta jij onder "in één keer"?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:27 schreef Discombobulate het volgende:
Heel apart verhaal. Volgens mij is er heel iets anders aan de hand. Je gaat niet in één keer dood aan voedselvergiftiging.
De avond daarvoor en de volgende dag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "in één keer"?
Wel dus en legio voorbeelden waar dit gebeurde. Kan zelfs op dezelfde dag gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De avond daarvoor en de volgende dag.
NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De avond daarvoor en de volgende dag.
❓ Eerste verhaal: “Eten in Taksim → voedselvergiftiging.”quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:38 schreef ACT-F het volgende:
Hier is de hotelmedewerker aan het woord:
[ x ]
Het verhaal komt overeen wat eerder gepost is, dus rond 12:00 de kamers gecontroleerd of men nog wilde blijven. Bij deze kamer hoorde hij de vader zijn kinderen roepen waarop hij naar binnen ging en de uitgeputte vader in shock aantrof met één kind op bed en één op de grond op hun rug. Hij heeft de polsen van de kinderen gevoeld, maar er was geen polsslag. Het enige extra gedetailleerde dat hij vertelt is dat de lichamen ijskoud en hard waren waaruit hij de conclusie trekt dat ze al geruime tijd overleden zijn. Hij heeft de vader op bed geholpen en water gegeven. Daarnaast geeft hij aan dat de vader verteld heeft dat de jongens zelfstandig rond zijn gaan wandelen en ergens iets gegeten hebben. Hij zelf heeft niets gegeten. Daarna hebben ze ergens water gehaald en zijn naar hun kamer gegaan die ze daarna niet meer verlaten hebben. Hij geeft aan niet doorgevraagd te hebben waar ze gegeten hebben, wat en hoe laat etc. omdat de vader uitgeput was, hoge hartslag had en in shock was.
Dat is de interpretatie van de poster. Die maakt in andere reacties er een complotverhaal van met allerlei mogelijke scenario's. Het lijkt FOK! welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
❓ Eerste verhaal: “Eten in Taksim → voedselvergiftiging.”
🔴 Bij crisiscommunicatie zijn zulke kant-en-klare scenario’s vaak een rookgordijn.
❗️ Het patroon op het veld suggereert dat het mogelijk om een zeer zorgvuldig uitgevoerde, selectieve en boodschap-beladen actie gaat, en niet om toeval.
🔻 De tegenstrijdigheden in de vroege nieuwsstroom versterken deze mogelijkheid ook; laten we dit samen onderzoeken
Dus dat verhaal van die voedselvergiftiging is niet waar?
Inderdaad vreemd, dan ga je zsm hulp zoeken. De moeder bellen wat te doen, een ambulance, het hotel inlichten, whatever.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Teveel dingen die niet kloppen.
Nu weet ik uit ervaring dat andere volkeren een vrij hoog drama gehalte hebben (ik bedoel dit niet verkeerd, maar bv Turkse of Marokkaanse mensen zijn erg luid in hun verdriet of zijn altijd dooooodziek als ze bv een banale buikgriep hebben. Emoties/ziekte/pijn mogen vrij en luid geuit worden), maar je gaat mij niet zeggen dat die jongens zijn gaan liggen en zijn gestorven. Die moeten enorm luidruchtig hebben overgeven, diarree, kermen,.. whatever. Daar ga je als ouder niet naast zitten wachten tot ze dood zijn om dan door immens verdriet in te storten.
Nope, not buying it
Precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Teveel dingen die niet kloppen.
Nu weet ik uit ervaring dat andere volkeren een vrij hoog drama gehalte hebben (ik bedoel dit niet verkeerd, maar bv Turkse of Marokkaanse mensen zijn erg luid in hun verdriet of zijn altijd dooooodziek als ze bv een banale buikgriep hebben. Emoties/ziekte/pijn mogen vrij en luid geuit worden), maar je gaat mij niet zeggen dat die jongens zijn gaan liggen en zijn gestorven. Die moeten enorm luidruchtig hebben overgeven, diarree, kermen,.. whatever. Daar ga je als ouder niet naast zitten wachten tot ze dood zijn om dan door immens verdriet in te storten.
Nope, not buying it
Dat was de grap ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, als die ook dood zijn waarschijnlijk niet.
Het is stervende hoeren 30 graden, laten we de kankerkachel eens aan doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Enige scenario wat wel kan is CO vergiftiging.
Dan ga je dood zonder kik te laten. Misschien in de kamer van die jongens en die vader niet.
Turken zullen wel niet zo scherp van geest zijn gelijk een meting te doen.
Met die warmte? En in Istanbul zijn ze ook weer niet zo achterlijk, het is een moderne stad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Enige scenario wat wel kan is CO vergiftiging.
Dan ga je dood zonder kik te laten. Misschien in de kamer van die jongens en die vader niet.
Turken zullen wel niet zo scherp van geest zijn gelijk een meting te doen.
Warmwater geisers en CO problemen komen overal voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Met die warmte? En in Istanbul zijn ze ook weer niet zo achterlijk, het is een moderne stad.
Domme opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |