iedereen wil naar het zuiden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
druk alweer in de trein van utrecht naar maastricht
Geloof dat ze bij DPG niet helemaal weten hoe je enkele aanhalingstekens toepastquote:Vakantie in Turkije eindigt in drama: ‘lieve’ Nederlandse broers (15 en 17) overleden in hotel
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-in-hotel~a4328e27/
tegen de tijd dat iedereen aankomt is het alweer droogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
denk naar die outlet in roermondquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
Zou mij niet verbazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezet
Ik hoef niet naar het zuidenquote:
Het is zaterdag. Je hoeft niet te werkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Start laptop op
Dingdong: opnieuw starten vereist
BRO, ik start je toch net op, wtf ?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is zaterdag. Je hoeft niet te werken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind mobiel Fokken irritant.
Inb4: je bent zelf.
quote:
Tegenwoordig sluiten laptop zich niet meer af, maar gaan ze in een soort van slaapmodus. Dit bevordert de opstartsnelheid wanneer je de laptop weer aan zet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Start laptop op
Dingdong: opnieuw starten vereist
BRO, ik start je toch net op, wtf ?
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegenwoordig sluiten laptop zich niet meer af, maar gaan ze in een soort van slaapmodus. Dit bevordert de opstartsnelheid wanneer je de laptop weer aan zet.
Nee nee, 1 september.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |