Correct en tevens juist.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerste keer dat een Nederlander de Diamond League wint op een niet-looponderdeel?
Vermoeden van, als iedereen opeens 5+ centimeter hoger springt dan ze het hele seizoen doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een niveau bij het hoogspringen opeens.
Goh. Dat PR van Lake gaat ze nooit meer verbreken. Ik betwijfel ook of Olyslagers ooit nog over de 2.05 gaat, maar dat zou misschien nog wel kunnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vermoeden van, als iedereen opeens 5+ centimeter hoger springt dan ze het hele seizoen doen.
Ontploffend motortje weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Hij staat 14e in de tussenstand, was er niemand anders bereid om te komen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Daniel Segers doet me denken dat ik elke Diamond League gemist heb (wat niet zo is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |