Met of zonder water?quote:
Even reageren, dan ben jij ook weer blij.quote:
Vervelend die feiten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even reageren, dan ben jij ook weer blij.
#exitBram ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle gimmicks van de Belgen lukken niet zo goed
jij vindt de smurfen niet geslaagd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle gimmicks van de Belgen lukken niet zo goed
Waarom doen sportbonden eigenlijk niets aan al die gelukszoekers in de sport van Hassan tot Naser en van Omalla tot deze zogenaamde Keniaanse Roemenen en Jamaicaanse Turken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Keniaanse Roemenen zie je ook niet elke dag.
Om het even één moment serieus te nemen: dat doen ze wel, je mag namelijk jarenlang niet meedoen aan grote toernooien. Naser's vader is overigens gewoon in Bahrein geboren, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom doen sportbonden eigenlijk niets aan al die gelukszoekers in de sport van Hassan tot Naser en van Omalla tot deze zogenaamde Keniaanse Roemenen en Jamaicaanse Turken.
Hoezo Omalla? Geboren op 5 oktober 2000 in Zoetermeer en heeft een Nederlandse moeder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom doen sportbonden eigenlijk niets aan al die gelukszoekers in de sport van Hassan tot Naser en van Omalla tot deze zogenaamde Keniaanse Roemenen en Jamaicaanse Turken.
Ja, maar een donkere huidskleur, dus vriend Nober vindt hem dan geen ECHTE Nederlander.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:53 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Hoezo Omalla? Geboren op 5 oktober 2000 in Zoetermeer en heeft een Nederlandse moeder.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, de grote finale van een maandenlang Diamond League-seizoen...op een donderdagavond
Doe dat gewoon op vrijdag- en zaterdagavond.
Z'n paspoort was net voor Parijs geregeld weet ik nog dus ik dacht dat is ook geen Nederlander maar ik zie dat het een halve is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:53 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Hoezo Omalla? Geboren op 5 oktober 2000 in Zoetermeer en heeft een Nederlandse moeder.
Atletiek vind ik eigenlijk wel fijn doordeweeks in de avond, gewoon vanaf 19.00 uur paar uur kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:49 schreef chufi het volgende:
Nou ... in het weekend is er al veel andere sport , dus de kans dat er dan ook nog naast de Diamondleague wordt gekeken is dan juist kleiner, want voetbal
Hoeveel extra schermen gebruik je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |