Oh, ik dacht dat ik de laatste had, maar nu ik dat zo bekijk postte ik denk ik nét door het slotjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef Felagund het volgende:
Sorry, niet in de gaten dat ik de laatste post had.
Zou ze de DL-finale überhaupt lopen? Ik heb tegenwoordig niet meer het idee dat dat nog echt prestigieus isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een WR lopen een week voor DL finale en maand voor WK niet tikje ambitieus?
Met deze (faal)hazen wordt het sowieso lastig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een WR lopen een week voor DL finale en maand voor WK niet tikje ambitieus?
Dit is vrij kansloos jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met deze (faal)hazen wordt het sowieso lastig.
De 800 en 1500 zijn ook wel mijn favoriete looponderdelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Een medaille voor het vlaggetje op de 1500m zou ik wel echt heel tof vinden trouwens
Sowieso, de meesten wel, maar juist de 1500m is door de jaren/decennia heen zo enorm competitief geweest altijd
Op zich wel mee eens, hoewel ik de 200m ook wel fantastisch vind, hoe ze zo gigantisch hard door die bocht heen knallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 800 en 1500 zijn ook wel mijn favoriete looponderdelen
Met of zonder water?quote:
Even reageren, dan ben jij ook weer blij.quote:
Vervelend die feiten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even reageren, dan ben jij ook weer blij.
#exitBram ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle gimmicks van de Belgen lukken niet zo goed
jij vindt de smurfen niet geslaagd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle gimmicks van de Belgen lukken niet zo goed
Waarom doen sportbonden eigenlijk niets aan al die gelukszoekers in de sport van Hassan tot Naser en van Omalla tot deze zogenaamde Keniaanse Roemenen en Jamaicaanse Turken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Keniaanse Roemenen zie je ook niet elke dag.
Om het even één moment serieus te nemen: dat doen ze wel, je mag namelijk jarenlang niet meedoen aan grote toernooien. Naser's vader is overigens gewoon in Bahrein geboren, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom doen sportbonden eigenlijk niets aan al die gelukszoekers in de sport van Hassan tot Naser en van Omalla tot deze zogenaamde Keniaanse Roemenen en Jamaicaanse Turken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |