Iemand moet daar gevarengeld voor krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mijn kontje is nog maagd. Bieden mag...
50 cent, ik weet ook al wat ik ermee ga doen. Ik ga er heel hard op stampen en als je het dan uitkrijst van de pijn en roept "mijn kontjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mijn kontje is nog maagd. Bieden mag...
Deze man kent zijn klassiekersquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
50 cent, ik weet ook al wat ik ermee ga doen. Ik ga er heel hard op stampen en als je het dan uitkrijst van de pijn en roept "mijn kontje" dan zeg ik hehehehe ik heb het toch gekocht?
Ik (van Sterrenbeeld)quote:
Ik ben benieuwd wat voor stuk biologisch afval hem toestemming tot binnentreden heeft gegevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:41 schreef SwJ het volgende:
Paultjuhhhh heeft zn piemeltje ergens in mogen stoppen![]()
![]()
![]()
We zijn trots op je, knul!
Hoeft niet persé met consent te zijn geweest hè?! Ik wil geen foute grappen maken met bepaalde actuele nieuwsitems, maar je weet het niet hè. JE WEET HET NIET.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor stuk biologisch afval hem toestemming tot binnentreden heeft gegeven![]()
![]()
Volgens jouw redenatie is je vader nog maagdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Seks met een lelijk wijf telt niet.
In dat geval is 80% nog maagd.
Goeie grap!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is je vader nog maagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |