Oops.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:14 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Je hesje wel mee dan @:AnneX
Sterktequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Benieuwd of Cat nog naar Sail gaat. Ik ga morgen met een kennisje, dus tips welkom! We hebben ook al plannen, maar eerst maar eens kijken of dat gaat lukken, want eh druk en overal rijen. Ik was net naar de map in de app aan het kijken en er is een prikkelarme ruimte. Ik vind je heel dapper als je naar Sail Amsterdam gaat en dat nodig hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SterkteMijn stiefzoon heeft daar nu een kamp met de Zeefakkel. Een schip van Varend Erfgoed Koninklijke Marine, maar normaal zijn Zeekadetten opleidingsschip
Ik zag foto’s. Zijn omschrijving van de Sail-In vanaf het dek: “Hel op Aarde”
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
SterkteMijn stiefzoon heeft daar nu een kamp met de Zeefakkel. Een schip van Varend Erfgoed Koninklijke Marine, maar normaal zijn Zeekadetten opleidingsschip
Ik zag foto’s. Zijn omschrijving van de Sail-In vanaf het dek: “Hel op Aarde”
O dat is fijn!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Al het geld van de vorige, kapotte, ijsmachine is terug, nieuw komt woensdag
Ze doet het goed, rustige ademhaling, ligt lekker op de bank. Als het natvoer en een extra lekker hapje zijn op. Na het niet eten gisteren moest er ook wel wat naar binnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O dat is fijn!Elke keer wel gedoe weer met regelen (net als de ijsmachine). Hoe gaat het nu met Elin?
Ga je er nu 1 kopen die zelf vriest ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Al het geld van de vorige, kapotte, ijsmachine is terug, nieuw komt woensdag
Dit klinkt echt veel beter. Vindt ze je inmiddels al weer lief?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze doet het goed, rustige ademhaling, ligt lekker op de bank. Als het natvoer en een extra lekker hapje zijn op. Na het niet eten gisteren moest er ook wel wat naar binnen
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt echt veel beter. Vindt ze je inmiddels al weer lief?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.
Normaal is het geen probleem, maar nu was ik uit zicht en dat vond ze blijkbaar niet zo tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, vast. Onze kat ook wel dramatisch gillend naar de dierenarts vervoerd. Duurde ook wel een paar dagen voor hij ons weer lief vond.
Stiefzoon = 13 dus marine gaat hem nog niet lukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik wil het gewoon een keer meemaken en toevallig hoef ik vannacht niet te werken. Ik heb me mentaal al voorbereid op "Extreem Druk", dus ik ga het zien. We hebben een paar plannen (marine schip bezoeken (kan stiefzoon ons daar buiten de rij om op krijgen?
), reuzenrad, schepen vanaf kade bekijken) en voor de rest zien we wel. En als we de drukte niet meer aankunnen heb ik de prikkelarme ruimte gevonden
We blijven ook niet de hele dag, want ik moet zaterdagnacht wel werken.
Wij zijn gewoon aan het werkquote:Hoe is het met jullie? Stiefzoon is dus in de Hel op Aarde, en jullie?
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:24 schreef fietsie het volgende:
On topic: het Salted Caramel ijs van de Lidl is erg.
Het is vast geen goed roomijs.
Of uberhaupt room ijs.
Maar echt. Zo fout.
Zo lang je lekker eten blijft geven zal dat vast snel weer goed komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.
Hoe is het nu bij jullie? En hoe gaat Teigetje nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo lang je lekker eten blijft geven zal dat vast snel weer goed komen
We hebben het deze week allebei lastiger dan de eerste week eigenlijk. Nu komt het denk ik pas echt binnen. En gisteren hadden we een borrel van het brouwgilde en dat je dan opeens niet naar huis hoeft voelt ook heel raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het nu bij jullie? En hoe gaat Teigetje nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |