abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:14:35 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218562470

Je hesje wel mee dan @AnneX
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218562519
Benieuwd of Cat nog naar Sail gaat. Ik ga morgen met een kennisje, dus tips welkom! We hebben ook al plannen, maar eerst maar eens kijken of dat gaat lukken, want eh druk en overal rijen. Ik was net naar de map in de app aan het kijken en er is een prikkelarme ruimte. Ik vind je heel dapper als je naar Sail Amsterdam gaat en dat nodig hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218562575
Live vanuit de trein naar Amsterdam *O*

Anderhalf uur na geplande tijdstip afspraak stond ik buiten.

Plottwist: ik had/heb geen oogontsteking. Maar een torenhoge oogboldruk waar ze bij normale mensen tabletten met irritante bijwerkingen voor voorschrijven omdat die echt snel omlaag moet. Normale mensen hebben ook meer klachten.
Ik ben niet normaal dus we vinden het beiden een goed plan om met oogdruppels te starten.
Maandag terug voor controle, weer midden op de ochtend :X

En ik wilde maandag chocolade gaan halen plus naar de sauna ;( Gelukkig heb ik de rest van de week om dat nog in te plannen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218562606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 13:14 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Je hesje wel mee dan @:AnneX
Oops.
pi_218562998
Oei, da’s minder, een hoge oogboldruk (leuk Wordfeud woord).
Was net even bij de turkse winkel, was er een moeder met een klein kind, schat zo’n jaar of twee. Moeder riep nog “niet naar buiten, hier blijven” en as een speer was die weg en met een rotgang. Stoep langs een parkeerplaats voor 6 auto’s over en een straat over. Een soort Usain Bolt in the making _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_218563164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Benieuwd of Cat nog naar Sail gaat. Ik ga morgen met een kennisje, dus tips welkom! We hebben ook al plannen, maar eerst maar eens kijken of dat gaat lukken, want eh druk en overal rijen. Ik was net naar de map in de app aan het kijken en er is een prikkelarme ruimte. Ik vind je heel dapper als je naar Sail Amsterdam gaat en dat nodig hebt.
Sterkte :P Mijn stiefzoon heeft daar nu een kamp met de Zeefakkel. Een schip van Varend Erfgoed Koninklijke Marine, maar normaal zijn Zeekadetten opleidingsschip :D Ik zag foto’s. Zijn omschrijving van de Sail-In vanaf het dek: “Hel op Aarde” _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_218563241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Sterkte :P Mijn stiefzoon heeft daar nu een kamp met de Zeefakkel. Een schip van Varend Erfgoed Koninklijke Marine, maar normaal zijn Zeekadetten opleidingsschip :D Ik zag foto’s. Zijn omschrijving van de Sail-In vanaf het dek: “Hel op Aarde” _O-
:W :W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218563242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

:D ik wil het gewoon een keer meemaken en toevallig hoef ik vannacht niet te werken. Ik heb me mentaal al voorbereid op "Extreem Druk", dus ik ga het zien. We hebben een paar plannen (marine schip bezoeken (kan stiefzoon ons daar buiten de rij om op krijgen? O-) ), reuzenrad, schepen vanaf kade bekijken) en voor de rest zien we wel. En als we de drukte niet meer aankunnen heb ik de prikkelarme ruimte gevonden _O- We blijven ook niet de hele dag, want ik moet zaterdagnacht wel werken.

Hoe is het met jullie? Stiefzoon is dus in de Hel op Aarde, en jullie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218563247
Zo. Alle plekjes waar grondverf op het ontbrekende verfwerk moest zijn geraakt.

Hopelijk is het morgen droog genoeg voor een 2e ronde.
Zo is het nog nuttig rouwverlof geworden ook.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:24:52 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218563281
On topic: het Salted Caramel ijs van de Lidl is erg.
Het is vast geen goed roomijs.
Of uberhaupt room ijs.
Maar echt. Zo fout.
pi_218563335
Al het geld van de vorige, kapotte, ijsmachine is terug, nieuw komt woensdag *O*
pi_218563364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Al het geld van de vorige, kapotte, ijsmachine is terug, nieuw komt woensdag *O*
O dat is fijn! *O* Elke keer wel gedoe weer met regelen (net als de ijsmachine). Hoe gaat het nu met Elin?
pi_218563367
(van kapotte apparaten naar kat-beetje-stuk :X sorry voor mijn gedachtengang)
pi_218563383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O dat is fijn! *O* Elke keer wel gedoe weer met regelen (net als de ijsmachine). Hoe gaat het nu met Elin?
Ze doet het goed, rustige ademhaling, ligt lekker op de bank. Als het natvoer en een extra lekker hapje zijn op. Na het niet eten gisteren moest er ook wel wat naar binnen *O*
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:41:54 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218563385
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga je er nu 1 kopen die zelf vriest ?
pi_218563388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze doet het goed, rustige ademhaling, ligt lekker op de bank. Als het natvoer en een extra lekker hapje zijn op. Na het niet eten gisteren moest er ook wel wat naar binnen *O*
Dit klinkt echt veel beter. Vindt ze je inmiddels al weer lief?
pi_218563435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt echt veel beter. Vindt ze je inmiddels al weer lief?
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.
pi_218563450
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.
:D ja, vast. Onze kat ook wel dramatisch gillend naar de dierenarts vervoerd. Duurde ook wel een paar dagen voor hij ons weer lief vond.
pi_218563542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D ja, vast. Onze kat ook wel dramatisch gillend naar de dierenarts vervoerd. Duurde ook wel een paar dagen voor hij ons weer lief vond.
Normaal is het geen probleem, maar nu was ik uit zicht en dat vond ze blijkbaar niet zo tof
pi_218563928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_218563964
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D ik wil het gewoon een keer meemaken en toevallig hoef ik vannacht niet te werken. Ik heb me mentaal al voorbereid op "Extreem Druk", dus ik ga het zien. We hebben een paar plannen (marine schip bezoeken (kan stiefzoon ons daar buiten de rij om op krijgen? O-) ), reuzenrad, schepen vanaf kade bekijken) en voor de rest zien we wel. En als we de drukte niet meer aankunnen heb ik de prikkelarme ruimte gevonden _O- We blijven ook niet de hele dag, want ik moet zaterdagnacht wel werken.
Stiefzoon = 13 dus marine gaat hem nog niet lukken :P Maar zijn opleidingsschip is wel oud-marine O-) Zeefakkel. Ligt aan de Sumatra-kade :P Aardige gasten. Geven vast wel een rondleiding :P
quote:
Hoe is het met jullie? Stiefzoon is dus in de Hel op Aarde, en jullie?
Wij zijn gewoon aan het werk _O- En kijken jaloers naar de foto's en filmpjes die hij doorstuurt :P En vooral de Sail-In was Hel op Aarde volgens hem. Het was blijkbaar nogal chaotisch op het water :P
pi_218564013
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:24 schreef fietsie het volgende:
On topic: het Salted Caramel ijs van de Lidl is erg.
Het is vast geen goed roomijs.
Of uberhaupt room ijs.
Maar echt. Zo fout.
+1 oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_218564174
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo lang je lekker eten blijft geven zal dat vast snel weer goed komen O+
pi_218564363
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo lang je lekker eten blijft geven zal dat vast snel weer goed komen O+
Hoe is het nu bij jullie? En hoe gaat Teigetje nu.
pi_218564384
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het nu bij jullie? En hoe gaat Teigetje nu.
We hebben het deze week allebei lastiger dan de eerste week eigenlijk. Nu komt het denk ik pas echt binnen. En gisteren hadden we een borrel van het brouwgilde en dat je dan opeens niet naar huis hoeft voelt ook heel raar.
Met Teigetje lijkt het goed te gaan, is alleen wel iets vocaler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')