Dan wel leeg, kringloop gaat geen 2e hands consumptiemiddelen verkopen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken ze, hoewel ik ze zelf nooit heb gehad. Ik ben ook geen jeneverdrinker, maar dat maakt voor mijn antwoord niet uit.
Het zijn inderdaad keramieke kruikjes in de vorm van een huisje, die ik flesjes noemde.
Onder die verzegeling zit een kurk in de hals/schoorsteen.
En hopelijk is dat dus nog intact…
Mocht je ze niet zelf willen hebben, de kringloop zal er zeker blij mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 25-08-2025 22:11:17 ]
Oh, zit daar kurk onder? Het familielid waarvan ik ze kreeg was ook geen jeneverdrinker. Niemand bij ons trouwens, dus vandaar dat ze nog intact zijn. Je hoort het nog klotsen, dus het is niet verdampt. Nou heb ik nog nooit van mijn leven sterke drank gedronken, dus ik weet ook niet hoe het smaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken ze, hoewel ik ze zelf nooit heb gehad. Ik ben ook geen jeneverdrinker, maar dat maakt voor mijn antwoord niet uit.
Het zijn inderdaad keramieke kruikjes in de vorm van een huisje, die ik flesjes noemde.
Onder die verzegeling zit een kurk in de hals/schoorsteen.
En hopelijk is dat dus nog intact…
Mocht je ze niet zelf willen hebben, de kringloop zal er zeker blij mee zijn.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
@:Sarabi balen van je buik
@:Lonaa balen van je dag
@:Memento-Mori hoi!!
Ik heb vandaag thuisgewerkt (zeer matig productief... maar goed, kan niet terug in de tijd) en vanavond had ik de trainers van m'n sportclub op bezoek voor vergadering. Leek me gezellig om onze na-de-zomer-vergadering een keer te combineren met samen eten op mijn balkon. Ik heb de pastasalade gemaakt die ik ook meehad naar de CUL BBQ. Maar dan met ernaast nog rooktofu, feta en gerookte kip voor de "MaaR MIjN eIwiTTeN huhuhuhuhu" mensen. (Er zaten ook al 4 blikken kikkererwten in.)
Degene die van tevoren had laten weten dat hij niet akkoord ging met enkel tofu/kikkererwten/feta, heb ik aan het eind alle overgebleven gerookte kip gegeven om meteen op te eten
Maar de vergadering ging vlot. Mensen gunnen elkaar meer als ze eerst samen gegeten en bijgekletst hebben. We hebben een paar kritische mensen erbij zitten en een paar snel beledigde mensen, maar het ging vandaag helemaal goed
En ik heb nog voor 2x pasta over
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef AnneX het volgende:
Vandaag was weer een toeristisch dagje.
Een rondvaart door grachten en langs singels met links/rechts ofwel stuur-/ bakboord vele gevels oud en nieuw.
Het deed hier en daar aan de Utrechtse singels denken.
Zwolle maakt een verzorgde indruk! Onderweg zag ik vuilnisprikkers in koppels van twee. Van die pispotten voor Heren (?) op diverse plekken. Door de hele (binnen) stad hangen grote bloeiende bloemen korven aan lantaarnpalen, aan brugleuningen en aan gevels.
De giga krioelende mensenmassa in de binnenstad achter ons gelaten en lekker naar huis/hotel rond gefietst over leuke dijkjes buiten Zwolle. Daar een hersteldutje en opgefrist aan tafel.
Cul wise: In vier dagen 8 verschillende smakelijke gerechten gegeten. Geen puf gehad om buiten de deur te eten.
Affijn. De fietssleutels en fietstas zijn ingeleverd na 3 dagen fietsen. En morgen weer op huis aan.
Paar foto’s voor een indruk:VerslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tekst op de brug
![]()
Ik moest even knipperen om de emoe te vinden, maar nu heb ik 'm!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:45 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zag die foto vanuit m'n ooghoek en dacht eerst dat het een emoe was![]()
Goedemorgen!
Daar staatie!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest even knipperen om de emoe te vinden, maar nu heb ik 'm!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar voor ontbijt en vertrek.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:52 schreef Tele6 het volgende:
Zaterdag had ik m'n band geplakt. Zondag hebben B en ik het overgedaan omdat de band alweer leeggelopen was. Alles nagekeken, band in een teiltje sop gehad, ventiel vervangen.
Vanochtend was de band weer leeg
Kortom, ik geef het op, de stationsfietsenmaker mag de hele boel vervangen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:45 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zag die foto vanuit m'n ooghoek en dacht eerst dat het een emoe was![]()
Goedemorgen!
Mijn broer had dat een keer met z'n spaken die door het velglint heen kwamen en de band telkens stukpriktenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:01 schreef sigme het volgende:
Paar jaar geleden was ik blijkbaar door wat meidoornsnoeisel gefietst. Toen bleef m'n band maar lekgaan op steeds een nieuwe plek doordat in de buitenband hele kleine stukjes stiekel zaten.
Dat eerste heb ik ook ooit gehad, velglint was helemaal vergaan dus ik wist niet van 't bestaan afquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn broer had dat een keer met z'n spaken die door het velglint heen kwamen en de band telkens stukprikten
We hebben zondag de band helemaal gecontroleerd en schoongemaakt, dus ik zou denken dat het bij mijn band wel in orde was. We konden ook echt geen gaatje meer vinden in de binnenband. Ik verdenk het ventiel (ondanks dat we de binnenkant van het ventiel ook al vervangen hadden)
Hetzelfde gebeurt op Curaçao.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:58 schreef flipsen het volgende:
Blij dat ik geen fiets meer heb
Overigens is Argentinië wel hét land om banden van de auto te verwisselen. Ik heb hier al een keer of 10 een lekke band gehad. Voordeel is wel dat je overal een "gomeria" hebt, waar ze je band repareren. En dat gaat eigenlijk hetzelfde als bij een fietsbandGaatje vinden, schuren, lijm erop, plakker knippen, plakker erop, flink aanwrijven en weer oppompen
En het kost een paar euro, nada más
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:10 schreef MadMaster het volgende:
"Meneer, nieuwe banden nodig? We hebben hele goede, tweedehands van de KwikFit uit Nederland."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |