Oeh top, uitnodiging gehad of ga je zelf kijken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen Sail, zondag mi-ni-maal 300 uur uitslapen.
Familie ligt daar met een halve vloot dus ik heb mezelf uitgenodigd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh top, uitnodiging gehad of ga je zelf kijken?
Van die oude slavenboten zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familie ligt daar met een halve vloot dus ik heb mezelf uitgenodigd.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familie ligt daar met een halve vloot dus ik heb mezelf uitgenodigd.
Twee rubberbootjes, een Italiaans modern plezierjacht, een grote sloep en een ombouwde visserskotter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die oude slavenboten zeker?
Jij neemt zeker paar dozen wijn meequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee rubberbootjes, een Italiaans modern plezierjacht, een grote sloep en een ombouwde visserskotter.
12 flesjes Corona voor de Moldaviėrs en 2 pittige flesjes wijn voor de rest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij neemt zeker paar dozen wijn mee
Het is nog lang geen nacht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
man man man post ik eens in NWS mee is er een nachtelijk slot
en terecht, als jij er in post is het hoog tijd om te gaan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Altijd gezellig in NWS en POL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ik zit meestal op m'n handen in dergelijke topics maar kon me ff niet inhouden me erin te mengen
ik vind die dingen altijd zo tegenvallen, net als twix.. die karamel is helemaal niet lekker danquote:
ik waardeer het welquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die dingen altijd zo tegenvallen, net als twix.. die karamel is helemaal niet lekker dan
Wat heb je allemaal voor raars gepost dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
jij laat dit topic wel open?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:01 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop afsluiten
Gute Nacht Freunde
ik reageerde op posts over dat vermoorde meisje , gasten die willen pappen en nathoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor raars gepost dan?
De Snickers is het beste van die ijsjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die dingen altijd zo tegenvallen, net als twix.. die karamel is helemaal niet lekker dan
Dat mag maar ik vind het de lekkerste ijsjes die er zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
Dan zal Etto zeker ook weer een ban hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageerde op posts over dat vermoorde meisje , gasten die willen pappen en nathouden
het geheel is niet vies ofzo.. maar die karamel is zo knoerthard dat het echt niet lekker meer isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Snickers is het beste van die ijsjes
Ja daarom is die Snickers ook lekkerderquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
het geheel is niet vies ofzo.. maar die karamel is zo knoerthard dat het echt niet lekker meer is
Ja dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal Etto zeker ook weer een ban hebben
@EttovanBelgiequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal Etto zeker ook weer een ban hebben
kennelijk, ik zie steepjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus
hij gaf me 10 min terug nog een like
apart, ik zie van afgelopen half uur niks raars dat ie gezegd heeft.quote:
Hij heeft het toch een dag of 3 zonder ban volgehouden volgens mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
Maar die heeft hij al een aantal dagen toch? Of is dit de derde in korte tijd.
Jij, die een keer niet eigenwijs doet.quote:
Nee die moet vroeg naar bed want die gaat morgen bootjes vouwenquote:
quote:
Alsof ik dat ooit doequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij, die een keer niet eigenwijs doet.
Cirkelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, beter geen goorgonzola eten @:4everblackeyed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |