De Snickers is het beste van die ijsjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die dingen altijd zo tegenvallen, net als twix.. die karamel is helemaal niet lekker dan
Dat mag maar ik vind het de lekkerste ijsjes die er zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die dingen altijd zo tegenvallen, net als twix.. die karamel is helemaal niet lekker dan
Dan zal Etto zeker ook weer een ban hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageerde op posts over dat vermoorde meisje , gasten die willen pappen en nathouden
het geheel is niet vies ofzo.. maar die karamel is zo knoerthard dat het echt niet lekker meer isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Snickers is het beste van die ijsjes
Ja daarom is die Snickers ook lekkerderquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
het geheel is niet vies ofzo.. maar die karamel is zo knoerthard dat het echt niet lekker meer is
Ja dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal Etto zeker ook weer een ban hebben
@EttovanBelgiequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal Etto zeker ook weer een ban hebben
kennelijk, ik zie steepjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus
hij gaf me 10 min terug nog een like
apart, ik zie van afgelopen half uur niks raars dat ie gezegd heeft.quote:
Hij heeft het toch een dag of 3 zonder ban volgehouden volgens mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
Maar die heeft hij al een aantal dagen toch? Of is dit de derde in korte tijd.
Jij, die een keer niet eigenwijs doet.quote:
Nee die moet vroeg naar bed want die gaat morgen bootjes vouwenquote:
quote:
Alsof ik dat ooit doequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij, die een keer niet eigenwijs doet.
Cirkelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, beter geen goorgonzola eten @:4everblackeyed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |