Morge.quote:
Mogguhhquote:
Morguh Domnivoorquote:
Hey Marcquote:
Haha nee ik doelde op die TTquote:
Ze lopen als een treinquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mogguh
hier moet ik gepost hebben![]()
[ afbeelding ]
Mijn kleuterschoentjesquote:
Die is nog lang niet lang genoeg gecancelledquote:
Het gaat om de muziek wat mij betreft.quote:
Er waren juist deze week extra bewijzen tegen hem gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is nog lang niet lang genoeg gecancelled
Zaak begint in oktober.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er waren juist deze week extra bewijzen tegen hem gekomen
https://www.ad.nl/show/ma(...)nipuleerd~a49e352f4/quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zaak begint in oktober.
Dus hij is nog steeds verdacht .
Daarom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ma(...)nipuleerd~a49e352f4/
T is dat het van de week voorbij kwam,quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom.
Ik ben benieuwd of hij schuldig wordt bevonden...
Niet dat ik in het voordeel van Marco wil spreken, maar denk dat het in de categorie "absolute power corrupts absolutely" valt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat het van de week voorbij kwam,
was al weer vergeten dat hij pervert is.
Is dat niet 1 van de meeste foute dingen die er is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
"absolute power corrupts absolutely"
Zou raar zijn als iemand het goedkeurt iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik in het voordeel van Marco wil spreken, maar denk dat het in de categorie "absolute power corrupts absolutely" valt.
Hij had macht in de muziek wereld en is die macht gaan misbruiken door een verkapt idee in zijn hoofd dat hem niks aangedaan kon worden.
En nee, als bewezen word dat hij heeft gedaan waar hij van beschuldigd word of ook maar deels is het nog steeds heel fout en keur ik absoluut af!
Ergens wellicht wel, maar ga maar eens een controlerende macht op een controlerende macht op een controlerende macht etc. invoeren. Dan kom je op een oneindige cirkel terecht waar slechts een paar personen denken dat ze weg kunnen komen in de marge en het systeem valt in duigenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet 1 van de meeste foute dingen die er is?
Marco had voor mij ook afgedaan ja, maar een paar maanden geleden ging ik toch twijfelen, want als er wraak in het spel is, dan is die man voor niets kapot gemaakt. Maar toen kwam afgelopen week dat bericht over het dagboek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zou raar zijn als iemand het goedkeurt idd![]()
Maar eerst moet hij maar eens schuldig worden bevonden. Op internet is hij inmiddels al veroordeeld (zonder een enkel fatsoenlijk bewijs).
We wachten het oordeel van de rechter af..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marco had voor mij ook afgedaan ja, maar een paar maanden geleden ging ik toch twijfelen, want als er wraak in het spel is, dan is die man voor niets kapot gemaakt. Maar toen kwam afgelopen week dat bericht over het dagboek.
Voor mij is het nog maar de vraag of het waar is en of het mensen zijn die denken iets te kunnen winnen door Marco zwart te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marco had voor mij ook afgedaan ja, maar een paar maanden geleden ging ik toch twijfelen, want als er wraak in het spel is, dan is die man voor niets kapot gemaakt. Maar toen kwam afgelopen week dat bericht over het dagboek.
Ja dat vind ik ook, wij kennen niet alle bewijzen en weten inhoudelijk maar een fractie denk ik, het heeft nu ook allemaal wel lang genoeg geduurd voor alle partijen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij is het nog maar de vraag of het waar is en of het mensen zijn die denken iets te kunnen winnen door Marco zwart te maken.
Vind ik persoonlijk lastig te beoordelen als buitenstaander.
Maar dit is geen controlerende macht waar het nu over gaat tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens wellicht wel, maar ga maar eens een controlerende macht op een controlerende macht op een controlerende macht etc. invoeren. Dan kom je op een oneindige cirkel terecht waar slechts een paar personen denken dat ze weg kunnen komen in de marge en het systeem valt in duigen
Zure kruidnoten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef D. het volgende:
Ik was vanmiddag in een winkel en moest gelijk aan @:deisyy denken
Rara...
Van die megapretzels @Deisyyquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef D. het volgende:
Rara...
Ik zag het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel weer gekke smaken, perenijs smaak
Ik zou die wel weer willen proberen, net zoals de Red Velvet want dat is sowieso lekkerquote:
Die lijkt me ook wel lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zou die wel weer willen proberen, net zoals de Red Velvet want dat is sowieso lekker
quote:
nopequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Van die megapretzels @:Deisyy
Of een wijnproeverij?
Of werd er geadviseerd: "neem ruim!"
Vertel dan.quote:
Ik wacht geduldig af.quote:
Kwarkbolletjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef D. het volgende:
Rara...
Heb jij die?quote:
Bijna goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna goedDirndlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Bijna goedShit daar dacht ik ook nog aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Bijna goedShit daar dacht ik ook nog aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Je gaat bierfesten over de grens ?
Ojaquote:
Nee, was een winkelcentrum in Sittard, een klant, in een voormalig C&A.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit daar dacht ik ook nog aan
edit: Je gaat bierfesten over de grens ?
Heb je nog een Lederhosen gekocht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, was een winkelcentrum in Sittard, een klant, in een voormalig C&A.
Was er drukker dan het bij de C&A ooit was
Die zijn haske duurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog een Lederhosen gekocht?
Jammer, ik was wel benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn haske duur
En nee, had ‘net’ elders 2 paar short grkocht
Mijn parkiet ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd naar de foto's
Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die ik een foto stuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd naar de foto's
Fijn, ik dacht even dat die parkiet op de eerste plek kwamquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die ik een foto stuur
Jij komt voor D. op de eerste plek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht even dat die parkiet op de eerste plek kwam
Staat niet in mijn shortlistquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht even dat die parkiet op de eerste plek kwam
Wie wel dan?quote:
quote:
Deisyy, dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die ik een foto stuur
Debat zou vandaag verder gaan ,maar ik vermoed dat het chaos wordtquote:
Dat is het al sinds die apen een regering hebben gevormdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Debat zou vandaag verder gaan ,maar ik vermoed dat het chaos wordt
Ik zie net beelden van ene Adam die de Atlantische oceaan is over geroeid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is nog lang niet lang genoeg gecancelled
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het al sinds die apen een regering hebben gevormd
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Hebben jullie ergens een geheim feestje?
Nou ja zeg.quote:
Maar anders geef je toch zelf een feestje?quote:
Heb ik al, een feestje voor mij en mijn parkiet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar anders geef je toch zelf een feestje?
Al weer helemaal gewend thuis?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al, een feestje voor mij en mijn parkiet.
Ik ben alweer gewend thuis maar eigenlijk mis ik de verpleegsters ook wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer helemaal gewend thuis?
Of mis je je verpleegsters nog?
Jammer wel dat je die niet mag meenemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben alweer gewend thuis maar eigenlijk mis ik de verpleegsters ook wel.
Een van de betere songs uit de 80er jarenquote:
Daar waren er wel een hoop vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de betere songs uit de 80er jaren
Volgens Rolling Stone magazine staat ie op 8.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de betere songs uit de 80er jaren
Prince op 1quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens Rolling Stone magazine staat ie op 8.
https://www.rollingstone.(...)es-out-2-1234878423/
Maar goed, die zetten prince op 1 en madonna op 2,
snappen er dus niets van
Dat klinkt echt geweldig!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:34 schreef sly-nl het volgende:
De 80's. Ik was net geboren. Maar wat een tijd!!
![]()
Coke, anorexia en haarlak gingen hand in hand![]()
Bekijk deze YouTube-video
🤔quote:De gegeven URL lijkt niet van een instagrampost te zijn. Controleer ‘m nog even en probeer het opnieuw.
das niet niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat een werk zeg
Bekijk deze YouTube-video
1750 ton weegt die brug Vorig jaar of het jaar daarvoor zijn er twee werknemers om het leven gekomen toen ze die brug aan het bouwen waren. Heeft heel lang stil gelegen door het onderzoek.quote:
Wat dan?quote:
een bewegingssensor op werk vond dat hij werd bedekt (niks van waar) maarja, dan ben ik 1 van de personen die moet gaan kijken wat er aan de hand is als de alarmcentrale beltquote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
een bewegingssensor op werk vond dat hij werd bedekt (niks van waar) maarja, dan ben ik 1 van de personen die moet gaan kijken wat er aan de hand is als de alarmcentrale belt
Morguh Pullupquote:
quote:
het is vooral vervelend omdat ik pas om half 1 ofzo in mn bed lag(nog niet sliep), ik niet de eerste op de lijst ben en ik geen toegang tot camera systeem heb (had ik remote kunnen kijken wat er aan de hand was)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Kan me ook voorstellen dat je goed baalt
RIP jouw zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vooral vervelend omdat ik pas om half 1 ofzo in mn bed lag(nog niet sliep), ik niet de eerste op de lijst ben en ik geen toegang tot camera systeem heb (had ik remote kunnen kijken wat er aan de hand was)
Valt tegen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
vannochtend om half 5 was het frisjes
vooral nacht.. ik liep nu om 7:15 in de supermarkt en zit nu in de trein richting vaalsquote:
Is de supermarkt dan al open?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral nacht.. ik liep nu om 7:15 in de supermarkt en zit nu in de trein richting vaals
vanavond/vanmiddag zal ik wel instorten.
de dirk is hier dan al open, AH en jumbo deden dat ook even rond coronatijd maar die hebben het inmiddels teruggedraaidquote:
Voor mschol wel.quote:
Met corona wel idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
de dirk is hier dan al open, AH en jumbo deden dat ook even rond coronatijd maar die hebben het inmiddels teruggedraaid
de jumbo heeft het hier nog tot 2023 zo gehoudenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met corona wel idd.
Nu hier om 8 uur.
O dan was je mooi op tijd, ik ga zo ook maar eens richting supermarktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral nacht.. ik liep nu om 7:15 in de supermarkt en zit nu in de trein richting vaals
ja, slapen lukte niet meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was je mooi op tijd, ik ga zo ook maar eens richting supermarkt
"He ChatGPT, maak eens een afbeelding van hoe D. er gisteren uitzag in de paskamer bij Lederhosenland"?quote:
Jaaa, zo handig dat ChatGPTquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:57 schreef D. het volgende:
Dank allen
[..]
"He ChatGPT, maak eens een afbeelding van hoe D. er gisteren uitzag in de paskamer bij Lederhosenland"?![]()
Alleen ging het nu over de 1980's niet over de 1680'squote:
Er gaat geen trein naar Vaalsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Feliquote:
Sterkte dan maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Wat een leukerdquote:
Ze zijn hier wel tot 22 uur open.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
de jumbo heeft het hier nog tot 2023 zo gehouden
de dirk zit er sinds vorig jaar ofzo?
dat ben ik al jaren niet anders gewendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze zijn hier wel tot 22 uur open.
Behalve zondag.
Je komt een heel eind jaquote:
Lekker rustig rond die tijd...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ben ik al jaren niet anders gewend
in den haag had ik zelfs een AH die tot 23:00 open was
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:29 schreef mschol het volgende:
in naanhof geweest bij vaals , bratwurst![]()
Uh, stop. Wat moest jij hier?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mn hele rugzak gevuld daar, en in maastricht nog wat pindas meegenomen
Whutt????quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mn hele rugzak gevuld daar, en in maastricht nog wat pindas meegenomen
lekker doppindas daar altijd, en als ik toch moet overstappen, waarom niet even snel de stad in lopenquote:
In maastricht jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
in maastricht ? bij blanche dael pindas halen![]()
Wellicht heeft hij Ouderkerk aan den IJssel verkeerd gespeldquote:
Het is wel te hopen jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij Ouderkerk aan den IJssel verkeerd gespeld![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker doppindas daar altijd, en als ik toch moet overstappen, waarom niet even snel de stad in lopen![]()
Dat kan, ik vond en vind ze geniaalquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan, ik vond en vind ze geniaal
Neequote:
Ja ik weetquote:
Ik ga wel eerst slapen, want stake-out streams beginnen al heel vroeg , dus paar uurtjes plat en hopelijk red ik het om te kijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weetkan helaas niet kijken deze keer. Veel te vroeg weer op.
Ben wel heel benieuwd weer![]()
Ga je op blijven?
Zijn gangetje.quote:
Van half 2 tot half 3 is het window als ik het nu goed zie. Dat is ook wel echt een vervelende tijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst slapen, want stake-out streams beginnen al heel vroeg , dus paar uurtjes plat en hopelijk red ik het om te kijken
Het regent en onweert daar nu , Zo de rollout , morgen schijnt het ook te regenen dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Van half 2 tot half 3 is het window als ik het nu goed zie. Dat is ook wel echt een vervelende tijd![]()
Maar ik hoop dat ze weer een stap verder komen
Papieren rond ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weetkan helaas niet kijken deze keer. Veel te vroeg weer op.
Ben wel heel benieuwd weer![]()
Ga je op blijven?
Zag wel dat de back up datums ook dezelfde tijd hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het regent en onweert daar nu , Zo de rollout , morgen schijnt het ook te regenen dus ik ben benieuwd
quote:
Als het maar niet een woensdag wordt want dan ga ik een paar dagen naar Cuijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Zag wel dat de back up datums ook dezelfde tijd hebben
Mooi .. hoe lang ga je s'ochtends opstaan met dat beachview ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef engine het volgende:
[..]ja gelukkig wel. Vandaag eerste dag kunnen werken.
Dat is natuurlijk ook genietenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar niet een woensdag wordt want dan ga ik een paar dagen naar Cuijk
En hoe lang blijf je daar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef engine het volgende:
[..]ja gelukkig wel. Vandaag eerste dag kunnen werken.
Ja ff lekker een paar dagen naar mijn moeder , even samen naar de kloostertuinen van st Agatha , kletsen en wijnenquote:
De bedoeling was drie weken maar het is allemaal een beetje een puinhoop momenteel. Ik zou eigenlijk half september naar Turkije gaan maar nu ben ik hier en hebben ze ook mensen te kort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi .. hoe lang ga je s'ochtends opstaan met dat beachview ?
Zit ook een Indiaas restaurant in het hotel kwam ik gister achterquote:
Oeh, dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Zit ook een Indiaas restaurant in het hotel kwam ik gister achter![]()
[ afbeelding ]
Lamb rogan josh...alleen de lam zelf viel iets tegen. Vandaag chicken tikka massala
`Nou we horen het wel ... lekker eten wel daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
De bedoeling was drie weken maar het is allemaal een beetje een puinhoop momenteel. Ik zou eigenlijk half september naar Turkije gaan maar nu ben ik hier en hebben ze ook mensen te kort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |