Morge.quote:
Mogguhhquote:
Morguh Domnivoorquote:
Hey Marcquote:
Haha nee ik doelde op die TTquote:
Ze lopen als een treinquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mogguh
hier moet ik gepost hebben![]()
[ afbeelding ]
Mijn kleuterschoentjesquote:
Die is nog lang niet lang genoeg gecancelledquote:
Het gaat om de muziek wat mij betreft.quote:
Er waren juist deze week extra bewijzen tegen hem gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is nog lang niet lang genoeg gecancelled
Zaak begint in oktober.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er waren juist deze week extra bewijzen tegen hem gekomen
https://www.ad.nl/show/ma(...)nipuleerd~a49e352f4/quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zaak begint in oktober.
Dus hij is nog steeds verdacht .
Daarom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ma(...)nipuleerd~a49e352f4/
T is dat het van de week voorbij kwam,quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom.
Ik ben benieuwd of hij schuldig wordt bevonden...
Niet dat ik in het voordeel van Marco wil spreken, maar denk dat het in de categorie "absolute power corrupts absolutely" valt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat het van de week voorbij kwam,
was al weer vergeten dat hij pervert is.
Is dat niet 1 van de meeste foute dingen die er is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
"absolute power corrupts absolutely"
Zou raar zijn als iemand het goedkeurt iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik in het voordeel van Marco wil spreken, maar denk dat het in de categorie "absolute power corrupts absolutely" valt.
Hij had macht in de muziek wereld en is die macht gaan misbruiken door een verkapt idee in zijn hoofd dat hem niks aangedaan kon worden.
En nee, als bewezen word dat hij heeft gedaan waar hij van beschuldigd word of ook maar deels is het nog steeds heel fout en keur ik absoluut af!
Ergens wellicht wel, maar ga maar eens een controlerende macht op een controlerende macht op een controlerende macht etc. invoeren. Dan kom je op een oneindige cirkel terecht waar slechts een paar personen denken dat ze weg kunnen komen in de marge en het systeem valt in duigenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet 1 van de meeste foute dingen die er is?
Marco had voor mij ook afgedaan ja, maar een paar maanden geleden ging ik toch twijfelen, want als er wraak in het spel is, dan is die man voor niets kapot gemaakt. Maar toen kwam afgelopen week dat bericht over het dagboek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zou raar zijn als iemand het goedkeurt idd![]()
Maar eerst moet hij maar eens schuldig worden bevonden. Op internet is hij inmiddels al veroordeeld (zonder een enkel fatsoenlijk bewijs).
We wachten het oordeel van de rechter af..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marco had voor mij ook afgedaan ja, maar een paar maanden geleden ging ik toch twijfelen, want als er wraak in het spel is, dan is die man voor niets kapot gemaakt. Maar toen kwam afgelopen week dat bericht over het dagboek.
Voor mij is het nog maar de vraag of het waar is en of het mensen zijn die denken iets te kunnen winnen door Marco zwart te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marco had voor mij ook afgedaan ja, maar een paar maanden geleden ging ik toch twijfelen, want als er wraak in het spel is, dan is die man voor niets kapot gemaakt. Maar toen kwam afgelopen week dat bericht over het dagboek.
Ja dat vind ik ook, wij kennen niet alle bewijzen en weten inhoudelijk maar een fractie denk ik, het heeft nu ook allemaal wel lang genoeg geduurd voor alle partijen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij is het nog maar de vraag of het waar is en of het mensen zijn die denken iets te kunnen winnen door Marco zwart te maken.
Vind ik persoonlijk lastig te beoordelen als buitenstaander.
Maar dit is geen controlerende macht waar het nu over gaat tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens wellicht wel, maar ga maar eens een controlerende macht op een controlerende macht op een controlerende macht etc. invoeren. Dan kom je op een oneindige cirkel terecht waar slechts een paar personen denken dat ze weg kunnen komen in de marge en het systeem valt in duigen
Zure kruidnoten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef D. het volgende:
Ik was vanmiddag in een winkel en moest gelijk aan @:deisyy denken
Rara...
Van die megapretzels @Deisyyquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef D. het volgende:
Rara...
Ik zag het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel weer gekke smaken, perenijs smaak
Ik zou die wel weer willen proberen, net zoals de Red Velvet want dat is sowieso lekkerquote:
Die lijkt me ook wel lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zou die wel weer willen proberen, net zoals de Red Velvet want dat is sowieso lekker
quote:
nopequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Van die megapretzels @:Deisyy
Of een wijnproeverij?
Of werd er geadviseerd: "neem ruim!"
Vertel dan.quote:
Ik wacht geduldig af.quote:
Kwarkbolletjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef D. het volgende:
Rara...
Heb jij die?quote:
Bijna goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna goedDirndlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Bijna goedShit daar dacht ik ook nog aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Bijna goedShit daar dacht ik ook nog aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Je gaat bierfesten over de grens ?
Ojaquote:
Nee, was een winkelcentrum in Sittard, een klant, in een voormalig C&A.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit daar dacht ik ook nog aan
edit: Je gaat bierfesten over de grens ?
Heb je nog een Lederhosen gekocht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, was een winkelcentrum in Sittard, een klant, in een voormalig C&A.
Was er drukker dan het bij de C&A ooit was
Die zijn haske duurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog een Lederhosen gekocht?
Jammer, ik was wel benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn haske duur
En nee, had ‘net’ elders 2 paar short grkocht
Mijn parkiet ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd naar de foto's
Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die ik een foto stuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd naar de foto's
Fijn, ik dacht even dat die parkiet op de eerste plek kwamquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die ik een foto stuur
Jij komt voor D. op de eerste plek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht even dat die parkiet op de eerste plek kwam
Staat niet in mijn shortlistquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht even dat die parkiet op de eerste plek kwam
Wie wel dan?quote:
quote:
Deisyy, dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die ik een foto stuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |