Oh echt? Opnames soap klaar, 15 minutes of fame achter de rug en toedeledokie?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Toch wel weer een tegenvaller alle gelukte stellen, wel 1 stel meer nog bij elkaar dan vorig seizoen dus het track record stijgt. Die Dick was dus net zo'n probleem geval als die Mike vorige zomer. En dat het niet goed zou gaan met Bart en Eveline kon je ook al van mijlen ver zien aan komen, hij zo'n Gooische gladjakker en zag hem al met Gordon koketteren van de week op de socials dus dan weet je al in welke kringen hij zich begeeft. Vond hem trouwens wat zuurtjes reageren op het nieuws dat Eveline iemand anders heeft ontmoet. En nu maar afwachten of de geslaagde stellen (nog) bij elkaar zijn na de reünie, daar zitten ook al 2 weken tussen inmiddels. Ik denk dat Illya en Sylwia een minder sterke match zijn dan Daniel en Danique, dus het trackrecord zal misschien nog wel gedurende de weken/maanden dalen naar 1 of misschien ook wel gewoon 0. Uiteindelijk zitten we natuurlijk gewoon naar een TV show te kijken voor het vermaak maar niet de illusie hebben, dat er echt stellen overblijven die tot in de eeuwigheid bij elkaar zullen blijven, die illusie heb ik in ieder geval niet. Kijk maar naar Mike en Denise uit Een Winter Vol, dat is ook al weer uit elkaar las ik via de juice kanalen. Eigenlijk is het niet anders dan bij een programma als MAFS, daar blijft ook altijd maar 1 misschien 2 stellen getrouwd. En zelfs het track record van een dagelijks programma als Lang Leven de Liefde is ook erg laag. Misschien dat programma's die niet perse over dating gaan zoals RLS's als De Bondgenoten en voorheen Utopia een groter track record hebben van stellen die hier uit voortgekomen zijn en die nu nog steeds bij elkaar zijn.
Die Renske vond ik trouwens overdreven vrolijk reageren op haar idiote optreden in dit seizoen overigens, vatzige armpjes de lucht in. Net of ze alle kritiek op haar gedrag weglachte.
Vond deze reünie leuker dan vorig jaar, moet zeggen dat Leonie ter Braak het ook beter deed. Ze heeft altijd iets kils over zich, iets boers maar dat viel nu wel mee.
Yep.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef byah het volgende:
Zo'n Renske had natuurlijk nooit aan dit programma mee mogen doen
Die is zo labiel als watquote:Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef byah het volgende:
Zo'n Renske had natuurlijk nooit aan dit programma mee mogen doen
Ze hadden een etablissement in Altea Spanje, maar dat schijnt ook al weer dicht te zijn. Inderdaad voor de soap even in tact gelaten maar allemaal gestaged dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh echt? Opnames soap klaar, 15 minutes of fame achter de rug en toedeledokie?
Ja hoe zat dat met dat nummer?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef __Fokker__ het volgende:
Bart: Ik had nog special een nummer voor je geschreven.![]()
Eveline: Ja ik heb de liefde van mijn leven ontmoet, ander huis gekocht. En uh Bart, Succes met je nummer nog he!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eveline is ook niet heel stabiel, als je eerst Bart en nu die ander al de liefde van je leven noemt en er ook allerlei economische/zakelijke verplichtingen mee aangaat... de betekenis van "liefde" is nogal aan inflatie onderhevig bij haar voor mijn gevoelquote:Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef __Fokker__ het volgende:
Bart: Ik had nog special een nummer voor je geschreven.![]()
Eveline: Ja ik heb de liefde van mijn leven ontmoet, ander huis gekocht. En uh Bart, Succes met je nummer nog he!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee daar zit nog wel wat in de beerput voor mijn gevoelquote:Op donderdag 11 september 2025 17:34 schreef roos94 het volgende:
We weten gewoon het echte verhaal nog niet. Breng ons de juice!
Ik kreeg en krijg enorme borderline-vibes bij haar...quote:
Die zorgvuldige voorbereiding slaat denk ik op dat Bart alleen maar meedeed om bekend te worden en een liedje te pluggen. Dus meedoen als "zorgvuldige voorbereiding "quote:Op donderdag 11 september 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Heeft nu misschien een rijkere nieuwe vriend. Via een juice site kwam ik een berichtje tegen waaruit bleek dat Eveline hem een beetje in de maling zat te nemen met zijn liedje, dat kreeg ik helemaal ook tijdens de reünie aflevering.
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik dus ook, maar ben heel benieuwd wat we daar nog over gaan horenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die zorgvuldige voorbereiding slaat denk ik op dat Bart alleen maar meedeed om bekend te worden en een liedje te pluggen. Dus meedoen als "zorgvuldige voorbereiding "
nog spannende juice gehoord?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:43 schreef Quoi het volgende:
Ik luisterde altijd de Realitycheck podcast en die zijn dus nu naar Petra geweest op Lesbos. Superleuk om te luisteren naar haar verhaalwel podimo dus betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |