Sja, die aflevering moet natuurlijk weer gevuld worden. Elke aflevering was voor 1/3 terugblik, toch?
Maar dan die reünie! Ik vond het toch wel om te smullen

Ik heb wel wat OHs en AHs geroepen naar de TV.
Tijd voor een slotanalyse:
Rob – terecht compleet gefileerd
Magda – het bleef wat onduidelijk hoe het nu precies zat. Tof dat ze nog even met Bassie uit eten ging. Deed voorkomen als hij het was geworden en ik stond eerlijk gezegd te juichen in de kamer (sort of

) en zo ook de hele studio, maar toen bleek dat eenmalig. Gčne wil natuurlijk eigenlijk meer en Magda doet wat haar kinderen haar hebben aangeraden. Twijfel of dat een goede basis is. Maar ik hoop dat ze het leuk hebben samen.
Ingrid – weinig nieuws onder de zon. Saai. Wie weet komt er nog iets van tussen Eric en Ingrid? Ik meende te zien dat zij de deur op een kier had gezet.
Daniël – heel leuk om te zien hoe verliefd die twee zijn. Goed hoe Renske nog even werd 'behandeld'. Tot een bepaald punt deed ze dat leuk, alleen op het einde zo met die armen omhoog

Lichtelijk hysterisch in alles. Iedereen kwam wel goed uit de strijd daar
IIya – sja, ik geloof er nog steeds niet echt in en zie het als een toneelstukje.
Petra – mooie uitspraak: we draaien het om en houden van elkaar. We zien wel of er nog een verliefdheid in zit. Ik vind dat een mooie mindset. Peeeetra leek wel aan de verdovende middelen. Had nog wel een sneer van haar verwacht, maar die vond het allemaal best.
JP – ook weinig nieuws, saai.
Dick – jammer dat dat niks is geworden, maar ook weer niet gek, want echt verliefd zag ik ze ook weer niet zijn. Dat had op kunnen bloeien na de opnames natuurlijk, maar toen zijn ze waarschijnlijk weer in hun analytische hoofden gekropen en hebben ze besloten dat het zo beter is.
Eveline – wat een gekke ontknoping. Ik zag Bart's gezicht echt instorten op het moment dat Eveline vertelde over de andere man. En toch wel wat pijnlijk om te horen dat ze nu eenmaal hoog in de emoties zat. Lijkt me dat alles geen verrassing voor hem had moeten zijn tijdens de opname; dat vertel je dan toch even vooraf? Raar.
Zo, en hoeveel kandidaten zitten er wel niet in Winter Vol Liefde?

Ik kijk ernaar uit!