abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 augustus 2025 @ 05:44:21 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218559999
Hier verder ;(.

Groetjes,

De vriendin van Illya.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kreator op 22-08-2025 14:42:57 ]
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:20:33 #2
338319 ZarB
Piña colada
pi_218575776
Wat een trieste bedoening weer bij Illya. Sylwia acteert als een Poolse variant van Renske. Treurnis. Monique, tja.. volwassen vrouw met jaren 90 kapsel die histig wordt van Harry Potter en moeilijk doet met eten. Ik mis alleen nog de polsbrace.

Rob weer weg op de motor. Was ook niks, maar die nikszeggende kontloze Eric vind ik toch wel zo'n droeftoeter dat ik het jammer vind dat hij overblijft. Ingrid, die daadwerkelijk op alles wel wat te zeiken heeft blijft achter met een grote baby die alleen maar aandacht wil van mama en elke dag broodjes vlokken eet. Hoe inconsequent.

Andere Rob, die nog steeds denkt dat hij gods gift to women is en wacht tot een 25 jarige zich meldt om samen met hem iedere dag te feesten en weigert gelijkvloers te wonen want oh oh, dan ben je óud. In wat voor wereld leeft die man. Hij heeft toch zelf voor deze vrouwen gekozen?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218578954

Moest toch wel lachen hier. _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218578971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef ZarB het volgende:
... Ik mis alleen nog de polsbrace.
:D
  zondag 24 augustus 2025 @ 12:45:42 #5
338319 ZarB
Piña colada
pi_218579105
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Bij mij kwam de "cringe" echt ui m'n tenen. Wát een verschrikkelijk vervelende man. Ik denk wel het meest irritante figuur uit het hele seizoen tot nu toe :r
pi_218579573
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:45 schreef ZarB het volgende:

[..]
Bij mij kwam de "cringe" echt ui m'n tenen. Wát een verschrikkelijk vervelende man. Ik denk wel het meest irritante figuur uit het hele seizoen tot nu toe :r
Haha zo erg ja? Ik vond die motorgast vervelender, met z'n 'intelligentie'

Ik vergeet wel z'n naam steeds, heb alleen '4x getrouwd' onthouden en dat is op basis van de beelden prima te begrijpen zonder dat ie verdere uitleg geeft. :')
  Official ESF Kreviewer zondag 24 augustus 2025 @ 16:56:07 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218580892
Het verbaast me echt niets dat dat excuus van een man drie of vier keer getrouwd is geweest.
  zondag 24 augustus 2025 @ 17:05:00 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218580979
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Hypocriete vent :r
Bij Rinus zat hij te etteren en toen die Rob kwam zat hij te janken :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218581127
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hypocriete vent :r
Bij Rinus zat hij te etteren en toen die Rob kwam zat hij te janken :')
Prima catch voor Ingrid dus :D
  zondag 24 augustus 2025 @ 17:19:41 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218581148
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Prima catch voor Ingrid dus :D
Ik denk niet dat dat wat gaat worden :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218582769
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:45 schreef ZarB het volgende:

[..]
Echt? Ik vind Renske véél irritanter, en die motormuis bij Ingrid ook, zelfs Petra, gast bij petttra vind ik minder leuk
  zondag 24 augustus 2025 @ 20:11:02 #12
338319 ZarB
Piña colada
pi_218582970
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:47 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Echt? Ik vind Renske véél irritanter, en die motormuis bij Ingrid ook, zelfs Petra, gast bij petttra vind ik minder leuk
Ja die zijn ook irritant maar Eric vind ik een andere categorie irritant. Hij heeft helemaal geen persoonlijkheid en wel een uitgestreken smoelwerk. In zijn 1 op 1 fragmentjes zegt hij ook gewoon inhoudelijk helemaal niks. Alleen maar Ingrid ophemelen of dingen zeggen die we als kijker al gezien hebben. Kan totaal niks over zichzelf zeggen of reflecteren. In de groep viel die door de mand, hij had níks in te brengen, kon totaal niet afstemmen en alleen maar janken over Rob. Ik erger me gewoon dood aan zulke nobody's.

Verbaast me dus ook niet dat hij 3 keer getrouwd is geweest. Zo'n natte krant gaat snel vervelen lijkt me. En hij zal zelf geen mening hebben dus laat zich maar in een huwelijk trekken door wie dan ook.
pi_218588720
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:11 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ja die zijn ook irritant maar Eric vind ik een andere categorie irritant. Hij heeft helemaal geen persoonlijkheid en wel een uitgestreken smoelwerk. In zijn 1 op 1 fragmentjes zegt hij ook gewoon inhoudelijk helemaal niks. Alleen maar Ingrid ophemelen of dingen zeggen die we als kijker al gezien hebben. Kan totaal niks over zichzelf zeggen of reflecteren. In de groep viel die door de mand, hij had níks in te brengen, kon totaal niet afstemmen en alleen maar janken over Rob. Ik erger me gewoon dood aan zulke nobody's.

Verbaast me dus ook niet dat hij 3 keer getrouwd is geweest. Zo'n natte krant gaat snel vervelen lijkt me. En hij zal zelf geen mening hebben dus laat zich maar in een huwelijk trekken door wie dan ook.
Toen hij meteen na aankomst Rinus een beetje belachelijk ging maken, wist ik genoeg. Geen leuke man, nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_218589148
Toen zat hij nog heel stoer achterover geleund op de stoel, omdat Rinus toch best wel een beetje een kneus is. Nu moest hij opeens huilen? :')
  maandag 25 augustus 2025 @ 17:25:20 #15
3542 Gia
User under construction
pi_218589755
Het loopt duidelijk op een einde.
Margot mag terugkomen, zelfs bij Ilya vallen de schellen van de ogen, Daniel heeft een probleem, de sukkel, erg benieuwd naar dit vervolg. Gaat naar bed met een griet die 13 jaar jonger is en vervolgens komt een 33-jarige, bij wie hij bij voorbaat al het beste gevoel had. Vind dit echt wel een beetje zielig voor die jonge meid, naam even kwijt.
pi_218590100
Schijnheilige Rob die weer weigert duidelijkheid te geven terwijl de dames haarfijn aanvoelen dat hij niet op ze zit te wachten :r
pi_218590261
Rob die tegen Anja zegt dat hij een avontuurlijke vrouw zoekt in de hoop impliciet duidelijk te maken dat zij niet zijn type is. :') Maar dat niet rechtstreeks durft te zeggen, dus maar begint dat ze niet handig is. Ja, want avontuurlijk zijn staat gelijk aan handig zijn…

Wat een vreselijke man is het toch
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 25 augustus 2025 @ 19:21:31 #18
338319 ZarB
Piña colada
pi_218590705
Wtf die Rob, wat een achterbakse arrogante kwal. Weer die dames uit medelijden een dagje extra houden. Hij heeft 0 tijd in die nieuwe gestoken. En die Margot, wat een zielige muts. Passen perfect bij elkaar, met haar gestook richting Marianne. Bah bah. Weggaan omdat Rob denkt een 20 jaar jongere catch te krijgen en dan mag ze weer op komen draven. Doet ze ook nog. :')
En die dochter van Rob... jonge meid, i know, maar die heeft echt niet vooraan gestaan op t gebied van sociale vaardigheden. Maar goed, zo vader, zo dochter wellicht.

Daniel, kneus. Meteen erboven op en nu denken oei oei. Ja jongen, acties hebben consequenties.

Vooruitblik: JP, je bbqt 365 dagen per jaar dus de kans dat je dat een keer in de regen moet doen is vrij groot.
pi_218590870
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef ZarB het volgende:
Wtf die Rob, wat een achterbakse arrogante kwal. Weer die dames uit medelijden een dagje extra houden. Hij heeft 0 tijd in die nieuwe gestoken. En die Margot, wat een zielige muts. Passen perfect bij elkaar, met haar gestook richting Marianne. Bah bah. Weggaan omdat Rob denkt een 20 jaar jongere catch te krijgen en dan mag ze weer op komen draven. Doet ze ook nog. :')
En die dochter van Rob... jonge meid, i know, maar die heeft echt niet vooraan gestaan op t gebied van sociale vaardigheden. Maar goed, zo vader, zo dochter wellicht.

Daniel, kneus. Meteen erboven op en nu denken oei oei. Ja jongen, acties hebben consequenties.

Vooruitblik: JP, je bbqt 365 dagen per jaar dus de kans dat je dat een keer in de regen moet doen is vrij groot.
Ik lig dubbel om jouw analyses.. :D

Rob is al vanaf het begin een lul in het kwadraat, voelt zichzelf als een aantrekkelijke vent die keuze zat heeft. Met zijn baksels en verwaarloosde huisdieren. Laat hem daar lekker oprotten in de Pyreneeen met zijn wapperende Hollandse vlag.

JP, geen woord aan vuil maken, gescripte sooi.

Daniel, tja, wie wil er ooit naar zo'n Shining hotel? De griebus.

En Illiya, nah, ook gescript en doet krampachtig mee om het toneelspel vol te houden.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 augustus 2025 @ 20:03:28 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218590949
Rob geeft iedereen gebak.
Jp kan alleen maar smoothies maken.

De rest is al gezegd.
pi_218591223
Ik ben Rob, zijn eeuwige appeltaart en kille ongeïnteresseerde houding echt kitsbeu :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:47:14 #22
338319 ZarB
Piña colada
pi_218591378
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik lig dubbel om jouw analyses.. :D

Rob is al vanaf het begin een lul in het kwadraat, voelt zichzelf als een aantrekkelijke vent die keuze zat heeft. Met zijn baksels en verwaarloosde huisdieren. Laat hem daar lekker oprotten in de Pyreneeen met zijn wapperende Hollandse vlag.

JP, geen woord aan vuil maken, gescripte sooi.

Daniel, tja, wie wil er ooit naar zo'n Shining hotel? De griebus.

En Illiya, nah, ook gescript en doet krampachtig mee om het toneelspel vol te houden.
De container bar :'( :'( :'( alohahahaha wat sad. In die dikke jassen, truien, met allemaal van die truckersplaatsgasten. Echt hou op hoor
pi_218591391
B&B vol liefde dooft een beetje uit. Wat mij betreft.

Het programma heeft zijn hoogtepunt gehad.
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:49:23 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218591405
Daniel had een leuke nacht met Danique , volgende dag staat de nieuwe aan de deur , op haar had hij zich echt verheugd .. nu mag Danique dan oprotten?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:49:57 #25
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218591415
Rob, Daniel ... neee :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo